Een antieke trut dat ben ik!

30-09-2014 23:23 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwsgierig dat ik was naar die raad de smaak smaken van de chips kocht ik 3 zakken en heb er 2 van geprobeerd. Ik wil nu mee doen met die aktie omdat ik denk waar de roze en de gele naar smaken en ik ga naar de website http://raaddesmaak.lays.nl/ en klik op ik wil mee doen. Vul roze in staat er maar verder dan dat kom ik niet. Er verschijnt een roze zak in beeld en daaronder de namen die andere mensen bedacht hebben. En dat was het Ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurt niets. ik kan typen wat ik wil maar er verschijnt nergens een balk waar ik tekst kan invoeren.

En nou vraag ik me af of ik iets over het hoofd zie of dat die site alleen maar werkt als je een touche screen of i pad hebt.Want als dat het geval is dan kan ik dus niet mee doen omdat ik een antieke trut ben en gewoon nog een normale laptop gebruik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog antieker dan jij denk ik.

Op mijn laptopje laadt de site überhaupt niet. Pagina blijft wit.

Niet eens een foutmelding.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Alle reacties Link kopieren
Antieke trut



Als ik je link volg, op mijn iPad kan ik wel een smaak invullen. Alleen ik ben niet dapper genoeg om het te proberen. Brrr. Ik wil graag weten wat ik eet.
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens een andere browser?
Ja ja, nu weet ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Op mijn laptop in chrome werkt het gewoon



Edit: Hmm.. je moet bij stap 2 wel een selfie maken (Bijna klaar! Verzilver je kans op ¤10.000,- en vertel ons hoe je hem selfie vindt. Upload een foto, gebruik je webcam of schrijf het op als je heeeeel verlegen bent.) Als je echt een antieke trut bent moet je misschien hulp vragen van een (klein)kind of Alexander Pechtold ofzo
Zie je boven de smaken die al geopperd zijn geen vakje staan?
Alle reacties Link kopieren
Nee Ik zie geen vakje staan. Ik zie links een grote roze zak in beeld en daaronder een hele rij met vierkantjes met een houten vloer als achtergrond en een roze zak in beeld met de namen erin waarvan mensen denken waar de chips naar smaakt. Ik zie verder geen leeg vakje. Er verschijnt geen stap of zo. Druk ik op het zwarte bolletje ( onder de rode tekst ) gebeurd er niks , druk ik op het grijze bolletje ernaast gebeurt er ook niks. Kortom ik kan klikker wat ik wil maar er gebeurt niks. Vandaar ook dat ik me afvraag of die site wel werkt wanneer je een laptop hebt?.....
Zelfs op mijn telefoon doet ie het.
Vind het vrij blanco smaken.
Alle reacties Link kopieren
probeer eens een andere browser?
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 30 september 2014 @ 23:33:

Op mijn laptop in chrome werkt het gewoon



Edit: Hmm.. je moet bij stap 2 wel een selfie maken (Bijna klaar! Verzilver je kans op ¤10.000,- en vertel ons hoe je hem selfie vindt. Upload een foto, gebruik je webcam of schrijf het op als je heeeeel verlegen bent.) Als je echt een antieke trut bent moet je misschien hulp vragen van een (klein)kind of Alexander Pechtold ofzo Ja ik zou het mijn kleinkind kunnen vragen als ik die had gehad maar waarschijnlijk zou hij/zij niet veel verder komen omdat ik er ondertussen achter ben gekomen dat er bij anderen dingen in beeld staan die ik hier op de laptop niet zie. Ik zie geen leeg vakje staan of wat dan ook. Heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan ik nog proberen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb het hier gehad toen ik een bestelling op een site wou plaatsen, het wou maar niet lukken (firefox).



dan even geprobeerd met Internet Explorer en toen lukte het wel.



dus wie weet!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een antieke trut omdat die selfies voor mij niet hoeven.



Die chips smaken - zonder ze geprobeerd te hebben - naar smaakstof en E-621.
quote:Noah_ schreef op 01 oktober 2014 @ 00:19:

Ik ben een antieke trut omdat die selfies voor mij niet hoeven.



Die chips smaken - zonder ze geprobeerd te hebben - naar smaakstof en E-621.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven