Entertainment alle pijlers

Hazes

23-09-2014 19:05 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Andre Hazes is vandaag 10 jaar dood. De man, en z'n nazaten, krijgen m.i. teveel credits. Hij zong gevoelig, maar z'n teksten waren slecht en taalkundig niet oke. Bovendien jatte hij de melodien. Zijn gelooft in mij is bijvoorbeeld gecomponeerd door Kenny Rogers. En zo zijn er talloze voorbeelden.



De man was verslaafd, niet trouw en hield zn handjes niet thuis. Wat maakt(e) hem zo populair?



Rachel vertrouw ik niet, ook niet toen hij nog leefde. Zij teert op zijn roem, maar ze voert 100% de regie en gaat volgens mij over lijken.



Dreetje en z'n zusje doen gezellig mee; prima, ik heb er geen last van. Maar wat zijn ze eigenlijk, behalve 'kind van'?



Over de doden niks dan goeds maar voor mij gaat dat niet altijd op.
Alle reacties Link kopieren
""Zowel Melvin als Nathalie kregen kort voor het overlijden van Hazes, in een periode dat er sprake was van een scheiding met Rachel, weer contact met hun vader, die hen jarenlang niet wilde zien.""



Dan is het toch vreemd dat ze niet bij de herdenkingsdienst waren?

Ben best wel beetje benieuwd of ze wel hun kindsdeel hebben gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 27 september 2014 @ 23:38:

[...]





Na de dood van de zanger ontstond er onenigheid tussen André's weduwe en zijn oudste dochter. Zij was het niet eens met haar moeder over de nagedachtenis van haar vader, die volgens haar commercieel werd uitgebuit door André's weduwe Rachel Hazes. Zowel Melvin als Nathalie kregen kort voor het overlijden van Hazes, in een periode dat er sprake was van een scheiding met Rachel, weer contact met hun vader, die hen jarenlang niet wilde zien.Ik vind het oprecht heel erg dat zijn eerdere kinderen zo zijn behandeld. Vreselijk. Kind van de rekening zeg maar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MocyMoos schreef op 27 september 2014 @ 23:43:

""Zowel Melvin als Nathalie kregen kort voor het overlijden van Hazes, in een periode dat er sprake was van een scheiding met Rachel, weer contact met hun vader, die hen jarenlang niet wilde zien.""



Dan is het toch vreemd dat ze niet bij de herdenkingsdienst waren?

Ben best wel beetje benieuwd of ze wel hun kindsdeel hebben gekregen.



Als ze niet uitgenodigd worden



Ze zullen hun kindsdeel wel hebben gehad, ja kan je kind toch niet onterven?
Alle reacties Link kopieren
Nathalie zat met man en kind op de eerste rij tijdens de begrafenisdienst in de Arena.

Ik kan geen foto plakken, dus Google zelf maar even



Melvin was er idd niet
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de muziek van hazes ook fijn mooie en emotionele herinneringen ook aan



Tijdens de begrafenis van een vriend werd bedankt m'n vriend gedraaid... Jaaaren later kan ik nog tranen in m'n ogen krijgen bij dit nmr



Ook bij de herdenkingsdienst in de Arena geweest, indrukwekkend.

De musical vond ik ook prima

En ik vind het soms heerlijk om keihard mee te blèren met z'n nummers
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 27 september 2014 @ 23:52:

Nathalie zat met man en kind op de eerste rij tijdens de begrafenisdienst in de Arena.

Ik kan geen foto plakken, dus Google zelf maar even



Melvin was er idd nietOh gelukkig dat zij er met kleinkind toch was.
Alle reacties Link kopieren
Mooi, ik heb zitten genieten!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Welterusten allemaal!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Gdlt en hoi Marjo.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Moos, het is jouw soort muziek niet zo denk ik? Ik vond Hazes altijd een rare snuiter maar zijn muziek ben ik door de jaren heen heel erg mooi gaan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hazes is natuurlijk een pannenkoek dat ie zijn eerste 2 kinderen niet meer zag. Dan mag die Rachel op haar hoofd gaan staan maar hij had moeten zeggen dat ie koste wat koste contact met zijn kinderen wilde houden. Slappe hap natuurlijk dat ie daar niet tegen in ging. Wat je ook in de docu zag was dat het een emotioneel wrak was. Nergens tegenop gewassen. Diep treurig.
quote:calvijn1 schreef op 27 september 2014 @ 22:51:

[...]





Het wordt steeds gekker hier

Even Googlen levert op dat zij is overleden aan borstkanker.



Mensen velen hier een oordeel over mensen die ze helemaal niet kennen.Niet zo gek dat veel mensen dat dachten.
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik zijn worstenvingers in een kom met knackworstjes heb gezien, heeft er nooit meer een blikje in mijn keukenkastje gestaan.

Als ik zijn jankplaten hoor moet ik altijd denken aan bezopen mensen die mee bleren en janken, en hij zelf ach een walgelijk mannetje.

Overigens heeft Rox nog niet zo lang geleden gezegd dat ze het niet fijn vind als Dree drinkt, doet haar aan haar vader denken.

Leuke vent die hazes
Is er geen like knop hier. Achterhaald zootje. Like dus op Ronniemitchel van mij.
Is onze liefde echt van lange duur

Of komt er tussen ons een hoge muur

Onzekerheid bij mij, jij leefde altijd vrij

Stel me niet teleur, jij bent zo dichtbij

De nacht verdwijnt als ik je stem maar hoor

Ik wil je bellen, hoop dat ik niet stoor

Als ik maareven weet dat jij me niet vergeet

Want ik wil niet meer leven zonder jou

Ja als je gaat, neem mij dan mee

Ik wil je slaaf zijn zeg nu geen nee

Mijn liefde gaat heel ver

Daar zijn geen woorden voor

Dit gevoel heb ik nog nooit gekend

Ja als je gaat neem mij dan mee

Ik zal je slaaf zijn, laat me nooit alleen

Voor altijd hier bij mij

Mijn leven dat ben jij

Ik smeek je ga niet weg of neem me mee

Ik vraag misschien wel veelste veel van jou

Dat komt omdat ik zoveel van je hou

De warmte die jij geeft, heb ik nog nooit beleefd

Toe laat me alsjeblieft nooit alleen

Ja als je gaat, neem mij dan mee

Ik zal je slaaf zijn, zeg nu geen nee

Mijn liefde gaat heel ver

Daar zijn geen woorden voor

Dit gevoel heb ik nog nooit gekend

Ja als je gaat, neem mij dan mee

Ik zal je slaaf zijn, laat me nooit alleen

Voor altijd hier bij mij

Mijn leven dat ben jij

Ik smeek je ga niet weg of neem me mee



PRACHTIG!!
Ik heb de muziek nog nooit wat gevonden. Zo dronken kan ik immers nooit worden. Mijn vader heeft hem ooit eens geholpen toen hij met autopech bij ons voor de deur stond (zijn moeder woonde bij ons in de buurt). Was eind jaren 70 geloof ik. Mijn vader gaf hem nog geld mee voor een kop koffie mee, want geld had hij niet. Annie, zijn eerste vrouw, was wel een aardig mens. Zij was een kennisje van mijn moeder.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond en vind André Hazes een geweldige zanger. En zijn liedjes, ik kan er zo heerlijk op mee blèren en dan heb ik daar niet eens drank bij nodig!

Maar ik houd ook echt van zijn stemgeluid.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat je het niet meer op de radio hoort vreselijk, net als Koos Alberts.
Alle reacties Link kopieren
Net Dré jr. gehoord bij de Beste Zangers, maarreh: kippenvel hoor! Prachtig.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 28 september 2014 @ 21:15:

Net Dré jr. gehoord bij de Beste Zangers, maarreh: kippenvel hoor! Prachtig.Net teruggekeken. Je hebt geen woord teveel gezegd. Echt heel mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven