is dit voor jullie vreemdgaan?

30-09-2014 20:15 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als een man zich door een andere vrouw laat pijpen, is dit dan bedriegen?
Alleen als 1 van beiden (of allebei) een monogame relatie heeft en de partner weet er niet van.



Had je dat niet zelf ook kunnen verzinnen?
Alle reacties Link kopieren
Mooi voor zichzelf uitgeredeneerd. Is zijn vriendin het met die zienswijze eens? Of heeft-ie zijn redenatie voor het gemak maar niet bij haar getoetst?
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 30 september 2014 @ 20:23:

Bedriegen is het overigens niet als hij gewoon zegt dat het gebeurt en er open en eerlijk over is.Dat, dus.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Nee, zijn vriendin is niet op de hoogte...
Alle reacties Link kopieren
25.media.tumblr.com/tumblr_lmfowiEImb1qzt7xzo1_500.gif
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Alles wat je niet met een ander zou (durven) doen in het bijzijn van een partner is imo vreemdgaan. Dus ja, dit dekt wel de lading ja
this too shall pass..
Alle reacties Link kopieren
en welke van de 3 ben jij?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
-je partner-
this too shall pass..
quote:tine_1984 schreef op 30 september 2014 @ 20:21:

[...]





Met twee vrouwen lang gewoon casual seks gehad; 1 "gekozen" als "DE" vriendin.... maar ziet de andere nog. Hij vindt dat hij "niets doet" bij pijpen, dus vindt hij het niet zo erg....Gezien je vorige topics, ben jij de andere?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 30 september 2014 @ 20:26:

en welke van de 3 ben jij? Ik ben degene die dus nu heeft ontdekt dat de andere vrouw, geen gewone vriendin is, maar DE vriendin. En dat hij dus gelogen heeft en haar bedrogen heeft....
quote:tine_1984 schreef op 30 september 2014 @ 20:21:

[...]





Met twee vrouwen lang gewoon casual seks gehad; 1 "gekozen" als "DE" vriendin.... maar ziet de andere nog. Hij vindt dat hij "niets doet" bij pijpen, dus vindt hij het niet zo erg....



heb ik ook zo vaak. Zit je ergens en ineens is je broek uit en zit iemand met zijn tong daar. Kun je verder niks aan doen behalve goed klaarkomen, netjes bedanken en diegene een drankje aanbieden.

Gatver wat een smeerlap.. En een hufter ook trouwens. Wat een slappe redenatie, natuurlijk is dat vreemdgaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op 30 september 2014 @ 20:30:

[...]





heb ik ook zo vaak. Zit je ergens en ineens is je broek uit en zit iemand met zijn tong daar. Kun je verder niks aan doen behalve goed klaarkomen, netjes bedanken en diegene een drankje aanbieden.

Je avatar bij dit bericht
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom stel je dan de vraag 'is dit vreemdgaan', als je zelf al concludeert dat hij haar bedrogen heeft? Dat mag toch overduidelijk zijn?



Gelooft-ie zelf echt in die prutsmoes dat het geen vreemdgaan is omdat hij alleen maar stil ligt en 'ontvangt'? Mooi, hoe vreemdgangers de vreemdste constructies bedenken om hun bedrog goed te praten.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
quote:O.L.L.A schreef op 30 september 2014 @ 20:32:

[...]



Je avatar bij dit bericht Hahahhaa daar keek ik ook al naar!
quote:tine_1984 schreef op 30 september 2014 @ 20:29:

[...]





Ik ben degene die dus nu heeft ontdekt dat de andere vrouw, geen gewone vriendin is, maar DE vriendin. En dat hij dus gelogen heeft en haar bedrogen heeft....Tja je kunt twee dingen doen, haar inlichten en haar laten beslissen wat ze met die info doet, of je dumpt hem en laat je niet gebruiken door een leugenaar die vreemdgaat, want hij bedriegt jullie dus alle 2 ;)
Alle reacties Link kopieren
Alleen als het zonder condoom was.



:')
Alle reacties Link kopieren
quote:ivankar schreef op 30 september 2014 @ 20:33:

Maar waarom stel je dan de vraag 'is dit vreemdgaan', als je zelf al concludeert dat hij haar bedrogen heeft? Dat mag toch overduidelijk zijn?



Gelooft-ie zelf echt in die prutsmoes dat het geen vreemdgaan is omdat hij alleen maar stil ligt en 'ontvangt'? Mooi, hoe vreemdgangers de vreemdste constructies bedenken om hun bedrog goed te praten.



ik vind het vreemdgaan ja.... maar als ik zijn uitleg hoorde dacht ik: zijn er nog zo van die "mannen of vrouwen" die dit normaal vinden? Vandaar de vraag....



Inderdaad... vreemde constructie, en gelogen zal er worden... of gewoon verzwijgen. Hatelijk om te weten dat hij dan happy terugkeerde naar vriendin en ze misschien nooit iets zal weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:-moedersmooiste- schreef op 30 september 2014 @ 20:34:

[...]





Tja je kunt twee dingen doen, haar inlichten en haar laten beslissen wat ze met die info doet, of je dumpt hem en laat je niet gebruiken door een leugenaar die vreemdgaat, want hij bedriegt jullie dus alle 2 ;)Haar inlichten is geen optie vind ik... ik ga de slechte zijn... terwijl het enkel zou zijn om zowel haar als mezelf "verlost" te zien.... die vrouw zal dat niet zo bekijken. Hij moet zelf zijn miserie maar ondergaan maar kan zijn dat ze het nooit weet. Ik weet wel al dat er ondertussen nog meerdere zijn die hij tussendoor "laat doen"... Hij geeft om haar hoor (zegt hij) maar is verslaafd! Als je echt om iemand geeft doe je daar iets aan denk ik dan, in plaats van anderen zo te bedriegen...
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 30 september 2014 @ 20:17:

Nee hoor, dat valt onder 'even bijkletsen'.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:tine_1984 schreef op 30 september 2014 @ 20:29:

[...]





Ik ben degene die dus nu heeft ontdekt dat de andere vrouw, geen gewone vriendin is, maar DE vriendin. En dat hij dus gelogen heeft en haar bedrogen heeft....Dus jij bent de vrouw die pijpt en daar niets voor terug krijgt? Waarom doe je dat in godsnaam?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 30 september 2014 @ 20:21:

Dat lag eraan of hij klaarkwam of niet. En of die vrouw bij kennis was.



Och jeemig wat een topic nou toch weer!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bijkletsen? Ik heb altijd geleerd dat je niet met volle mond mag praten...
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Nou kom op nou toch Tine! Jij bent toch meer dan een pijpbeurt voor een kerel die jou niet eens als zijn partner ziet? Laat je alsjeblieft niet zo gebruiken door hem .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem blokkeren op het internet en telefoon. En verder absoluut geen contact meer met hem opnemen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven