Man durft niet/wil niet verder

30-09-2014 19:13 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een aantal weken gedate te hebben met een leuke vent van 58, zelf ben ik 53, hadden we samen een hele gezellige avond bij hem thuis. Hij had heerlijk gekookt en wij hadden het fijn en intiem samen. Ik had zin en hoopte dat het die avond op seks aan zou komen.

Na wat knuffelen en zoenen leek het er op dat het er eindelijk van ging komen. Hij had condooms in huis, dat wist ik. Toen puntje bij paaltje kwam reageerde de man verdwaast, hij wilde niet verder.

Na een lang gesprek kwam het hoge woord er uit. De leuke vent was nog nooit met een vrouw naar bed geweest. Hij had last van voorhuid vernauwing. Hij durfde er niet mee naar de dokter.



Wat moet ik nou met zo'n man? Links laten liggen en op zoek naar een ander? Ik vind hem zo lief. Hij voldoet aan mijn dromen.



Wat zouden jullie doen?
quote:markovic schreef op 01 oktober 2014 @ 11:47:

[...]



het is doodnormaal dat jongetjes hun voorhuid nog niet naar achteren kunnen schuiven tot een jaar of tien in ieder geval. Bij de meeste peuters kan het nog helemaal niet.



Dat is niet wat ik begrepen heb van CB. Ik lees hier ook anders:



quote:De voorhuid en je baby


De voorhuid is een dunne, rekbare huidplooi die de gevoelige huid van de eikel beschermt. Bij volwassenen en oudere jongens hoort de voorhuid teruggeschoven te kunnen worden zodat de eikel bloot kan komen te liggen.

Bij baby's is het normaal dat de voorhuid NIET teruggeschoven kan worden over de eikel. Bij de geboorte zijn de voorhuid en de eikel namelijk met elkaar vergroeid. In de loop van de peuterleeftijd komen de voorhuid en de eikel vanzelf los van elkaar. Bij vrijwel alle jongens van vier jaar oud is dit loslaten van de vergroeiing vanzelf voltooid.



Verzorging van de voorhuid

Zodra de voorhuid en de eikel los van elkaar zijn is het belangrijk om deze huidplooi goed schoon te houden. Onder de voorhuid vindt namelijk een soort talgafscheiding plaats (smegma) die kan irriteren wanneer het niet regelmatig wordt weggewassen. Ook kan bij jonge kinderen een beetje urine in de plooi achterblijven. Schoonmaken doe je door de voorhuid voorzichtig terug te schuiven en de eikel en de binnenkant van de voorhuid voorzichtig schoon te spoelen met schoon water. Dit is het makkelijkst in bad of onder de douche. Gebruik hierbij geen zeep!

De meeste jongens van 4 zijn zeer goed in staat dit reinigen zelf uit te voeren nadat het enkele keren is voorgedaan.



De voorhuid is niet goed terug te schuiven

Bij pasgeboren baby's en peuters is het dus heel normaal dat de voorhuid niet terug te schuiven is omdat deze met de eikel verkleefd is. In de loop van de peuterleeftijd kan je af en toe kijken of de verkleving al opgeheven is door te proberen de voorhuid voorzichtig iets naar achteren te trekken, maar forceer dit nooit!



Verkleving

Soms blijft de verkleving tot ver in de basisschool leeftijd bestaan. Soms ook zijn er klachten van jeuk, ontsteking of moeilijk plassen die het gevolg zijn van de ontsteking. In die gevallen kan het nuttig zijn de huisarts te raadplegen. Deze kan (zo nodig) de voorhuid met een kleine ingreep losmaken.



Fimosis (vernauwde voorhuid)

Niet alleen door verkleving, maar ook door vernauwing van de voorhuid kan deze soms niet over de eikel worden teruggeschoven. Voor deze vernauwing bestaan verschillende oorzaken en het is altijd verstandig om bij fimosis contact op te nemen met de huisarts. Bij de meeste jongens is deze vernauwing aanwezig zonder klachten. Zij kunnen proberen de voorhuid geleidelijk aan op te rekken door regelmatig de voorhuid zo ver als mogelijk terug te schuiven over de eikel en de blootliggende voorhuid en eikel schoon te spoelen met water. Ook dit mag niet geforceerd worden en het is niet ongebruikelijk dat dit proces van oprekken maanden of langer in beslag neemt. Wanneer de voorhuid toch geforceerd wordt opgerekt kan een ontsteking en littekenvorming ontstaan die de voorhuid juist weer nauwer maakt: een averechts effect dus! Voorhuidhygiëne mag nooit pijnlijk zijn!

Wanneer de voorhuid ondanks de pogingen om de voorhuid op te rekken vernauwd blijft kan het nodig zijn de voorhuid (gedeeltelijk) te verwijderen: een 'besnijdenis'. Meestal wordt geadviseerd dit voor de puberteit uit te voeren
Alle reacties Link kopieren
Idd. Zolang als ik weet kan ik mijn voorhuid gewoon afrollen. Volgens mij is er na 4 jaar of ouder wat aan de hand als dat niet lukt.

Overigens gebruik ik wel zeep, geeft nooit problemen.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Hou er wel rekening mee dat toen deze man kind was (50 jaar geleden dus) er een iets groter stigma zat aan het laten sleutelen aan de pipi van je 8-jarige kind omdat er iets niet helemaal goed zou zitten...
Alle reacties Link kopieren
De meeste van jullie hebben gelijk. Ik ga toch weer verder met investeren in deze man. Gisteren zijn wij samen naar het matinee van Soldaat van Oranje geweest. Vooraf hadden wij een kamer met badkamer in een hotelletje vlakbij geboekt. Badkamer moest wel een bad bevatten en die was er. Beide hebben wij thuis alleen maar een douche. Na de voorstelling gezellig in een restaurantje gegeten zodat wij bijtijds onze hotelkamer konden opzoeken om samen te badderen. Een afspraak die wij vooraf hadden gemaakt.

Alhoewel mijn date nog niet naar de huisarts is geweest heb ik, maar ook mijn date genoten van uren intieme, wederzijdse en liefdevolle warmte. Het bad als ook het heerlijke bed verlegde voor hem vele grenzen. Ik moest de lieve man wel wat sturen en aanmoedigen. Ik heb hem laten merken in wat ik fijn en lekker vind en hij had er duidelijk plezier in. Penetratie zat er natuurlijk nog niet in. Beide hebben wij wel een orgasme gehad. Zoals bugs naar voren bracht zal ik het tempo moeten aanpassen dat ik niet teveel van hem vraag maar ik heb zeker de indruk dat wij hier samen uit komen.



Op naar de volgende stap, ik hou jullie op de hoogte.

(ik heb nieuwe avatar aangemaakt)
quote:marije111 schreef op 05 oktober 2014 @ 23:03:

De meeste van jullie hebben gelijk. Ik ga toch weer verder met investeren in deze man. Gisteren zijn wij samen naar het matinee van Soldaat van Oranje geweest. Vooraf hadden wij een kamer met badkamer in een hotelletje vlakbij geboekt. Badkamer moest wel een bad bevatten en die was er. Beide hebben wij thuis alleen maar een douche. Na de voorstelling gezellig in een restaurantje gegeten zodat wij bijtijds onze hotelkamer konden opzoeken om samen te badderen. Een afspraak die wij vooraf hadden gemaakt.

Alhoewel mijn lieve date nog niet naar de huisarts is geweest heb ik, maar ook mijn lieve date genoten van uren intieme, wederzijdse en liefdevolle warmte. Het bad als ook het heerlijke bed verlegde voor hem vele grenzen. Ik moest de lieve man wel wat sturen en aanmoedigen. Ik heb hem laten merken in wat ik fijn en lekker vind en hij had er duidelijk plezier in. Penetratie zat er natuurlijk nog niet in. Beide hebben wij wel een orgasme gehad. Zoals bugs naar voren bracht zal ik het tempo moeten aanpassen dat ik niet teveel van hem vraag maar ik heb zeker de indruk dat wij hier samen uit komen.



Op naar de volgende stap. Ik hou jullie graag op de hoogte.

(ik heb nieuwe avatar aangemaakt)Wat een taalgebruik, schrijf jij altijd alsof je een bouqetroman schrijft?
Alle reacties Link kopieren
quote:jellybelly schreef op 05 oktober 2014 @ 23:14:

[...]



Wat een taalgebruik, schrijf jij altijd alsof je een bouqetroman schrijft?



Neen ik schrijf geen bouquette romans. Ik heb niet veel moeite om e.e.a. op papier te zetten.

Tevens hebben diegene die de moeite hebben genomen te reageren op mijn (eerste) bericht recht op mijn mening en het verloop van de zaak.
quote:bugs schreef op 01 oktober 2014 @ 12:36:

Idd. Zolang als ik weet kan ik mijn voorhuid gewoon afrollen. Volgens mij is er na 4 jaar of ouder wat aan de hand als dat niet lukt.

Overigens gebruik ik wel zeep, geeft nooit problemen.Auw! Is helemaal niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Beide een orgasme? Hem aftrekken lukt waarschijnlijk niet echt, en orale seks lijkt me ook niet fris dankzij de hygiëne door die vernauwde voorhuid. Het gaat me totaal niks aan, maar dit was het eerste wat in me opkwam.

Verder zou ik het erg raar vinden, maar als hij zo geweldig is zou ik hem de kans geven de dokter te bezoeken alvorens weg te rennen.
Alle reacties Link kopieren
Beste nonaimme,



Ik wist het maar een man hoeft niet zijn voorhuid af te rollen om een orgasme te krijgen. Het is ook geen man die nog nooit een orgasme had gehad omdat hij zijn voorhuid niet naar achteren kan halen. Hij doet het regelmatig op de handkar verteld hij me.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 30 september 2014 @ 19:25:

Een maagd van 58? Ik zou hard wegrennen.Je bent nooit te oud om wat te leren.
Alle reacties Link kopieren
58 jaar opgespaard dat zou me toch een spuitfestijn worden
Alle reacties Link kopieren
quote:marije111 schreef op 05 oktober 2014 @ 23:03:

....[verhaal/update] ...

Op naar de volgende stap, ik hou jullie op de hoogte.

...



Jeetje Marije, je hele topic leest voor mij als een verhaal uit een andere wereld. Maar wat pak jij dit liefdevol aan met deze man zeg.

Echt, wat moet deze man blij zijn met jou, en wat knap van jullie allebei om dit soort dingen constructief te kunnen bespreken en tackelen.



Niets dan respect van mijn kant, ik wens jullie samen allemachtig veel geluk en een lange toekomst toe.
Alle reacties Link kopieren
Hee Marije, leuk dat jullie samen lekker gevreeën hebben! Klonk romantisch en klinkt wel alsof er muziek in zit. Geniet ervan.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 05 oktober 2014 @ 23:49:

[...]



Auw! Is helemaal niet nodig.Hoezo "auw"? Bij mij helpt zeep volgens mij wel om het schoner te maken en he geeft geen enkel probleem hoor.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 30 september 2014 @ 19:18:

Wat je moet met zo'n man? Lekker maagd laten. En wat moet hij met condooms als hij geen seks durft?





Ik vind het hooguit wat vreemd, ook dom misschien, om niets te doen aan voorhuidvernauwing, maar om hem dan maar aan de kant te zetten. Hij heeft waarschijnlijk al zijn moed bij elkaar verzameld om eens seks met een vrouw te hebben en zijn maagdelijke principes overboord te kieperen, en dan wordt hij in zijn geheel afgewezen. Onbegrijpelijk.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 30 september 2014 @ 20:21:

Iemand die nog maagd is op zijn 58e is voor mij een enorme afknapper.

Een man die niet naar de dokter durft is een nog grotere afknapper.Iemand die maagd is een afknapper. Dat verklaart ook zijn maagd zijn. Dan draai je in een cirkeltje rond. Waarom is hij maagd? Omdat vrouwen hem niet moeten. Waarom moeten zij hem niet? Omdat hij maagd is. Eh... waarom is hij ook weer maagd?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:marije111 schreef op 01 oktober 2014 @ 00:55:

Ik overweeg toch te investeren in deze relatie. Misschien moeten wij beginnen om samen eens te badderen of te douchen. Wellicht komt hij dan tot een punt om samen naar de huisarts te gaan. Tenslotte is hij niet gewend dat een vreemde aan zijn intieme delen friemelt .

Wat vinden jullie?M.i. is dat een verstandige keuze. Hij doorbreekt dan eindelijk de vicieuze cirkel van: eens maagd, altijd maagd. Ik denk dat bij deze investering hij de angst om naar de huisarts te gaan, overwint.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 01 oktober 2014 @ 11:10:

Hoe maakt die man zijn piemel goed schoon als de voorhuid niet teruggeschoven kan worden?Een voorhuid kan dusdanig nauw zijn dat deze alleen bij een slappe penis teruggeschoven kan worden.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Zijn lul had grotere ambities dan zijn voorhuid



Je kunt het ook gewoon zelf oprekken. Ik had vroeger ook een te strakke voorhuid kon hem alleen over mijn eikel schuiven in slappe toestand. Durfde ook niet naar de dokter dus ik heb op internet opgezocht hoe je het zelf kunt oprekken. Echt 5 minuten werk per dag en paar weken later ging het gewoon. nooit meer last ervan gehad.



Als je nog zo lang kunt wachten :P
Alle reacties Link kopieren
quote:marije111 schreef op 05 oktober 2014 @ 23:03:

De meeste van jullie hebben gelijk. Ik ga toch weer verder met investeren in deze man. Gisteren zijn wij samen naar het matinee van Soldaat van Oranje geweest. Vooraf hadden wij een kamer met badkamer in een hotelletje vlakbij geboekt. Badkamer moest wel een bad bevatten en die was er. Beide hebben wij thuis alleen maar een douche. Na de voorstelling gezellig in een restaurantje gegeten zodat wij bijtijds onze hotelkamer konden opzoeken om samen te badderen. Een afspraak die wij vooraf hadden gemaakt.

Alhoewel mijn date nog niet naar de huisarts is geweest heb ik, maar ook mijn date genoten van uren intieme, wederzijdse en liefdevolle warmte. Het bad als ook het heerlijke bed verlegde voor hem vele grenzen. Ik moest de lieve man wel wat sturen en aanmoedigen. Ik heb hem laten merken in wat ik fijn en lekker vind en hij had er duidelijk plezier in. Penetratie zat er natuurlijk nog niet in. Beide hebben wij wel een orgasme gehad. Zoals bugs naar voren bracht zal ik het tempo moeten aanpassen dat ik niet teveel van hem vraag maar ik heb zeker de indruk dat wij hier samen uit komen.



Op naar de volgende stap, ik hou jullie op de hoogte.

(ik heb nieuwe avatar aangemaakt)Fijn dat jullie zo genoten hebben met en van elkaar. Waarom zou je hem ook gelijk aan de kant zetten zoals sommigen aangeven, omdat hij nog maagd is of niet naar de dokter durft. Ik denk dat je het zo prima aanpakt. Veel geluk samen!
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 01 oktober 2014 @ 12:25:

[...]





Dat is niet wat ik begrepen heb van CB. Ik lees hier ook anders:





[...]



Je leest niet goed.



http://mens-en-gezondheid ... auwe-voorhuid-wat-nu.html





Hier het stukje waar het om gaat.



"Nauwe voorhuid, hoe herken je het? Als een jongen geboren is kan de voorhuid nog niet over de penis worden geschoven, dat lukt pas vanaf ongeveer het tiende jaar, als de jongen opgroeit. Voor het vijfde jaar moeten er helemaal geen pogingen worden ondernomen om de voorhuid terug te schuiven, want dat beschadigt de boel alleen maar. Niet elke jongen kan de voorhuid over de eikel terug schuiven op zijn tiende jaar, het kan ook pas wat later voorkomen dat dit kan. Als er geen klachten zijn, is dit gewoon. Vanaf het zestiende levensjaar kan vrijwel elke jongen de voorhuid over de eikel heen en weer schuiven, tenzij er sprake is van een te nauwe voorhuid."





http://nl.wikipedia.org/wiki/Voorhuid



"Bij de geboorte van een menselijke baby is de voorhuid nog vergroeid met de eikel van de penis. Naarmate het kind ouder wordt, wordt de voorhuid geleidelijk van de eikel gescheiden. Gemiddeld is de scheiding volledig rond het elfde levensjaar, maar het proces kan ook duren tot de late puberteit. Dan kan de voorhuid geheel over de rand van de eikel heen naar achteren geschoven worden. Zodra dit het geval is is het voor de hygiëne ook van belang om de eikel regelmatig bloot te leggen en te zorgen dat de huidplooi gereinigd wordt, anders kan een infectie ontstaan. Wanneer de ring niet voldoende groot wordt om de eikel bloot te leggen, kan het krijgen van een erectie pijnlijk zijn (fimosis). In zo'n geval wordt soms overgegaan tot een besnijdenis, ook niet-chirurgische behandelingen zijn mogelijk."
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 01 oktober 2014 @ 12:36:

Idd. Zolang als ik weet kan ik mijn voorhuid gewoon afrollen. Volgens mij is er na 4 jaar of ouder wat aan de hand als dat niet lukt.

Overigens gebruik ik wel zeep, geeft nooit problemen.

Niet waar dus.



Jij bent een uitzondering.
Alle reacties Link kopieren
Run forrest... Run!!
Wat ik nogal onaantrekkelijk zou vinden is dat deze man blijkbaar nogal wat remmingen heeft op seksgebied. Dat is niet opgelost door een beetje hulp om op zijn 58ste eindelijk naar de dokter te durven met een serieus probleem wat makkelijk op te lossen is. Daar ga je met meer dingen tegenaan lopen. Prima als het jou niet uitmaakt, maar ik zou het een afknapper vinden.
Alle reacties Link kopieren
Je zou hem misschien kunnen bewegen naar de dokter te gaan misschien om zelf mee te gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven