Zwanger worden vanaf medio augustus

15-08-2014 21:05 1022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer geprobeerd een tabel te maken, niet heel mooi maar wel makkelijker aan te vullen voor een ieder



Als er iets anders moet zeg het even... ik kon niet zo snel iedereen zijn gegevens up to date maken...



NaamLeeftijdKindjeNOD Ronde #Bijzonderh.Loesjesss 28/31Kindje 1NOD 30-1 ronde 5Curettage 15/10 Ellepellie85 29/28Kindje 2ZWANGER! Milka8628/30Kindje 1NOD 29/10 ronde 2Onregelmatige cyclus AnB2730/33Kindje 1NOD 22/9 ronde 2Deppy21/29Kindje 1ZWANGER!ronde 2 All_3gra 30/30Kindje 1NOD 7/12 ronde 4Tot nu toe eisprong gemistIndyy29/31Kindje 2ZWANGER! Blonde8331/34Kindje 1 ZWANGER! ronde 513/10 vroege miskraam yara8430/30Kindje 1 NOD 27/12 ronde 5
Alle reacties Link kopieren
Oh loesjesss toch .... Wat schrik ik van jouw verhaal! Natuurlijk duim ik ontzettend hard voor je dat alles goed is...

Hoe reageerden ze zelf bij het echobureau? Ze laten je niet voor niets terug komen toch?????

Konden ze wel zien dat er iets zat?

Goh meid, probeer rustig te blijven.... Wellicht komt het allemaal goed.. Ik duim in ieder geval heel erg hard voor je!



Hier alles goed. Eigenlijk totaal geen klachten vergeleken met de vorige cyclussen... Het enigste wat ik nu heb is een menstruatieachtig gevoel sinds vandaag en een paar dagen terug steekjes in men buik en rond men navel.. Dit kende ik ook niet.. Nog iets meer dan een week tot NOD... Ik zorg in ieder geval voor heel veel afleiding want ik wil echt op NOD pas testen..



Milka86, als je het gemiddeld zo'n 3x per week doet zit je vaak wel goed (staat op internet) dus hopen dat je goed getimed hebt! Ellendig hé die 2 weken....
Alle reacties Link kopieren
Er zat wel een vruchtje in de vruchtzak en de verloskundige dacht dat ik minder ver zwanger was dan ik dacht. Heb ook nooit een normale cyclus gehad dus kan nergens mee vergeleken worden. De innesteling kan ook later hebben plaatsgevonden waardoor het vruchtje nu minder ver was.

Er is zeker nog hoop maar ik houd nu ook rekening met het ergste. Heb nog wel genoeg klachten in ieder geval. Maar ook dat blijkt niet altijd wat te betekenen. Die week gaat heeeeeel lang duren! Dus kan weer gezellig bij jullie plaatsnemen op het krukje van de ongeduldigen
Alle reacties Link kopieren
@ Ellepellie: de 3 keer hebben we gehaald, dus hebben iig ons best gedaan Ja die 2 weken zijn echt zo stom! De komende week gaat het nog wel vind ik, maar de dagen rondom je NOD zijn niet leuk! Geen klachten is op zich wel logisch volgens mij, het duurt lang voordat je pas HCG gaat aanmaken en innestelling vindt ook pas plaats na dacht ongeveer 9 dagen na eisprong. Goed van je dat je pas op NOD gaat testen!

@ Loesjessss: heftig hoor! Heeeeel veel sterkte komende week, lijkt me nog veel moeilijker dan het wachten op je NOD.

@ Nieuwe dames: welkom allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees het ergste. Sinds vanochtend ineens geen gevoelige borsten meer terwijl ik ze eerst amper aan kon raken. Ik denk dat ik niet meer zwanger ben. Volgende week pas uitsluitsel tenzij er nog een miskraam optreedt. Mocht dat niet het geval zijn, gaan ze een miskraam opwekken met pillen of ik word gecuretteerd.

Ik pas na maandag de tabel wel definitief aan.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@loesjess don't give up hope yet.... Je hoeft niet constant last van je borsten te hebben hé... Dit wordt, hoe langer je zwanger bent, ook minder.. Hoeveel weken zou je nu zwanger zijn volgens je eigen berekening? Ik duim harder voor jou dan voor mezelf of dit moment....



@milka86 ja die 2 weken slaan echt nergens op.. Ik heb de laatste dagen ( en nu nog) met griep op bed gelegen.. Onze teller staat op 4x en zit op dag 20 van men cyclus.. Ga er vanuit dat we goed getimed hebben mits men eisprong "gemiddeld" is geweest bij een cylcus van 26 dagen.. Nog 6 te gaan pfff



@joo0 klopt, en die laatste is het ergst! Nog 6 dagen....

Heb wel weer van die vage klachten, maar weet niet of het nu door de griep komt of... Nou ja, niet aan denken en netjes wachten tot volgende week woensdag......
Alle reacties Link kopieren
Loesjess, wat naar, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid... Maar je hoeft niet altijd kwaaltjes te hebben he ook al ben je wel zwanger! Is toch per persoon of per dag verschillend!

Hier ook nog altijd op het wachtbankje tot volgende week woensdag. En dan hoop ik nog een paar dagen niet ongesteld worden en testen! Wat duurt dat lang he!! Duimen voor iedereen!
Loesjesss wat vreselijk.. ik ga heel hard voor je duimen en hopen... pfff ...... kl*te zooi zeg.. dikke knuff



Succes voor iedereen die bezig is en op het wachtbankje zitten!



hier al lekker bezig met klussen.. al zakt de moed me af en toe in de schoenen. Ik probeer het van me af te zetten en het gewoon laten gebeuren. Maar dat is best wel makkelijk gezegd 'moeilijk gedaan.



Adem in ... adem uit... kan niet wachten pffff. ..
Alle reacties Link kopieren
Loesjesss, jeetje.... Ik wens je veel sterkte toe!! Ik hoop dat het toch goed zit!!

Ik had afgelopen maandag een kleine dip... En had echt hele pijnlijke borsten. En dinsdagochtend had ik een positieve ovulatietest, dus werk aan de winkel ;) Mijn NOD schuift een paar dagen op. Er valt nog geen pijl te trekken op mijn cycli, maar leer nog elke dag

Ik kom snel bij jullie op het wachtbankje zitten (als ik er al niet op zit)

Ik heb wel een ander vraagje. Donderdag en vrijdag zijn de jaarlijkse feestdagen in Leiden (Leidens ontzet) en daar vloeit het alcohol altijd rijkelijk. Kan ik rustig een drankje doen of kan ik dat beter achterwege laten?
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor het meeleven!

Vandaag weer heel zere borsten en misselijk op en top. Ben er nu stiekem wel blij mee, ook al zegt het niets over de uitslag maandag. Ik zou nu 7+1 zijn volgens de berekeningen. Echo is genomen op 6+6 in de ochtend. Gisteren echt even een dipje. Die onzekerheid maakt me gek. Heb ook de hele tijd een knoop in mijn maag. Vandaag maar even proberen om de zinnen te verzetten.



@ De rest: Ik ga duimen dat het snel raak is voor jullie. Volgens de statistieken mogen er ondertussen nog wel een paar zwangeren bij komen in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
@ Loesjesss: kan me voorstellen dat het een fijn gevoel is dat je iets voelt! Al is het inderdaad ook wat Ellepellie zegt; je hoeft niet altijd wat te voelen! En als je echt ineens niet meer zwanger bent / miskraam krijgt, dan zou je daar ook wat van moeten merken. Lukt het je vandaag ook aan andere dingen te denken?

@ Elisabethv: je kunt nu zwanger zijn, dus ik zou zelf geen alcohol drinken. Daarnaast lees ik op internet ook wel veel dat je helemaal geen alcohol meer moet drinken als je zwanger wilt worden. Zelf heb ik vorige keer toen ik ongesteld was ook wel wat gedronken hoor :-)

@ Debby: het is inderdaad moeilijk er niet constant aan te denken! Gewoon hier af en toe je frustraties opschrijven, misschien dat het iets helpt! Succes in ieder geval, probeer er ook van te genieten :-)

@ Rest: succes allemaal met wachten! Wat Loesjesss ook zegt, volgens de statistieken gaat er iemand van ons zeker zwanger worden deze maand
Alle reacties Link kopieren
@ Ellepellie: beterschap trouwens!!! Wat balen zeg de griep Nu inderdaad maar hopen dat je op de goede dagen seks hebt gehad! Hopelijk voel je je snel weer beter!
Alle reacties Link kopieren
Poe hee, dat wachten is nu wel lang.. Nog een week tot ik mijn Nod heb! Tenminste, vorige keer begon ongesteldheid op zondagavond, dus als ik er 30 dagen bij tel kom ik uit op dinsdag of woensdag.. Ik ben benieuwd of ik zo lang kan wachten! Ga er wel vanuit dat het nog niet raak is, ik voel niet veel dus het kan nog alle kanten op. Die steken in m'n buik zijn echt weg. Alleen wel soms een kramp of iets, maar dat kan ook gewoon als ik ongesteld word.. Wel wordt het steeds lastiger idd, want je bent er onbewust toch wel rekening mee aan het houden, ook qua vakantie enzo.. Ik ben benieuwd of ik kan gas skiën dit jaar!!

Nog even duimpjes draaien- wie is er nu het eerst aan de beurt met testen?

En Loesjess, gelukkig dat je al weer meer voelt. Wees maar niet ongerust, je lichaam weet of het goed zit of niet!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, over statistieken.. Ik heb ooit gelezen dat alleen super vruchtbare stellen 50% kans hebben om de eerste maand zwanger te worden.. Dus tja, het kan wel ff duren nog!!
Alle reacties Link kopieren
Loesjess, fijn om te lezen dat je weer wat voelt... Zoals ik gister ook zei, je hoeft niet altijd wat te voelen hé!!! Probeer je gedachten een beetje te verzetten (waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan) maar probeer het meissie. Weet wel dat ik meer aan jou moet denken nu dan aan mezelf.. Leef echt met je mee!!



@milka dank jewel, gaat al een stuk beter!



@allgra, we lopen exact gelijk! Ook dinsdag/woensdag is mijn NOD en ik kan het niet meer loslaten!!!! Grrrr gek word ik van mezelf.... Voel jij helemaal niets? Ik heb sinds vandaag last van een wat opgezette buik en winderigheid... En niet zo'n beetje ook haha! En de cola smaakte me ineens niet... Maaaaarrrrrr zoals gezegd ik doe er niets op uit hoor! :p
Alle reacties Link kopieren
Shit, ik moet misschien toch zaterdag testen! We hebben een uitnodiging voor een oktoberfest en het is echt moeilijk om daar niks te drinken!! Ik denk dat ik dan liever zaterdag test, is wel wat vroeg maar dan kom ik er liever op tijd achter of het raak is of niet!!

Ik ben wel gaan sporten vandaag en was misselijk, maar kan ook door het rennen komen of eten van tevoren.. Ik voel me toch niet anders als anders, heb wel een paar stressvolle dagen gehad op werk en ben daar vrij emotioneel onder geweest.. Dus ook weer meerdere oorzaken!! Dus ik ga zaterdag een Kruidvat teat ertegenaan gooien! Duimen!!!
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik ook niet wachten inderdaad All3gra. En is ook maar 1 dagje vroeger. Ik testte al positief op 3 dagen voor de NOD. Bij een Oktoberfest aan het water gaan is vrijwel onmogelijk!

Maar kan wel weer zo zijn dat je dan nog niet positief test terwijl je wel zwanger bent. Lastig.



@ Ellepellie: Lekkere symptomen hebt jij, haha. Ik ga op dit moment over mijn nek van de gedachte aan vissticks, terwijl ik daar normaal een moord voor doe. Brie is wat de klok slaat op dit moment.



@ Jooo: Veel klusplezier!



@ Milka en Elisabeth: Sterkte met wachten! Dat wachtbankje is vreselijk.



Nou de verdomde hormonen zijn hier nog volop aanwezig hoor. Heb net maar liefst 4x moeten huilen bij Love is in the air van Robert ten Brink. Daarna wilde een programma niet installeren op mijn computer en moest ik weer huilen van de boosheid. De hond lag net op de bank op haar dekentje maar die is gewoon in haar mandje gaan liggen, haha. Die is me beu! Ik ben mezelf ook beu dus begrijp het beest best.
Alle reacties Link kopieren
Loesjesss, hoe gaat het met je?



All3gra, ga je morgen testen?



Dames...... ik was weer eens eigenwijs... dindag/woensdag is NOD en ik dacht ach, er zitten toch 2 testen in de verpakking dus ga er gewoon "verpesten" ....

Dus vanochtend getest en na 5 min geen resultaat. Dus test weggelegd. Niet langer dan 2 minuten denk ik laat ik eens bij de lamp kijken... En zie ik daar een heeeeeeeeeeeeel licht 2e streepje! Mijn camera van de telefoon is slecht dus krijg het niet op de foto... mijn vriend ziet het ook.... Maar het was dus 2 minuten nadat het eigenlijk zichtbaar had moeten zijn en zit 4/5 dagen voor NOD.. Wat denken jullie? Ik word gekkkkkk hahaha
Alle reacties Link kopieren
.
Jeetje Loesjesss al meer nieuws? Sterkte!



@ elliepellie85: ja eigenwijs, maar snap t wel hoor. En nu ben je eigenlijk nog verder van huis....moeilijk. Ik zou zeggen, wacht nog ff een paar nachtjes voordat je weer test, maar kan mij heel goed voorstellen dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is. Hou ons op de hoogte.



Hier ligt t ook ff raar, ben deze ronde aan t ovu testen. Eerste paar dagen niets, daarna licht streepje, nu al 3 dagen volle streep... Terwijl ik volgens de kalender vorige week m'n eisprong zou moeten hebben gehad.. . Wacht maar ff op NOD volgende week en dan kijk ik weer verder, want hier kan ik niets van maken.



Fijn weekend iedereen!
@jooo_ vitamine c erin gooien en een leuk setje aantrekken
Alle reacties Link kopieren
Ontwaak weer rustig na 2 dagen feesten. En heb voor her eerst v mijn leven rekening gehouden, ben trots op mijzelf. Maar moet nog zo lang wachten.... Omdat mijn ovulatietest pas 30/9 positief was, verschuift mijn NOD naar 14/10. Ik merk wel dat ik op alles let wat mijn lichaam betreft, mocht het positief uitvallen. Hou zelfs een klein dagboekje bij.

Ik sluit me geheel aan bij Blonde83, Jooo_

@Loesjesss, hoe is het nu met je? Nog steeds 'last' van zwangerschapssymptomen?

Iedereen een fijn weekend!!
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik dan weer eens, heb al een tijdje niet heel actief meegelezen en geschreven, nogal drukke periode, bezig met verbouwing!



Maar wilde nu toch even iets van me afschrijven, baal ontzettend van mijn lange en onregelmatige cyclus, merk dat het meer impact op me heeft dan ik dacht, het is zo frustrerend elke dag maar denken...zou ik vandaag dan ongesteld worden of zou ik dan toch zwanger zijn...



Vorige keer had ik een cyclus van 38 dagen zit nu al op 41 dagen....vanochtend een test gedaan, maar helaas negatief! Dus nu hopen dat ik snel ongesteld ga worden!



Zucht.....



Maar goed hoe is het met hier iedereen? @loesjesss wat vervelend en spannend voor jullie zeg, hopelijk hebben jullie volgende week meer duidelijkheid!



@elliepellie hoe is het met jou? Ook spannend!!



Ik duim voor jullie!!
OK ik heb ff een enorme shock... Schreef gister al dat t allemaal wat raar loopt dus ik dacht vanmorgen, laat ik er eens een test tegenaan gooien.

En ja hoor: streep. Bijna net zo donker als controlestreepje!

Hij is nog niet helemaal binnengekomen, maar vals positief testen bestaat niet heb ik geleerd, dus tja...



Vriendlief gaat zo ff een CB indicator halen om te testen hoe lang evt. Daarna kijken we weer verder.
Alle reacties Link kopieren
@ Blonde: Gefeliciteerd! Als hij zo knal positief is, kan het niet missen hoor!



@ Jooo: Succes met klussen.



@ Anb: Lijkt me ook ontzettend frustrerend hoor, zo'n lange cyclus. Dan heb je werkelijk geen idee waar je aan toe bent telkens.



@ Ellepellie: Volgens mij is hij dan ook toch echt positief. Bij mij lichtte die predictor ook pas echt aan het einde van de wachttijd op. In de gebruiksaanwijzing stond dat als hij binnen een kwartier oplichtte, hij als geldige test kon worden gezien. Maar dat kan verschillen per merk. Dus een heel voorzichtige proficiat van mij!



@ Elisabeth: Knap dat je er al zo goed rekening mee hebt weten te houden. Zonder positieve test is dat toch moeilijker!



Ik merk eigenlijk aan mijn lijf totaal geen veranderingen ten opzichte van de weken hiervoor. Borsten doen zelfs nog meer zeer dan eerst. Als ik de trap af loop, houd ik ze al vast omdat ze zo zeer doen. En de hormonen..... Jeeeeeeej wat een ondingen! Ik kan zo boos en verdrietig worden om niks! Zeker nu het allemaal zo spannend en zenuwslopend is.

Ik ben ook best boos op de verloskundige dat ze mij van te voren niet hebben gewaarschuwd voor de risico's bij zo'n vroege echo. Als ik had geweten dat er vaker een onduidelijke uitslag wat betreft het hartje zou zijn, had ik echt nooit een echo laten doen met 6 weken en 6 dagen. Dan had ik mooi nog een weekje gewacht. Ga dat maandag ook zeggen. Dit is echt geen doen hoor, dat afwachten.

Als afleiding ben ik wel met mijn vriend al gaan winkelen voor een prachtige trouwring!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven