Centraal Moderatortopic I|

16-09-2014 16:23 1067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'vriendschappen ombouwen in dorp' is gewijzigd in vriendschappen opbouwen in dorp .



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Beroemdheden" is verwijderd ivm teruggekeerde permabanneling.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 30 september 2014 @ 20:32:

Wat is er offtopic aan mijn vraag? Ik vind dat TO van het sportschooltopic mensen zodanig heeft misbruikt dat er een ban op mag volgen.



Beste misschicken,



Zoals eerder al is gemeld hebben wij maatregelen getroffen, daarnaast is het topic zojuist ook verwijderd.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
het topic ' a bachelors wish' is verwijderd ivm hengelen.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is deze vraag al wel eerder gesteld, maar is het mogelijk dat oude topics bijvoorbeeld een half jaar na de laatste posting automatisch gesloten worden?



Zo blijven de oude topics wel te lezen voor iedereen, maar zit je niet steeds (zonder het in de gaten te hebben) te antwoorden op vragen die allang niet meer spelen.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Het topic Wie sport er nog meer bij xxx is verwijderd wegens spam



met vriendelijke groet,



Junior
Semweert is nu jannasmulders en loopt weer te spammen over haar parfumblog.
Alle reacties Link kopieren
jannasmulders is aan het spammen op meerdere topics.
Alle reacties Link kopieren
quote:moment schreef op 01 oktober 2014 @ 09:31:

jannasmulders is aan het spammen op meerdere topics.



We gaan er naar kijken, dank je wel voor de melding!



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Gezocht, hostelbezoekers'' is verwijderd in verband met een niet toegestane enquete.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Help ons met ons onderzoek: enquete communicatie huishouden" is verwijderd ivm onderzoek.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hallo, vraagje: toen ik mijn nick bedacht heb ik de i in baileys weggelaten. Dit omdat ik dacht dat een merknaam misschien niet mocht. Nu vraag ik me af of dat wel klopt? En als het wel mag, zou mijn nick dan misschien gewijzigd kunnen worden in runningbaileys?



Nu lijkt het alsof ik niet weet hoe baileys wordt geschreven
Alle reacties Link kopieren
quote:runningbaleys schreef op 01 oktober 2014 @ 11:15:

Hallo, vraagje: toen ik mijn nick bedacht heb ik de i in baileys weggelaten. Dit omdat ik dacht dat een merknaam misschien niet mocht. Nu vraag ik me af of dat wel klopt? En als het wel mag, zou mijn nick dan misschien gewijzigd kunnen worden in runningbaileys?



Nu lijkt het alsof ik niet weet hoe baileys wordt geschreven



Beste runningbaleys,



het is niet mogelijk om je gebruikersnaam te veranderen. Wat betreft je vraag over merknamen als gebruikersnaam, is het verstandig om die zo veel mogelijk te vermijden in verband met evt. spam verdenkingen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
oh, jammer. Toch bedankt
Graag even jullie blik over het topic 'waarschijnlijk longknker deel 2' peecee maakt daar een nogal ongepaste opmerking waar anderen weer op reageren. Het past niet binnen dit prachtige topic dat daar een rel uitbreekt! Bladzijde 53!
Alle reacties Link kopieren
Hoezo rel???? veel mensen denken het en ik typ het!

Gewoon een vraag, moet jij geen drama van maken he!
quote:peecee schreef op 01 oktober 2014 @ 15:46:

Hoezo rel???? veel mensen denken het en ik typ het!

Gewoon een vraag, moet jij geen drama van maken he!Ga toch weg met je ongepaste opmerkingen.
quote:peecee schreef op 01 oktober 2014 @ 15:46:

Hoezo rel???? veel mensen denken het en ik typ het!

Gewoon een vraag, moet jij geen drama van maken he!Sommige mensen weten gewoon wanneer ze beter hun mond kunnen houden. Of in dit geval 'op hun handen moeten gaan zitten'
quote:peecee schreef op 01 oktober 2014 @ 15:46:

Hoezo rel???? veel mensen denken het en ik typ het!

Gewoon een vraag, moet jij geen drama van maken he!Hou toch gewoon je toetsenbord mens. Gestoorde opmerking van je.
Mods het zou mooi zijn als jullie die opmerking van peecee zouden verwijderen uit lama's topic. Het slaat namelijk nergens op en eigenlijk vind ik het nogal beledigend over komen naar lama en familie.
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 01 oktober 2014 @ 15:46:

Hoezo rel???? veel mensen denken het en ik typ het!

Gewoon een vraag, moet jij geen drama van maken he!Het is geen realitysoap he, begrijp je dat? Jij hebt geen 'recht' op informatie, ben je helemaal betoeterd.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Zit er geen alarmknop op het moderatortopic?
Alle reacties Link kopieren
beste forummers,



Ik geef het door aan de moderator en die bekijkt wat er moet gebeuren. Gelieve de discussie niet verder hier te voeren. Jullie standpunten zijn duidelijk



met vriendelijke groet,



Junior
Thanks mod. voor het verwijderen.
quote:Anyco schreef op 01 oktober 2014 @ 16:13:

Thanks mod. voor het verwijderen.+1
Alle reacties Link kopieren
quote:Anyco schreef op 01 oktober 2014 @ 15:54:

Mods het zou mooi zijn als jullie die opmerking van peecee zouden verwijderen uit lama's topic. Het slaat namelijk nergens op en eigenlijk vind ik het nogal beledigend over komen naar lama en familie.



Beste Anyco,



Bedankt voor de melding. We hebben het bericht verwijderd.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven