Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 01 oktober 2014 @ 12:59:

Plaatje van Jubelientje:

[img]http://33.media.tumblr.com/tumblr_lg4ni ... o1_400.jpg[/img]Dank je wel
Alle reacties Link kopieren
Voor wie liever de lunch meeneemt:

Wat ben jij een dappere lieve vrouw! Ik hoop op een goede reis naar een bijzondere bestemming, waar je ook in gelooft.
Alle reacties Link kopieren
Sommige van jullie zijn echt goed in het "opleuken " .

Geweldig! Petje af meiden
.
Lieve Lama, slaap lekker.

Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-10-2014 16:07
Reden: ongepaste opmerking
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Peecee, Lama en haar familie zijn ons helemaal niets verschuldigd. Dit traject is een reis langs nieuwe, moeilijke, hopelijk ook mooie maar vooral persoonlijke momenten. Wij kiezen ervoor om hier zo massaal mee te leven en te lezen, dat is onze keuze. Lama en familie maken hún keuzes, voor zover er wat te kiezen valt.
anoniem_59773 wijzigde dit bericht op 01-10-2014 16:43
Reden: typefoutjes
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-10-2014 23:25
Reden: verwijderd op verzoek
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegd Sassefras
Alle reacties Link kopieren
Eens met Sandt!



Dikke lama, lamaatje!
Alle reacties Link kopieren
Peecee, ik denk dat het laatste waar je aan denkt, wanneer je met je laatste dagen hier op deze aarde bezig bent, even het viva forum inlichten hoe 'het' ervoor staat. Laat staan dat ze daar nog energie voor hebben. Ik hoop dat ze de laatste momenten samen koesteren. Ik weet zeker dat lamaatje steun aan onze berichtjes heeft gehad. Wie weet leest ze ze nog steeds, of worden ze voorgelezen.



Je dierbaren hier moeten loslaten lijkt mij het moeilijkste wat er is. Laat ze dat op hun manier doen. Iedereen leeft mee, en dat is mooi om te zien wat zo'n forum teweeg kan brengen. Respecteer hun keus. Als ze iets willen laten weten zal Doreia het aan ons melden.
Alle reacties Link kopieren
***
anoniem_173024 wijzigde dit bericht op 01-10-2014 15:35
Reden: laat maar
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
(tot nu toe stille meelezer geweest, maar wil toch deze voor Lamaatje achterlaten...)



Alle reacties Link kopieren




Zo, een wijze spreuk van de Lama himself. Mooi van toepassing dacht ik zo..
Alle reacties Link kopieren
Iedereen denkt aan je, Lammaatje!! Véél sterkte voor man en zoon..
voor schaapkameel!
Alle reacties Link kopieren
Lief Lamaatje, ik denk aan je.
Alle reacties Link kopieren


Zodra ik thuis ben steek ik elke dag gelijk een kaarsje aan voor de dapperste lama.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Hai schat, ik denk aan je



voor Lama
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lamaatje, Lamaman en Lamazoon,

Hier ook iemand die uit de meeslees -modus komt uit bewondering voor de wijze waarop Lamaatje haar weg bewandelt. Na de laatste afslag te hebben genomen hoop ik dat jullie het laatste stukje weg tot aan de horizon in vrede kunnen met haar kunnen oplopen in wetenschap dat je alles hebt kunnen regelen zoals Lamaatje het graag ziet.

Wees gul met liefde, hoe meer je het deelt, hoe meer het wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven