HERSTART zwanger vanaf oktober 2e of 3e kindje

30-09-2014 21:09 1051 berichten
naamleeftijdkinderennodbijzonderhedenbrite39dochter van 8, zoon van 6begin juni 3 miskramen gehad, nieuwe baanfleur7836zoon van 9begin juni potje naar de dokter, uitslag goedclifford37dochter van 4even pauzejanuari miskraam bij 11 weken dali80342 kinderen van 10 en 65-12 positieve test! 13 aug uitgerekendbloedverlies, maar gestopt. tweeling verloren van 22 weken + 2 vroege miskramen hannasofie34Zoon van 4, dochter van 29 mrt positieve test! Uitgerekend 10-11, Jongetje!placenta praevia, wrs keizersnede eind oktoberbabynr3352 dochters van 8 en 6Uitgerekend 18 juli van een meisje jongste dochter heeft beperkingmarilene2634zoon van 1positieve test 15-2, tweeling! Jongen en meisje!clomid 3e ronde
Alle reacties Link kopieren
Huh wat? Zit je vol met kind? Wat bedoel je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Er mogen geen 2e of 3e kinderen meer komen. Nederland is al te vol?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vriendelijke topictitel.



En ik neem aan dat bedoelt word dat de tabel vol is want een topic is pas vol bij 3000+ postings.
quote:himalaya schreef op 30 september 2014 @ 21:15:

Er mogen geen 2e of 3e kinderen meer komen. Nederland is al te vol?
Alle reacties Link kopieren
@himalaya: ja schijnt in China heel effectief te zijn 😂
Och jee, weer zwangerosaurussen met hun ledenstops.

Toch altijd lastig, de forumregels even lezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer, kreeg net zo'n zin om mee te schrijven na zo'n vriendelijke openingspost....
Alle reacties Link kopieren
Hier word ik een beetje recalcitrant van. Ineens zin om mee te schrijven met dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben kerstklok en ik wil graag meeschrijven. Ik en me hubbie hebben vier kids bij elkaar geklust:

Kerstkransje (9), kerstbal (7), klingklokje (4) en klingeling (1). We klussen nu voor nr. 5.
Zo, ik heb geen beeb en ben ook niet zwanger maar wil wel graag in de tabel. GRAAG NU OF IK LAAT DIT FORUM VERWIJDEREN.
Alle reacties Link kopieren
Hee leuk, hier ga ik meeschrijven! Mijn gegevens:



GDLT 33 dochter van 5 nod.



Ik heb alleen een vraag... Wat is nod?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Nod staag dus voor NOD a Baby...lijkt me logisch GDLT!



Ben je al druk aan het klussen of huur je iemand in via werkspot?
NOD = neuken of de-deur-uit.
quote:Enn schreef op dinsdag 30 september 2014 21:13 Huh wat? Zit je vol met kind? Wat bedoel je?Zo heten die kindjes natuurlijk. Duh.
Alle reacties Link kopieren
Ik huur iemand in voor het kluswerk, wat denk jij!? Ga me daar een beetje zelf staan klussen!



Oh nog een vraag... Waarom willen jullie weten of ik kinderen heb? Voor het klussen maakt dat geen moer uit natuurlijk. Of het moet zijn dat zo'n kind best in de weg kan lopen als je net de kwast in de verf doopt.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook vol, ben niet eens zwangerT. Heb wel net vetjaardagscake op. Mag ik ook mee schrijven?
Alle reacties Link kopieren


Hilarisch jullie reacties.

Ik ben aan het klussen op me ei. Als ik niet ongi word wil ik ook in de tabel.



Ik heb trouwens een miskraam gehad dus wil ook een HERSTART zwanger vanaf oktober. Of is dat te cru? (Het is wel waar overigens)
Alle reacties Link kopieren
quote:honeymoonquiz schreef op 30 september 2014 @ 21:45:

[...]



Zo heten die kindjes natuurlijk. Duh.

Sorryfull ...



Ja ik zie de vervanger van Destiny al aankomen, klinkt beter dan Spijker, Splinter en Balk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja duh Georgette. Als je nog niet al 1 kind hebt kun je ook niet voor een tweede of derde klussen. En daar gaat dit topic nou juist over...
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 30 september 2014 @ 21:38:

Zo, ik heb geen beeb en ben ook niet zwanger maar wil wel graag in de tabel. GRAAG NU OF IK LAAT DIT FORUM VERWIJDEREN.tutut, geen paniek, als ik het goed begrijp hoef je ook geen baby te hebben, je moet alleen zorgen dat je in oktober vol zit, dus geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet het aantal slaapkamers ook in de eerste tabel. En in welke staat ze zijn. Dat is voor het klussen natuurlijk van belang.
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik klussen in de tuin. Mag dat ook in de tabel?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Overigens, er vallen een aantal ouwe dozen af die net gereageerd hebben, want je moet ook tussen de 30 en de 40 zijn, als ik zo naar de tabel kijk....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
GDLT: geen handige man/buurman bij de hand voor de nodige hand- en spandiensten of ben je een BAK (bewust alleenstaande klusserT)?



Dat is wel info die we nodig hebben voor de tabel he dat begrijp je toch wel?



Aan iedereen: graag de kleur van je afscheiding op maandag dikgedrukt doorgeven zodat we de tabel kunnen bijwerken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven