Gezondheid alle pijlers

tijdelijk even 'pilrust'?

15-09-2014 12:17 28 berichten
Ik heb even een klein dilemma.

Ik heb al jaren anticonceptie, verschillende dingen (met hormonen)

gehad.

Ik weet dat medisch gezien dat helemaal geen kwaad kan en dat je lichaam niet echt 'pilmoe' kan zijn.



Ik zit toch te twijfelen of het niet even handig is om even tijdelijk een anticonceptie-pauze in te lassen.

Ik heb (zoals jullie weten) even geen relatie, dus is het ook even niet nodig. (alhoewel je weet nooit wat ik uitspook en hoe dingen lopen.)



Waarom ik echter twijfel is dat ik oorspronkelijk 100 jaar geleden ben begonnen met AC omdat ik best wel last van mijn menstruatie had.

Dat is wat mij betreft ook het grote voordeel van de pil: dat je lekker door kan slikken en dus niet ongesteld word...



Nou ja, heel verhaal, hoop dat jullie mij advies kunnen geven...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel vaker tussendoor gestopt. Heerlijk was het
Hoezo heerlijk eigenlijk, ik vind het voordeel van de pil dat je

lekker door kan slikken zodat je niet zo vaak ongesteld word. (daar heb ik namelijk een hekel aan)



Kan het trouwens zo veel schelen als je wat ouder bent qua pijn?

Dus dat je er als tiener veel meer last van hebt dan als je wat ouder wordt? Ik heb nog nooit een kind gebaard (en dat wil ik ook graag zo houden).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook ooit gedaan maar ik werd een compleet ander mens zonder de pil en dat in negatieve zin. Elke maand kreeg ik er een dag extra buikpijn bij totdat ik op een gegeven moment nooit meer buikpijnvrij was en mijn menstruaties waren zo heftig (als in pijn) dat ik alleen maar sliep om het zo niet te voelen.



Maar goed, dat is niet echt de normale gang van zaken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven