Werk & Studie alle pijlers

Een nieuwe baan na zwangerschap, wat nu studeren?

29-09-2014 14:40 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank
Alle reacties Link kopieren
Heb je deze baan nog wel? Of heb je je ontslag ingedient?



Ik vond het vlak na mijn bevalling en verlof erg prettig in mijn "makkelijke" werk terug te komen. Ik merkte dat mijn geheugen echt nog niet terug was en slechte nachten maakte dat mijn concentratie ook niet top was.



Ik ben pas na een jaar verder gaan kijken naar een andere baan.

Ik ben blij dat ik niet vol met hormonen ingewerkt in een nieuwe functie moest worden.
Alle reacties Link kopieren
wat heb je gestudeerd? Ik neem aan dat je dat gedaan hebt, als je in het onderwijs hebt gewerkt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je en zit je qua financien? Recht op studiefinanciering of kan je een studie zo betalen?

Hoeveel uren denk je te draaien omdat je aangeeft dat je al verwacht minder uren dan vroeger te draaien.



Allemaal dingen om rekening mee te houden
Alle reacties Link kopieren
38 jaar, heb een MaMus, ik heb mijn baan nog, ik hoop eigenlijk een andere functie te kunnen krijgen binnen bedrijf, maar wat er nu openstaat is een beetje hoog gegrepen (product manager, back-end developer)
Alle reacties Link kopieren
quote:yizrael schreef op 29 september 2014 @ 15:15:

38 jaar, heb een MaMus, ik heb mijn baan nog, ik hoop eigenlijk een andere functie te kunnen krijgen binnen bedrijf, maar wat er nu openstaat is een beetje hoog gegrepen (product manager, back-end developer)



Wat wil je dan? Wat voor beroep?

Met mensen, op kantoor, , met kinderen, graag buiten werken.....

Hoe willen we advies geven als je zelf niet weet wat voor beroep je leuk zou vinden?
Als je een andere functie binnen het bedrijf wil, is het dan geen idee om gewoon terug te keren in je oude functie, even kijken hoe het gaat, en dan met je leidinggevende de doorgroeimogelijkheden (en bijbehorende eisen) bespreken? Dat er nu misschien geen geschikte baan is binnen het bedrijf, betekent niet dat dat over een aantal maanden hetzelfde is.
Alle reacties Link kopieren
Bij teruggaan naar mijn oude functie laten ze me niet makkelijk meer gaan in dit team, ik ben goed in wat ik doe, en ze hebben een tekort aan mensen met mijn skills. In deze functie kan ik echter niet meer groeien, andere taken extra gaan ten koste van mijn tijd en aangezien we op bonusbasis werken dus ook ten koste van mijn salaris.

Wat ik wil? Een functie met meer inhoud en meer soul, klantenservice gecombineerd met projectwerk, iets wat wel zou moeten kunnen binnen het bedrijf.

Zou er een korte cursus bestaan voor projectmanagement? Iets wat ik kan doen nu ik nog met verlof ben voor de komende twee à drie maanden.
Alle reacties Link kopieren
wat is er mis met google? Ik bedoel: ik typ in cursus project management en ik krijg tientallen hits van allerlei bedrijven waar je zoiets kunt volgen in voltijd en in deeltijd...



misschien kun je zelf eens onderzoek doen of er iets bij zit waar je wat aan denkt te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Studeren in je verlof...... Het is geen vakantie he? Lees hier op het forum is de verschillende verhalen van net bevallen moeders. De gemiddelde vrouw met een verse baby gaat pas rond 14 uur (en soms zelfs later) is uit pyjama. En niet uit luiigheid.

Ik voorspel je, dat gaat niet lukken.
Alle reacties Link kopieren
Of ben je al bevallen?
Alle reacties Link kopieren
Je kan gratis cursussen volgen op Coursera (alleen voor het certificaat betaal je wel paar tientjes), maar ik weet niet of er zo wat voor je tussen zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven