irriteren

30-09-2014 20:36 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Al ruim 10 jaar ben ik samen met de man waar ik nu ook twee kinderen mee heb.



We hadden het altijd goed samen. Alleen de afgelopen jaren ben ik me heel erg gaan irriteren aan hem en ik zie de leuke dingen niet meer.

Ik praat zelf met een psycholoog van de GGZ en ook samen hebben we gesprekken gehad.



Maar mijn boosheid en irritaties blijven. Ik wil daar vanaf maar ik weet niet hoe.



Ik wil zo graag weer gezellig zijn met elkaar en gewoon van hem houden, maar het lukt me niet. Ik voel me daar zo verdrietig van.



Zijn er tips? Of moet ik nog meer info aan jullie geven?
Alle reacties Link kopieren
Ga je toch ook werken; kun je je eigen geld verbrassen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Afstand nemen zodat je elkaar gaat missen

Als dat mogelijk is
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn bijna alle mannen zo, behalve mijn vader dan haha.

Mijn vriend komt bij zijn thuis ook zo over, hij beweerd als we het huisje hebben dat hij opgeruimder zijn. Denk het ook..



Ik denk inderdaad dat er niet veel aan te veranderen is, accepteren?
Alle reacties Link kopieren
De mogelijkheid dat hij een dag minder en jij een meer gaat werken, zodat hij ook een kinderdag heeft, (ik noem het bewust geen papadag, want dat suggereert een papa die alleen maar leuke dingen doet met de kinderen en de boodschappen vergeet) is dat al besproken?

Misschien is hij stiekem jaloers dat jij meer tijd met de kinderen hebt, maar een echte man zegt dat natuurlijk niet.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:pollywul schreef op 30 september 2014 @ 20:52:



- Zijn lakse gedrag, het geeikte, voor mijn idee niks doen.



- Het slordig zijn en rommelig achterlaten van de badkamer, slaapkamer en keuken.



- Hij vindt dat ik teveel geld uitgeef.



- Hij vindt dat ik niet waardeer dat hij fulltime werkt en ik vind dat hij niet ziet wat ik allemaal doe met de kinderen en het huishouden als ik niet op mijn werk ben



- Boos omdat hij mij het gevoel geeft geen rekening met mij te houden.



- Ik kan niet accepteren dat hij zo slordig en vies is. Het wordt te onrustig in mijn hoofd ervan,



- Ik ga naar therapie en ik gebruik medicijnen en ik doe er alles aan. Maar nu weet ik het even niet meer hoe ik hem weer kan zien als de man waar ik ooit verliefd op werd



- Vroeger gaf ik ook al meer geld uit. Maar toen hadden we meer geld en meer tijd doordat er geen kids waren. Kinderen zijn nu 6 en 3.



- Ik doe ook gewoon niet gezellig meer tegen hem, grauw en snauw



Mag ik zeggen, als ik jou opmerkingen zo lees, dat hij jou waarschijnlijk ook helemaal niet meer zo leuk blijkt te vinden? Je ergert je mateloos aan hem. Maar ik denk dat die ergenis toch ook voor een groot deel uit jezelf komt. En als je dan ook niet gezellig meer doet. En dag in, dag uit, loopt te grauwen tegen hem dan moet het erg gezellig zijn bij jullie thuis.



En als HIJ dat nu ook eens zat wordt? En met een voorstel komt om te scheiden? Hoe reageer jij dan?

Ben je dan teleurgesteld of spring je een gat in de lucht van blijdschap?



Denk daar nu eens serieus over na........



Sterkte met alles. En probeer, om te beginnen, eens minder negatief te grauwen en snauwen en doe eens leuk. Elke dag negatief gelul gaat heeeeeeellllll snel vervelen en daardoor kan het, vroeg of laat, volledig uit de hand lopen.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven