Afknapper

29-09-2014 20:42 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of jullie wel eens een afknapper hebben gehad.



Ik moest onlangs aan mijn "afknapper" denken.

Lang geleden voordat ik mijn huidige man ontmoetten, had ik een vriend. Ik was 15 en hij 18 jaar, we gingen stappen in Amsterdam en ik zou samen met hem bij een vriend van hem blijven slapen. Ik helemaal zenuwachtig want die avond zou het gaan gebeuren, voor mij voor de 1e keer. Dus ik al mijn moed bij elkaar geraapt en condooms gekocht.

Een hele leuke avond gehad, en met een groep wezen stappen in Amsterdam. S'nachts terug gekomen en nadat ik me had opgeknapt in de badkamer, ging ik alvast in mijn string in bed liggen. Na een paar minuten kwam hij binnen...... met zijn sokken opgetrokken tot net onder zijn knieën, een strakke onderbroek aan met zijn hemd in zijn onderbroek gestopt. OMG, ik kreeg toen een totale afknapper, ik had dit nog nooit eerder gehad, ben op mijn zij gaan liggen, hij heeft nog wel wat geprobeerd maar het was voor mij over, totaal over.

Een week later heb ik het uitgemaakt, mijn gevoel voor hem was helemaal weg.

Nu ik er 25 jaar later over nadenk toch best wel raar dat je (ik) ineens zo kan afknappen op iemand, ik heb het daarna ook nooit meer meegemaakt.



Ben benieuwd naar jullie verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 15 en we hadden filmavondje bij iemand thuis met een grote groep vrienden.

Ik lag met mijn hoofd op mijn crush' schouder. Doet ie ineens mijn hand in zijn broek. Waar iedereen bij was! Sowieso was ik daar niet van gediend. Ik ben opgestaan en ben zonder iets te zeggen aan de andere kant van de kamer gaan zitten. De crush was gelijk over.



Met mijn vriend had ik ook wel een afknapper, alleen niet zo mega anders was het nu mijn vriend niet. Op onze eerste date gingen we naar Amsterdam. Hij heeft heeft het bijna de hele date over een ander meisje gehad die hij wel leuk vond. En we aten bij de Burger King.

Dat was wel echt een mega afknapper. Gelukkig heeft hij het daarna wel goed kunnen maken.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ooit toen ik heel jong was eens een vriendje en die kwam naar mij toe, nadat ie met z'n ouders bij de griek had gegeten. Hij wilde niks anders dan mij op zijn schoot hebben en flink tongen. Maar ik viel bijna dood van de uien en tsazjiki walm en bij het zoenen kreeg ik nog n halve maaltijd mee in m'n mond..gatver..was meteen klaar met 'm!



Had n vriend bij wie ik ging slapen, en toen ik mijn oorbel onder het bed zocht kwam ik een bebloede onderbroek van hem tegen onder het bed...vroeg me af of ie ongesteld was geweest...nooit gevraagd wat het wel was....



Had n vriend, en pas toen ik naar hem verhuisd was kwam ik erachter watvoor smeerpijp het nou écht was... Áltijd strontbroeken in de was, nooit schone sokken, douchen....nope...hij bleek alleen zijn haar onder de kraan te steken... Tandenpoetsen ook niet, hij maakte alleen zijn tandenborstel nat zodat het leek dat ie zijn tanden wel gepoetst had... Chronische oorontsteking waardoor zijn kussen altijd onder de stinkende oorsmeer zat... Verzameling lege beschimmelde blikken en afwas en etensresten onder het bed... In bed roken...de katten op bed dus volop kattenhaar....enz...kan een boek schrijven over deze viezerik!

En als ik het wou aankaarten of boos werd, was het toch zíjn huis!?



Gelukkig nu een fris exemplaar getroffen...maar die loopt juist over van smetvrees waardoor ik hier de viezerik lijk in zijn ogen...als ie nog maar een haar van mij tegenkomt ergens word ie gek... Maar ja...hij is wel schoon...
l'amour de soi...belle la vie...
Alle reacties Link kopieren
Geweldig topic dit. Als je een beetje twijfelt over je luv dan dit lezen. Dan valt ie alles mee!! Lolol
Alle reacties Link kopieren
quote:lanah schreef op 01 oktober 2014 @ 13:20:

Áltijd strontbroeken in de was, nooit schone sokken, douchen....nope...hij bleek alleen zijn haar onder de kraan te steken... Tandenpoetsen ook niet, hij maakte alleen zijn tandenborstel nat zodat het leek dat ie zijn tanden wel gepoetst had... Chronische oorontsteking waardoor zijn kussen altijd onder de stinkende oorsmeer zat... Verzameling lege beschimmelde blikken en afwas en etensresten onder het bed... In bed roken...de katten op bed dus volop kattenhaar....enz...kan een boek schrijven over deze viezerik!



Een man kan wel eens wat hebben. Maar dit exemplaar heeft werkelijk alles.



Maar waarom was het dan je vriend? Volgens mij zouden de meeste vrouwen het al na een paar uur 'gezien' hebben bij deze 'vieze man'.



Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 01 oktober 2014 @ 15:20:

[...]



Een man kan wel eens wat hebben. Maar dit exemplaar heeft werkelijk alles.



Maar waarom was het dan je vriend? Volgens mij zouden de meeste vrouwen het al na een paar uur 'gezien' hebben bij deze 'vieze man'.



[img]http://superpumke.files.wordpress.com/2011/09/vies.jpg[/img]Geroken dan toch op zijn minst!
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 01 oktober 2014 @ 13:02:

Ik zie ons daar nog zitten. Op een donker parkeerterrein vlakbij een bos. Ik rechts op de bank aan het kijken hoe hij zichzelf driftig naar een hoogtepunt brengt met een sok om zijn lul waar hij zijn sperma in op ving.







OMG wat erg.......met een sok.....
Alle reacties Link kopieren
Geen topic om tijdens je lunch te lezen.... kom ik nu achter
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven