Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 29 september 2014 @ 16:35:

Soms wel Grenada...



Dat zal dan wel onder het motto zijn: drop your pants or I'll shoot

Alle reacties Link kopieren
Beetje jagen is altijd leuk.

Maar wij zijn wel van vrijheid blijheid en reageren niet altijd gelijk op een mailtje...

Bijvoorbeeld laats een stel waarbij we na 3 mailtjes en een stootje in 2 dagen niet gelijk reageerden , de vraag kregen of we geen interesse hadden.

Pfff, relax!
Klinkt een beetje als een desperate stel senna30.

Al vind ik het niet beantwoorden van een mail, op een mail die je hebt ontvangen, ook weer niet van veel respectvol. Maar binnen een paar dagen vind ik zo'n reactie behoorlijk overdreven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 30 september 2014 @ 12:05:

Klinkt een beetje als een desperate stel senna30.

Al vind ik het niet beantwoorden van een mail, op een mail die je hebt ontvangen, ook weer niet van veel respectvol. Maar binnen een paar dagen vind ik zo'n reactie behoorlijk overdreven.ach, een paar dagen kan je soms wel nodig hebben. Misschien wel om samen na te denken hoe de uitnodiging in de planning te passen is, of omdat je in het weekend altijd samen antwoordt, of..... En soms ben je wel eens drie weken op vakantie en reageer je daarom niet.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn heel soms actief op een datingsite. En inderdaad, als je niet direct reageert, worden sommige mensen een beetje pissig. Wij begrijpen dat niet. Als wij anderen aanschrijven en deze reageren niet, dan laten we het daarbij. Ze zullen het wel te druk hebben, of geen interesse. So be it.



Heel, heel soms doen we nog een 2de poging omdat er in de bulk van berichtjes die men kan krijgen, er iets over het hoofd gezien zou kunnen zijn. Maar voor een 2de bericht moet het dan wel om een heel bijzonder stel gaan.



Wij reageren zelf bijna altijd terug. Behalve op lomperiken of mensen die niet verder komen dat 'hoihoi' of een smiley. Wie niet eens de moeite neemt om een fatsoenlijke zin naar een ander te sturen, verdient ook geen fatsoenlijk antwoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 01 oktober 2014 @ 13:54:

Wij zijn heel soms actief op een datingsite. En inderdaad, als je niet direct reageert, worden sommige mensen een beetje pissig. Wij begrijpen dat niet. Als wij anderen aanschrijven en deze reageren niet, dan laten we het daarbij. Ze zullen het wel te druk hebben, of geen interesse. So be it.



Heel, heel soms doen we nog een 2de poging omdat er in de bulk van berichtjes die men kan krijgen, er iets over het hoofd gezien zou kunnen zijn. Maar voor een 2de bericht moet het dan wel om een heel bijzonder stel gaan.



Wij reageren zelf bijna altijd terug. Behalve op lomperiken of mensen die niet verder komen dat 'hoihoi' of een smiley. Wie niet eens de moeite neemt om een fatsoenlijke zin naar een ander te sturen, verdient ook geen fatsoenlijk antwoord.
Alle reacties Link kopieren
(Misschien hoort mijn vraag thuis in een eigen topic, maar hier zitten wel de ervaringsdeskundigen bij elkaar

Ik heb nog geen vraag over de kleding of welke club voor mij/ons geschikt zou zijn, want zo ver ben ik nog lang niet met mijn man. En misschien komen wij ook nooit zover dat we inderdaad een parenclub gaan bezoeken, maar ik hoop het wel!



Ik ben benieuwd hoe jij en je partner ertoe zijn gekomen om daar samen heen te willen gaan. Was 1 van jullie daar meer nieuwsgierig naar dan de ander of stonden jullie daar allebei gelijk al voor open. En hoe zijn jullie daarover gaan praten? Ging dat heel moeizaam of juist makkelijk?



Ik heb een tijdje terug dat al een keer heel expliciet aangegeven bij mn man nadat eerdere subtiele hints niet begrepen werden. Gezegd dat het mij wel spannend lijkt om met hem naar toe te gaan en dat ik met hem ook wel een trio VVM zou willen. Hij verklaarde mij echt voor gek, snapte niet dat ik daar heen zou willen gaan, heeft daar totaal geen behoefte aan, wil mij niet bezig zien met anderen en vind het niet kunnen tov onze kinderen en geloof. Ik heb al weleens de tip gekregen om mn man hier op dit topic mee te laten lezen, zodat hij beter een beeld krijgt van hoe het er in een parenclub aan toe gaat.....aangezien hij er nogal een verkeerd beeld bij heeft. Maar zover zijn/komen wij nog lang niet, omdat hij er überhaupt niet eens over na wil denken.



Ik kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat het bij een ander zo is gegaan: "Zeg schat, weet je wat mij nu heel spannend en leuk lijkt?" "Nee, weet ik niet...vertel!" "Ik zou met jou eens naar een parenclub willen gaan en daar samen met jou en anderen een spannende avond willen beleven". "Wat een goed idee! Dat lijkt mij ook super om te doen. Wanneer zullen we gaan?"



Ik ben benieuwd hoe jullie start is geweest om er heen te gaan? Of misschien zijn er wel vrouwen die alleen gaan, omdat hun man er ook geen behoefte aan heeft, maar jullie dat plezier wel gunnen...
Alle reacties Link kopieren
Goede vraag! Vraag ik mij ook al af, hier is reactie ook (nog?) niet positief.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
In ons geval hadden wij nog niet echt een serieuze relatie toen we er voor het eerst samen naar toe gingen.

We waren ook al los van elkaar naar een PC geweest. Dat scheelde ook.

Ik dacht zelf toen we wat serieuzer werden met elkaar, dat het bezoek wel zou stoppen. Maar niets is minder waar.

Wel merken we dat het uitgaan in de club, voor ons net zo belangrijk is dan de sex. Soms gebeurt er niks omdat we gewoon niemand tegenkomen. En dan hebben we toch een leuke avond.
Alle reacties Link kopieren
In ons geval zag ik eens een pc op de televisie. Ik vond dat wel interessant en heb een balletje opgegooid bij mijn man. Die had er nooit aan gedacht, maar mijn voorstel om eens te gaan kijken sprak hem wel aan. Zo gezegd, zo gedaan.
Wij fantaseerden al jaren over seks met anderen, we waren benieuwd hoe dat zou zijn....we waren elkaars eerste in alles.

Samen eigenlijk de beslissing genomen om het uiteindelijk dan maar eens in het echt mee te maken. Inmiddels ruim 12 jaar aan triootjes, kwartetjes& feestjes met meerdere stellen geleden en geen spijt van de keuze destijds.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is swingen al sinds het begin van onze relatie een item geweest waar we beide graag over fantaseerde. Over de jaren heen kwam het terug als onderwerp wanneer we in de sauna zaten. Tot anderhalf jaar geleden, toen pas zijn we er ons serieus in gaan verdiepen. En pas afgelopen maart voort eerst gegaan. Nu staat het volgende bezoek alweer gepland in november.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Hier begon het met samen fantaseren over een trio. Daarna wat zoeken op internet en toen kwam swingen naar boven. Samen fantaseren en uiteindelijk via een site met een leuk stel contact gekregen. Na een aantal leuke dates hield dat op omdat zij uit elkaar gingen. Daarna weer verder zoeken en kwamen we op een parenclub uit. Samen lezen (op viva!) fantaseren, niet durven, wel durven, reserveren en doen! Heeft al met al wel iets van 3 jaar geduurd.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Hier begon het ook over sex met iemand er bij, trio mmv mvm...partner zag dat niet zo zitten, was bang dat de één meer aandacht zou krijgen dan de ander. Dus door gaan fantaseren hoe we het wel zouden kunnen doen want het is toch wel een soort kriebel die blijft bij ons beiden, via een site contact gezocht met andere stellen, dat liep allemaal wat stroef. Nu hebben we besloten om volgende maand naar een parenclub te gaan
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Thanx voor jullie reacties op mijn vraag! Ik lees daarin toch vooral enthousiasme van beide kanten, dus van moeten overhalen volgens mij maar weinig sprake. Wel fijn dat jullie dan als partners gelijk al zo op één lijn daarover lagen. (hmmm......toch wel wat jaloers hoor)



@ 2stel: jammer dat jullie contacten met andere stellen wat stroef verliepen. Was er dan geen klik of kreeg je gewoon geen reacties meer op berichten? Hopelijk hebben jullie meer geluk en plezier met jullie bezoek aan een pc. Zijn jullie er al uit naar welke je toe wilt gaan?
Alle reacties Link kopieren
Hier ging het ook geleidelijk. Lang bij elkaar al en op een gegeven moment ging het kriebelen. In de PC gaat het vaak zoals het gaat....



Een tip: stel je verwachtingen niet te hoog en ga er als PAAR heen: maak het leuk voor elkaar, bv elkaar masseren in de tantraruimte, bubbelen, lekker eten. En schuif gerust aan aan het tafeltje bij het stel dat je 'wel ziet zitten' en/of waarmee je oogcontact hebt gemaakt. Zij vinden het vaak leuk als signalen beantwoord worden, evenzogoed als je dat zelf ook leuk vindt!



Have fun(4two)......
Alle reacties Link kopieren
Hier heeft het ook wel even geduurd hoor, een jaartje of 3, en ging zeker niet vanzelf Man moest er eerst helemaal niets van hebben toen ik het eindelijk toch maar eens ging voorstellen... Raar, gek, hoort niet, wat gebeurt er dan, wat houdt dat voor ons in? Tja, dat wist ik ook allemaal niet maar als je het nooit probeert, weet je het ook niet Uiteindelijk afgesproken (na veel inlezen, al had ik dat allang gedaan ) dat we gewoon 1x zouden gaan, niets met anderen doen, alleen sfeer proeven en kijken wat het überhaupt inhoudt en hoe 'erg' het eraan toe gaat. Kan je vertellen dat de 1e x erg spannend was, we onze ogen uitkeken en ontzettend van elkaar hebben genoten! Eenmaal die eerste keer samen gehad wilde mijn man best nog een keer We gaan altijd met het idee dat we van elkaar gaan genieten, omringd door anderen, en als de een aangeeft iemand leuk te vinden kijken we of we dat samen willen. De ene avond blijf je samen, dd andere avond tref je een leuk stel, of twee. Het is altijd weer anders.



Succes met het ter sprake brengen en hopelijk het daadwerkelijk gaan!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons was manlief meer de factor die e.e.a. aanzwengelde....

Bij mij echt wel aarzeling: ben ik mooi genoeg, is het wel iets voor mij... tja, vrouwen.......



Voor mij/ons belangrijk dat we het allebei leuk hebben, vind het vaak moeilijk om me over te geven, dus kom met andere bijvoorbeeld niet klaar....



Leuke is wel dat ik wel een beetje kan proberen wat me lekker lijkt... bv mannen met een grote p.... hebben mijn aandacht en laat ik niet schieten!



Ohoh, dit had ik allemaal niet van mezelf gedacht tien jaar geleden.......
Alle reacties Link kopieren
Oh, en wat ik alle twijfelaars/aarzelaars mee wil geven: je bent niet abnormaal of raar als je dit probeert. Dat duiveltje zat lang in mijn hoofd, maar je kiest voor je eigen genot en je leeft maar één keer! (ik zou bijvoorbeeld NOOIT parachute springen, terwijl anderen daar juist een enorme kick van krijgen, brrrrr).
Alle reacties Link kopieren
quote:jajajade49 schreef op 28 september 2014 @ 21:00:

Iemand wel eens bij de Gallery's in België geweest? Ervaringen?

We willen een keer iets anders dan de Bornedries, die was de vorige keer niet zo bevallen namelijk.

Ze zitten sinds kort op een nieuwe lokatie daar zijn wij nog niet geweest maar de oude club was prima.

Het is ook maar net wat jullie zoeken en zoals ik uit je eerdere posts begrijp gaan jullie voor extra mannen. Dan zit je daar goed.

De oude club was oud maar netjes, niet zo'n uitgebeide keuken maar ook niets mis mee. Aan de bar was het altijd gezellig en makkelijk contacten te leggen.

Veel plezier daar.



Laat nog wel even weten hoe het is geweest op de nieuwe locatie.
anoniem_208152 wijzigde dit bericht op 03-10-2014 13:45
Reden: Vraag toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor jouw reactie @ hetisnuofnooit, we gaan vanavond!

Even heerlijk weg en genieten van en met elkaar en ... Wie weet?

Ik zal verslag doen
jajajade49 wijzigde dit bericht op 03-10-2014 17:40
Reden: Spelfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij willen dit weekend naar Fun4Two.

Nu zie ik toevallig op internet dat deze zaterdag, 4 oktober, ook het kinky-feest Bitch plaatsvindt.

Zou dit eventueel veel invloed hebben op het bezoekersaantal in de Fun4Two?
Alle reacties Link kopieren
quote:jajajade49 schreef op 03 oktober 2014 @ 16:46:

Dank je voor jouw reactie @ hetisnuofnooit, we gaan vanavond!

Even heerlijk weg en genieten van en met elkaar en ... Wie weet?

Ik zal verslag doen
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 03 oktober 2014 @ 17:12:

Wij willen dit weekend naar Fun4Two.

Nu zie ik toevallig op internet dat deze zaterdag, 4 oktober, ook het kinky-feest Bitch plaatsvindt.

Zou dit eventueel veel invloed hebben op het bezoekersaantal in de Fun4Two?jazeker, dat kan zeker van invloed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst dat de eyes wide shut in ieder geval al was uitverkocht! Bitch is toch ook met iets ander thema betreffende kleding?



Zelf wilde we het eyes wide shut feest volgende keer niet missen. Maar geloof dat die maar 1 keer per jaar gegeven wordt...
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven