Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd

02-09-2014 21:22 663 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Vind maar raaaaar allemaal
Alle reacties Link kopieren
Gatver, knipt ie die rookworst met een schaar? Hebben ze geen messen in Korea?
Wat een draak van 'n wijf.
quote:girasole3 schreef op 30 september 2014 @ 21:26:

Gatver, knipt ie die rookworst met een schaar? Hebben ze geen messen in Korea?Nee, daar snijden ze met stokkies.
Alle reacties Link kopieren
Dat vat het wel samen!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net vragen of hij niet hoeft te werken maar ze leggen het net uit dat dat niet mag.

Verdiend zij dan wel genoeg voor hun twee? Heb het begin nl niet gezien.
Ze giechelt ook zo irritant. Verder is ze zo jaloers.. Pfff
Ze lijkt wel 16.
Bonjour! Het leven na Grenzeloos Verliefd voelt als een diep zwart gat. Haha, nee zonder dollen. Life goes on en dingen veranderen soms sneller dan je durft te vermoeden. Ik heb in Nederland de baan te pakken waar ik al lange tijd op hoopte en jarenlang hard in geïnvesteerd heb. Ik doe wat ik het leukste vind: sportjournalistiek en sportprogramma’s op de nationale televisie maken. Uiteraard heeft dat ook zijn weerslag op mijn relatie met MinJee.



Ik ben na drie maanden teruggekomen uit Korea om hier verder aan mijn toekomst te werken. We weten dat het even een moeilijke tijd voor ons gaat worden, maar zoals uit de opnames wel blijkt ben ik iemand die niet genoegen neemt met wat simpels. Je besteedt tenslotte toch bijna de helft van je leven aan werken. Als je je daar dan niet gelukkig bij voelt, is het best moeilijk om daarnaast een gelukkig mens te worden. Althans, dan spreek ik voor mezelf. MinJee begrijpt dat volledig en daardoor zijn we weer even aangewezen op de digitale middelen om te communiceren. Aangezien ik doordeweeks en soms in het weekend werk is dat helaas soms vrij beperkt. Dat is niet altijd even makkelijk en levert zo nu en dan wat frustratie van haar kant op. Omdat ik tot vorig jaar studeerde, hadden we altijd veel tijd –via Skype- samen te besteden. Die tijd is voorbij en dat doet ons soms twijfelen hoe lang we dit nog vol kunnen houden.



De opnames waren soms best pittig. De lange draaidagen zijn op zich geen probleem, maar het afscheid op de luchthaven is niet zo makkelijk met een camera op je neus. Je wilt ook weer niet als een complete pussy overkomen, volgens mij is dat een mannendingetje, haha. Omdat ik in het tv-wereldje zit begrijp ik waarom er op bepaalde onderwerpen wordt ingezoomd, zoals bijvoorbeeld mijn probleem met vis en pittig eten. Het beeld dat geschetst wordt klopt natuurlijk, maar gelukkig heb ik in Korea zoveel ander voedsel ontdekt dat alles op te lossen is. De ervaring met de mensen van Grenzeloos Verliefd was enorm fijn. Respectvol, meedenkend en –levend en altijd vriendelijk.



Een ander land, een andere taal, een andere cultuur: het is allemaal niet zo heel moeilijk. Werk zoeken is moeilijk, communiceren is moeilijk, maar mensen verwarren moeilijk nog wel eens met onmogelijk. Het klinkt cliché, maar je kunt veel bereiken. Als je maar bereid bent om te investeren, door te bijten wanneer je –soms onterecht- keihard afgewezen wordt, strubbelingen als uitdagingen te zien en vervolgens toch je doel bereiken. De voldoening is namelijk veel groter als je ergens voor hebt moeten vechten.



Met een relatie is het soms niet anders. Vaak zelfs nog veeeeel gecompliceerder, maar dat hoef ik niemand uit te leggen. Dat is juist ook het mooie ervan. Veel mensen vragen altijd: ‘Hoe hou je het toch vol met elkaar op zo’n afstand?’. Waarmee mensen indirect bedoelen: je kunt geen seks hebben. Dan is mijn antwoord: denk even terug aan het begin van je eigen relatie en hoe die nu is en vraag jezelf af of het niet slimmer was om wat rustiger te hebben gestart. Voor ons heeft de afstand die keuze gemaakt. Maar ook dat probleem lossen we op. No worries.
Alle reacties Link kopieren
Jezus wat een jaloers kreng zeg die Min Jee
Ik vond haar ook jaloers en soms kinderachtig met bijvoorbeeld zelfde petjes en slippers, maar dat is een cultuur ding denk ik. In Korea niet zo raar als wij dat hier vinden. Dat jaloerse is haar persoonlijkheid. Al begreep ik sommige aspecten van haar jaloezie wel. Ik zou ook niet grappig vinden als meisjes selfies sturen naar mijn vent om te vragen hoe ze eruit zien en picknicken langs het water. Hij heeft er soms wel begrip voor lijkt het.
Wie kijkt?
Alle reacties Link kopieren


Ik denk dat het haar behoorlijk gaat tegenvallen..... Oh en... Zag je dat borsthaar!?!



Alle reacties Link kopieren
Ik! Had het programma al een tijd niet gezien, maar zit weer in verbazing te kijken..

Hij is in haar ogen zorgwekkend 'obsessed' door baby's, maar daar hebben ze het nog nooit over gehad?



En ligt het aan mij of komen de deelneemsters aan dit programma nou echt zo vaak over als provinciale tutten?
Alle reacties Link kopieren
quote:fozziebear schreef op 07 oktober 2014 @ 20:47:

Ik! Had het programma al een tijd niet gezien, maar zit weer in verbazing te kijken..

Hij is in haar ogen zorgwekkend 'obsessed' door baby's, maar daar hebben ze het nog nooit over gehad?



En ligt het aan mij of komen de deelneemsters aan dit programma nou echt zo vaak over als provinciale tutten? Nee ligt niet aan jou
Inderdaad vaak dezelfde types die meedoen!



Ik vraag me al langer af: waarom doen die stellen eigenlijk mee? Vaak is het niet allemaal rozengeur en maneschijn en daarbij lijkt het me vreselijk continu gevolgd te worden door camera's, krijgen ze er geld voor ofzo? Of een ticket?
O, ik zapp er net naar toe? Waar zijn ze?
O, Italia.
Het zijn echt van die prototype Nederlands vrouwen (ik hoop dat ik niemand beledig) colbertje , broek, enorme sjaal types.



Zijn borsthaar en klotsende oksels zijn not hot.
Alle reacties Link kopieren
Si.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Volgens mij mag ze straks niet stappen van die vent.
Hij is veel ouder lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Hoh hoh hoh hoh hoh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Volgens mij niet werken.
Alle reacties Link kopieren
Oh jee woont ie in Brindisi, dat wordt wat, daar in Zuid Italie zijn de denkbeelden over mannelijke en vrouwelijke rolpatronen nogal uitgesproken.....
Wat een propje die vent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven