Gezondheid alle pijlers

PMS om gek van te worden.

30-09-2014 19:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej allemaal,

Ik ben afgelopen maand naar de dokter gegaan omdat ik al een aantal maanden achter elkaar flauwviel door mijn menstruatie en het leek of ik kramp had, de dokter vertelde mij dat ik PMS had.



Hij zei dat ik moest proberen er met mensen over te praten, alleen niemand van mijn vriendinnen begrijpt het.



Ook mijn vriend weet niet hoe hij met me om moet gaan, ik geloof dat hij denkt dat ik een ziekte heb of zo.



De kramp gaat niet weg ookal slik ik de pil en heb ik voorgeschreven tabletten.

Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben als ik. Ik zou graag willen weten hoe jij met PMS omgaat.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Je hebt dus hevige menstruatiepijn? Want PMS staat voor premenstrueel syndroom en is een samenraapsel van klachten die je kan hebben voor je menstruatie...
Alle reacties Link kopieren
Ik slik de pil door. Er is geen medische reden voor stopweek misschien kun je doorslikken bespreken met je ha.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Magnesium suplement gaan slikken. Hielp bij mij heel goed.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Als het zo erg is dat je flauw valt zou ik eens een gyn raadplegen trouwens, en anders pil doorslikken of een mirena nemen.
Alle reacties Link kopieren
Kom je bij de huisarts omdat je flauwvalt en erge pijn hebt, zegt ie dat je EROVER MOET PRATEN. Nou, dat zal zoden aan de dijk zetten. Wat een flutdokter.
Alle reacties Link kopieren
quote:pringle86 schreef op 30 september 2014 @ 19:51:

Kom je bij de huisarts omdat je flauwvalt en erge pijn hebt, zegt ie dat je EROVER MOET PRATEN. Nou, dat zal zoden aan de dijk zetten. Wat een flutdokter.Bedenk wel dat wij TO niet kennen, haar medisch dossier niet kennen en de meesten van ons zijn ook geen dokter dus we kunnen het vreemd vinden maar om haar huisarts nu meteen een flutdokter te noemen...niet zo gepast.
Alle reacties Link kopieren
Pil doorslikken helpt hier goed.
Procrastinate now and panic later.
Alle reacties Link kopieren
Uit je OP begrijp ik dat het gaat om pijn en krampen tijdens je menstruatie. Je arts heeft het over PMS dat is voor je menstruatie en kan optreden vanaf de eisprong tot het moment van ongesteld worden.

Ben je wel duidelijk geweest naar je arts? Anders nog eens terug gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met "het leek of ik kramp had"? Wat voor kramp bedoel je? En het leek of je het had maar dat was niet zo??
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties.

Ik heb inderdaad een aanrader gekregen om de pil door te slikken. Ik heb zo n erge krampen dat ik niet rechtop kan staan.



Ook is absoluut geen lust drang meer, hoe gaan jullie daar mee om.? Want mijn vriend word gek van me.



En ja inderdaad het praten begreep ik niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier heel lang last van gehad. Altijd gedacht dat iedere vrouw dit had en nooit begrepen hoe alle vrouwen dit deden met gewoon door werken. Tot ik er achter kwam dat dit blijkbaar een bijzonder verschijnsel is. En vaak ook nog niet wordt geloofd. Dat laatste sloeg ik stijl van achter over. Zo vaak dat ik zowat flauwviel, niet meer kon lopen van de pijn, kotsend boven de wc gehangen van de pijn.

Een flinke pijnstiller, liggen, zo min mogelijk bewegen, zo min mogelijk denken (iedere gedachte bezorgde een nieuwe pijnsteek), en proberen je lichaam zo ontspannen mogelijk te houden.

Jaren later heb ik er veel minder last van. Het wordt dus minder, maar daar gaan wel flink wat jaren overheen.

De pil zou je kunnen overwegen. Ik kon niet goed tegen de pil, maar als je er tegen kunt, dan kan het een oplossing zijn tegen de krampen.

Apart dat er nog geen wetenschappelijk onderzoek is gedaan naar deze heftige maar redelijk vaak voorkomende klacht. Het legt je leven behoorlijk plat.

Succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven