Muziek van ipod naar computer

30-09-2014 16:35 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies, wie kan mij helpen:



Mijn ipod staat vol met muziek van mijn oude computer. Nu wil ik het van mijn ipod naar mijn nieuwe laptop zetten. Kan dit? Als ik het in itunes van mijn ipod naar de algemene itunes bibliotheek wil slepen dan krijg ik een fout melding :S



Bedankt alvast voor hulp en tips!
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
Dat kan niet zonder omweg.
Alle reacties Link kopieren
En wat is de omweg?
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Daar zijn wel programma's voor. Moet je even googlen.
Alle reacties Link kopieren
Wat omslachtig zeg... Geniaal digitaal, maar zoiets simpels niet kunnen... (dit is voor Steve Jobs, leest tie vast).



Thx voor je reactie!
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
Mocht iemand dit lezen en een makkelijke manier hebben, graag delen!
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
quote:chatcat86 schreef op 30 september 2014 @ 16:46:

Wat omslachtig zeg... Geniaal digitaal, maar zoiets simpels niet kunnen... (dit is voor Steve Jobs, leest tie vast).



Thx voor je reactie!Vind je? Dus iedere iPod moet je aan je computer kunnen hangen om de muziek er af te halen? Dat is illegaal..... Daarom kun je dus wel je aangeschafte muziek en je eigen muziek van je pc overzetten naar je iPod maar niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
Volgens dit artikel kan dat met iExplorer. Met de gratis versie kun je volgens mij slechts beperkt overkopieren:



http://www.everythingicafe.com/how-to-t ... -computer/
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 30 september 2014 @ 17:05:

[...]





Vind je? Dus iedere iPod moet je aan je computer kunnen hangen om de muziek er af te halen? Dat is illegaal..... Daarom kun je dus wel je aangeschafte muziek en je eigen muziek van je pc overzetten naar je iPod maar niet andersom.Ik snap wat je bedoelt, maar vroeger leende je toch ook cd's van elkaar..?
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
quote:chatcat86 schreef op 30 september 2014 @ 17:40:

[...]





Ik snap wat je bedoelt, maar vroeger leende je toch ook cd's van elkaar..?Grappige vergelijking. Maar in dit geval zou het dus eigenlijk zo zijn dat je dan elkaars iPod leent. De drager dus.
Alle reacties Link kopieren
Shit, heb een manier gevonden waarop je de verborgen mappen van de ipod kan openen (met alle muziek). Hebben alle bestanden gekke namen als LNUH en RVNO. Geen idee welk bestand welk nr is dus... :(
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Ik deed het vroeger met senuti maar weet niet of dat nog bestaat.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom ga je niet voor de meest makkelijke manier? De muziek van je oude laptop/pc op een externe harde schijf. Die hang je weer aan je nieuwe laptop/pc en voila.

Eventuele nieuwe muziek uiteraard ook op die harde schijf zetten dan heb je altijd alles compleet.



Waarom wil je eigenlijk die muziek op je laptop/pc?
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen backup van je oude pc? Dat is de goede weg: backup van de een installeren op d'r ander, iTunes laden en huppakee. Je iPod is geen harde schijf, maar een cd'tje dat je brandt, zeg maar.
Zonder oorzaak geen gevolg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven