iemand dit ooit meegemaakt?

30-09-2014 04:13 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou heb ik 4 dagen voor mijn NOD positief getest.. geen dikke knal test maar ook geen tuurlijntje.. gewoon echt een streep... elke dag doorgetest natuurlijk ;) want wilde kijken of die zou stijgen.. maar hij is nu tot 2 dagen na me NOD nog steeds even donker... dus nog steeds geen knal test... het is gewoon een lichte roze streep.. heb die kruidvat testen 2 voor 5 euro..



nou denk ik dus dat het niet goed zit, maar heb ook geen buikkrampen... zou hij nou nog kunnen stijgen? of is dit gewoon mis? bij mijn jongste had ik gelijk vanaf NOD een dikke vette roze streep.



Moet er wel bij zeggen heb pas net me spiraal laten verwijderen en ben pas 1 keer ongesteld geweest... dus geen idee hoeveel dagen er tussen me periodes zitten.. had wel me positieve ovulatie test op de 13e... dan zou die nu toch wel moeten knallen toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit een knaltest gehad, alleen een lichter lijntje. Toch ligt het resultaat nu heerlijk op mn arm voor de 2e nachtvoeding. Waarom doe je geen digitale test?
Alle reacties Link kopieren
maand daarvoor had ik allemaal witte testen, dus het is niet zo denk ik dat hij vals positief geeft?



Maar echt joh? altijd lichter lijntje gehad? dus misschien nog een klein beetje hoop?



ik zat meer te denken vroege zwangerschap wat niet goed is gegaan daarom hcg in me plas... maar hij blijft al bijna een week het zelfde..?



stom he... je wilt zekerheid maar die krijg je toch niet ;) maar dacht misschien mensen die dit ook hebben gehad en toch echt zwanger waren..
Een streep is een streep!

Me is trouwens geen bezittelijk voornaamwoord!
Alle reacties Link kopieren
Ja een streep is een streep! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ga jezelf niet zo op zitten fokken door al een week voor NOD te gaan testen! Gewoon dan een test doen en conclusie trekken.



Hoop voor jou dat alles goed zit!





(Oh ja, doe wat aan dat ge-me! Erg storend.)
Jemig, hoeveel testen doe jij per maand? Een streep is een streep en dan is het afwachten.
Stoppen met testen. Die testen zeggen alleen dat je zwanger ben. Als jij net iets meer of minder heb gedronken kan de conc anders zijn in je urine. Daarnaast moet je om goed te vergelijken ook dan op hetzelfde tijdstip en met dezelfde test testen.



Heel veel geduld hebben tot de echo
Alle reacties Link kopieren
Een lichte of dikke streep maakt echt geen verschil. Een streep is zwanger. Geen streep niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd maar 1 positieve test gedaan en dat is 1 keer na ruim 10 weken misgegaan, 1 keer na 9 weken en de laatste is onze zoon, dus geen ervaring met gelijkblijvende testen, maar wel de ervaring dat je geen zekerheid krijgt. Ook een duidelijk positieve test kan later nog een miskraam worden. Het eerste stuk is gewoon onzeker. Je hebt een positieve test, dus je bent zwanger. Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een langzaam oplopende test, en toch al 34 weken zwanger



Maar de ene heeft wel een positieve ervaring met de testen en bij de ander loopt het negatief af.. Dat weet je nooit van te voren!
Adem in en adem uit. Je zult net als alle zwangeren gewoon ff af moeten wachten tot de eerste echo. Tot die tijd heeft nog meer testen geen zin. En tot het einde van je zwangerschap biedt een positieve test, echo of doptone geen garantie voor de toekomst. Het blijft een momentopname. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan, maar probeer je voor een volgende keer niet zo gek te maken. Gewoon een paar dagen na je NOD een clearbluetest doen (die met die lettertjes).
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, je bent net bezig voor een tweede en ik lees: ovulatietest, test, test en test.

Lekker relaxed hoor....
Ik heb het drie keer gehad dat ze niet donkerder werden, vlak daarna werd ik gewoon ongesteld en was het dus heel vroeg fout gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je er aan om te weten dat ze wel of niet donkerder worden?



Een streep is een streep. Leuke weken heb je zo als je gaat turen of een lijntje wel of niet donkerder wordt. En inderdaad zoals Leoni zegt kan dit verschillende oorzaken hebben en uiteindelijk weet je nog niets en ben je alleen maar onzekerder geworden.
Alle reacties Link kopieren
Waarom nemen mensen geen genoegen met een licht streepje? Een streep is een streep, je bent dus zwanger! En als je vraagt wie heeft dit ooit gehad, nou ik niet maar ik testte pas na 2 weken positief en dat was dan wel een "knal" streep, mijn overige testten waren negatief. Inmiddels 35 weken zwanger.
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Elke dag getest?



Een streep is een streep, dik of dun maakt niet uit. Je bent gewoon echt zwanger hoor.

Ik had ook altijd dunne strepen. Ben drie keer zwanger geweest en één keer is het goed gegaan.



En inderdaad, me = mijn
Alle reacties Link kopieren
oke thanks



ach ja iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen relaxed dat woordje ken ik niet....
Twee keer meegemaakt, twee keer een bbz. Hou jezelf goed in de gaten meid
En een streep is geen dualistisch systeem. De mate waarin de streep reageert op hcg zegt iets over de hoeveelheid hcg. Als die niet stijgt, zit het hoogstwaarschijnlijk fout. En mocht nu de uitzondering willen reageren waarbij dat niet het geval was: digitale testen werken omdat de meerderheid van de zwangerschappen een gelijke hcg-stijging kennen. Fijn voor die ene uitzondering, maar geen stijging is doorgaans niet goed.
Geen stijging was bij mij 2x fout dus een streep is wel een streep maar enkel in de uitzonderlijke gevallen waarbij hij licht blijft gaat het goed

Afhankelijk van Waneer je bevruchting was kan het nu nog gewoon licht zijn.. test over 2 dagen nog eens !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven