naakte klusjesman

14-09-2014 12:16 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe regelmatig klusjes voor dames zoals schilderen, poetsen of wat dan ook en ik doe dat volledig naakt zonder dat daar seks bij komt.

Dit is zo een drie jaar geleden stomweg begonnen en ik heb nu toch enkele dames waar ik geregeld wat klusjes ga doen waar ik voor betaald wordt.

Wat is jullie mening hierover en zijn er nog dames die dit zouden zien zitten ik benadruk wel dat er absoluut geen seks bij komt kijken en dat ik ook niet op zoek ben naar nog klusjes enkel jullie mening zou ik graag willen weten.



maxima
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia hahaha





Vind je het zelf opwindend om naakt te klussen?



Ik heb liever geen naakte en vreemde vent in mijn huis, maar kan dan ook zelf prima klussen.
Alle reacties Link kopieren
de meeste vrouwen kunnen prima zelf klussen , somigge dingen zijn nou eenmaal te zwaar of het juiste gereedschap ontbreekt.



niets van bovenstaande is dubbelzinnig bedoelt !
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 september 2014 @ 19:01:

Waar laat je je duimstok? Je potlood? Je schroevendraaier? In je zak?

Dat is dan weer het nadeel als je een man bent. Ik kan onder mijn voorgevel met gemak een hamer, een emmer spijkers, een accuboor en een hydrostatische pomp kwijt. Én....ik heb twéé bouwvakkersdecolletés.









Niet geslaagd voor de potloodtest dus?
Alle reacties Link kopieren
Maar moeten die vrouwen jou nou meer of juist minder betalen dan een reguliere klusjesman? Dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk.



Geen idee waarom ik dat duidelijk zou willen hebben eigenlijk haha, maar het blijft een fascinerend iets. Het is geen fetisj en heeft niks met seks te maken, of ik snap het niet of ik het geloof het niet (dat het geen fetisj is).
Maar waarom plaats hij het dan op deze pijler?



Dan had het toch onder werk of thuis moeten staan?
Alle reacties Link kopieren
de prijs is minder natuurlijk zo is dat begonnen enkele jaren geleden.

Voor mij is naakt zijn in het bijzijn van een vrouw en dan ook nog klusjes uitvoeren voor haar super.

Dit heeft wel met seks te maken maar de afspraak is dat wij geen seks hebben, dat lukt heel goed en ik weet zeker dat de dames waar ik dit voor doe tevreden zijn Ik moet niet altijd naakt werken soms laten ze mij een rokje of een kleedje aandoen dat hangt er een beetje vanaf wat ik moet doen.

quote:SillySill schreef op 30 september 2014 @ 01:49:

Maar moeten die vrouwen jou nou meer of juist minder betalen dan een reguliere klusjesman? Dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk.



Geen idee waarom ik dat duidelijk zou willen hebben eigenlijk haha, maar het blijft een fascinerend iets. Het is geen fetisj en heeft niks met seks te maken, of ik snap het niet of ik het geloof het niet (dat het geen fetisj is).
Alle reacties Link kopieren
Kreeg vorige week de vraag of ik laminaat wou leggen in enkele kamers bij een dame.

Ik antwoorde dat ik dat wel wil doen maar dan niet naakt omdat ik dan altijd op mijn knie moet zitten en ik dat zelf niet zie zitten om heel de tijd zo te werken.

Zij antwoorde dat zij daar een oplossing voor heeft en ik mij geen zorgen hoefde te maken.

Haar oplossing was een kort aanpassend kleedje en bijhorende lingerie, ze vond het zelf super om mij zo te zien werken.

Vandaag de andere kamer gaan doen ben benieuwd wat ze nu gaat uitvinden.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je beter een blog beginnen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk, wat een afknapper. Een vent in een jurkje en lingerie die laminaat legt. Brrrr!
Alle reacties Link kopieren
Wow een naakte klusjesman?? Dat lijkt me wel wat! Mijn kozijnen aan de buitenkant moeten nodig vervangen worden. Nu woon ik in het centrum van een grote stad in een oud huis op 3 hoog. Als jij dan leuk op je steigertje voor het raam gaat zwieren ga ik leuk van binnenuit met een kopje thee naar je kijken. Is dat wat?
Kort aanpassend kleedje? Is dat gewoon een klein kleedje? Een badmat ofzo?



En sinds wanneer is er bijpassende lingerie bij kleedjes? Waarom had ze geen lingerie die bij het laminaat past?
Misschien was het de bedoeling dat het kleedje uiteindelijk op het laminaat kwam te liggen. Of wordt er wellicht bedoelt dat Maxima het ultieme vloerkleedje is?

Misschien kan maxima een nieuwe foto plaatsen waardoor wij ook snappen hoe een lingeriesetje bij een kleedje past?
Volgens mij is onze naakte klusser een Belg, dus een kleedje is een jurk.
Alle reacties Link kopieren
om verwarring te voorkomen ...........ik heb hier niets mee te maken !!!!
hoe ouwer, hoe gekker..............
Nee, dat geloof ik niet blabla.

Want het was bedoeld om zijn knieën te beschermen, een kort jurkje zou de knieën onbedekt laten, dus wat voor nut had het jurkje dan?

Of heeft hij een jurk als kleedje gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inderdaad een belg en kan wel lachen met de reacties er zijn grappige bij. Uiteraard doe ik alleen klusjes binnenshuis of uitzonderlijk buiten als het weer het toelaat en de kans om gezien te worden heel klein is. Er zijn enkele foto's genomen vandaag terwijl ik aan het werk was zal eens vragen of ik er één kan hebben om te plaatsen dan kunnen jullie zien dat de lingerie bij het kleedje paste maar niet bij de laminaat.quote:_blabla_ schreef op 11 oktober 2014 @ 16:18:

Volgens mij is onze naakte klusser een Belg, dus een kleedje is een jurk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven