Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Allemaal leuk! Ik ga die rode van de V&D en die van C&O maar dan in het groen bestellen denk ik.

Zo nu moet ik de voiture naar Haarlem, veel heen en weer rijden vandaag voor werk, bah!!
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Mijn bestelling van Next is binnen, maar jeetje wat vallen sommige dingen groot! 1 shirtje kan de kast is tot volgend jaar!
Mooie vesten. Ik vind die van de V&D die Nouschi postte erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:tatlitatli schreef op 30 september 2014 @ 09:36:

Herkent iemand het trouwens dat 'niet over mijn hoofd' gedoe? Hij kan echt panikeren omdat hij denkt dat zijn hoofd vast blijft zitten ofzo. Het is sowieso een gevoelig kind, gisteren ging hij voor het eerst naar taekwondo (via de brede school) en dan is hij zo zenuwachtig dat hij een soort tic krijgt (aan zijn hand likken). Ik was zelf vroeger ook wel zo, alleen uitte ik het minder geloof ik en zat ik er vooral zelf mee. Nou ja dat taekwondo is vooral voor onzekere kindjes begreep ik dus wellicht brengt het hem wat.



Ja. Alleen is zoon niet bang om vast te zitten maar vanwege zijn 'coupe': "Mam, die trui plet mijn haren!!" *rent naar de spiegel*



Hier zijn de buitenlandse genen wel aangeslagen
Nee heb je, ja kun je krijgen
Gaat je zoon eigenlijk al naar school, Lemoos? Of echt pas als hij zijn vierde verjaardag heeft gevierd? Het is bijna zover he



Hier vooralsnog geen problemen met truien of dingen over het hoofd. Vanaf het moment dat hij kan zitten maak ik er al een kiekeboespelletje van, dus hopelijk blijft hij het leuk vinden.
Ik bracht 5 dozen met kleding en speelgoed weg en ik kreeg er 2 terug. En een goed gevulde envelop. Altijd fijn



Hier geen problemen met dingen over het hoofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 30 september 2014 @ 20:28:

Gaat je zoon eigenlijk al naar school, Lemoos? Of echt pas als hij zijn vierde verjaardag heeft gevierd? Het is bijna zover he



Hier vooralsnog geen problemen met truien of dingen over het hoofd. Vanaf het moment dat hij kan zitten maak ik er al een kiekeboespelletje van, dus hopelijk blijft hij het leuk vinden. Ja, bijna . Morgen eerste meeloopdag. Ik ben op van de zenuwen, zoon vindt 'er niets aan' want dat is 'toch gewoon'. Man heeft al alle materialen aan de adapters hangen, haha.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Nieuw merk gevonden voor meisjes, Janeys. Kennen jullie dat?



Speciaal voor de Amsterdammers onder ons, Nouschi, Lebowski....



Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Niet echt mijn smaak behalve deze en dat is gelijk het duurste item van de collectie



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha, ik vind dat jurkje dat Gatti post wel heel erg leuk



Spannend, Lemoos!
Alle reacties Link kopieren
Wat valt Adidas klein zeg! Ik had maat 26 en 27 besteld, maar ze zijn allebei te klein. En ze gaan maar tot 27, dus ik kan weer verder op zoek. En ik vond ze net zo leuk
Adidas klein? Daar heb ik eigenlijk nooit last van...jammer zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik had voor m'n man ook Adidas schoenen besteld en die vielen ook al klein. Ik ga eens zoeken. Inspiratie is welkom! Ik zoek iets sportiefs en qua kleur makkelijk te combineren.
Welke had je nu dan?
Alle reacties Link kopieren
Deze waren het:





Ik heb ze net bij een andere winkel wel in maat 28 gevonden...
Haha, ik wilde net zeggen! Vaak heeft adidas dezelfde schoenen, maar dan in verschillende types/maten. Die van dochter zijn er nl ook voor grotere meiden, dan heten ze midi ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze schoenen voor jongens echt heel mooi



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jij vind dat gewoon een lekker ventje Nouschi!
Chaos and Order vest en Mortenz vest vind ik leuk. De rest vind ik niet wauw.
Bij Scapino hebben ze vandaag nogal actie 2e artikel 1 euro. Hebben ook erg leuke kinderschoenen.

Leuke halfhoge en hoge lederen sneakers, stoer en prima kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Die schoenen zijn niet in de goede maat, Nouschi. Die vind ik ook wel leuk. Ik zal hier eens bij H&M kijken. Bestellen doe ik er niet meer.



Vanmiddag inderdaad bij Scapino schoenen besteld. Als dat niet past, bestel ik toch maar de Adidas schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zag het later dat ze te klein zijn, jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oma is langs geweest















Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven