is dit voor jullie vreemdgaan?

30-09-2014 20:15 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als een man zich door een andere vrouw laat pijpen, is dit dan bedriegen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat heel veel mannen vrienden met je willen blijven als je ze pijpt.

Waarom draai je het niet om? Zeg dat je alleen vrienden wilt blijven als hij je beft
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Volgens oud president Bill Clinton niet: "I did not have sexual relations with that woman".
Alle reacties Link kopieren
Is dit een serieuze vraag?!
Alle reacties Link kopieren
ik zou hem graag voor willen dragen als "partner van het jaar".
Alle reacties Link kopieren
nee hoor, vraag maar aan Bill Clinton .................
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:muzemeisje schreef op 30 september 2014 @ 22:00:

Ik denk dat heel veel mannen vrienden met je willen blijven als je ze pijpt.

Waarom draai je het niet om? Zeg dat je alleen vrienden wilt blijven als hij je beft
Klinkt als een toppertje dit, TO!
quote:Enn schreef op 30 september 2014 @ 21:09:

[...]



Dan doe je niet open want je wilt hem niet meer zien. Je kan natuurlijk altijd nog even vanachter de dichte voordeur tegen de man zeggen dat hij maar thuis moet gaan regelen dat hij gepijpt wordt maar dat jij nu liever koffie pakt en een boek gaat lezen. (o.i.d.)



Wat een mafklapper zeg en ik snap eerlijk gezegd echt niet waarom je in zijn lul praatjes bent getrapt. Zoek een man die jou leuk vindt i.p.v. iemand die in jou een Quick Fix voor eigen gerief ziet.Woeha, ik dacht even dat deze zin een heel andere kant op zou gaan. Iets met een brievenbus zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Voel je je zelf niet wat bedrogen dan, Tine? Of hou je er gewoon van om even man te pijpen als het kan... Namelijk geen pretje als je daarna te weten komt dat hij je even gebruikte.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrgrey_88 schreef op 01 oktober 2014 @ 11:53:

Voel je je zelf niet wat bedrogen dan, Tine? Of hou je er gewoon van om even man te pijpen als het kan... Namelijk geen pretje als je daarna te weten komt dat hij je even gebruikte.Tuurlijk voel ik me bedrogen! Nog meer als ik achteraf moest horen dat het dus voor hem "niet echt bedriegen" was.
Alle reacties Link kopieren
maakt het echt iets uit Tine of het vreemdgaan is of niet, je hebt er blijkbaar van genoten, meerdere keren gebeurd als ik het goed begrepen heb, maar bent eigenlijk pissed of met hem omdat hij voor die ander gekozen heeft.

ik snap dat je hier een rotgevoel aan overgehouden hebt, zou ik ook hebben, maar hoe het beestje heet maakt niks uit aan het eind van het verhaal.

Count your blessings and your losses and move on!
Alle reacties Link kopieren
quote:tine_1984 schreef op 01 oktober 2014 @ 16:46:

[...]





Tuurlijk voel ik me bedrogen! Nog meer als ik achteraf moest horen dat het dus voor hem "niet echt bedriegen" was.Was niet de bedoeling je (opnieuw) te kwetsen. Wou het gewoon wat voor je opnemen. De indruk heerst hier precies alsof jij de slet bent, terwijl je dus helemaal niet wist...
Alle reacties Link kopieren
hoe naief kan iemand eigenlijk zijn?? en dan hier op viva vragen of het vreemdgaan is of niet..



die vent lacht zich vast een ongeluk om jou, word es wakker, word es volwassen en wees es iets meer zelfbewust, want dit gaat echt nergens meer over hoor...



als je nou weet dat iemand een vriendin heeft en die laat zich door jou meerdere keren pijpen, ga jij je dan nog afvragen of dit vreemdgaan is? komop zeg..
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:tine_1984 schreef op 30 september 2014 @ 20:58:

[...]

... Dus ga ik hem gewoon negeren... ...



Ik weet precies hoe dit afloopt bij vrouwen die de onvoltooid toekomende tijd gebruiken voor dit soort "voornemens".



De afloop (en mijn beeld van jouw zelfrespect) zou anders zijn als je hier "dus nu negeer ik hem en heb hem via alle sociale media geblockt" had geschreven.
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen gehoord dat hij blijkbaar aan zijn vriendin zou gezegd hebben dat hij dikwijls eens vreemdgaat.... en dat is blijkbaar geen probleem (als hij weer niet gelogen heeft)...dus dat negeren van mij lukt goed voorlopig. Ik wil niet in zo'n situatie zitten.... dat zij als moeder kiest om haar kinderen zo'n man cadeau te doen, is haar zaak. Had ik het maar eerder geweten...
Best knap om zoiets te horen tijdens het negeren...
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 04 oktober 2014 @ 18:14:

Best knap om zoiets te horen tijdens het negeren...Gehoord van een gemeenschappelijke vriend... niet van hem...
Alle reacties Link kopieren
quote:tine_1984 schreef op 04 oktober 2014 @ 18:19:

[...]





Gehoord van een gemeenschappelijke vriend... niet van hem...Wat is de reden dat jij hier in blijft hangen, terwijl jij allang je eigen weg had kunnen vervolgen zonder die droeftoeter?
Hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan of de man in kwestie de vrouw hiervoor betaalt
quote:tine_1984 schreef op 30 september 2014 @ 20:21:

[...]





Met twee vrouwen lang gewoon casual seks gehad; 1 "gekozen" als "DE" vriendin.... maar ziet de andere nog. Hij vindt dat hij "niets doet" bij pijpen, dus vindt hij het niet zo erg....Hij liep naakt door de kamer en toen viel hij en oeps, per ongeluk zat zijn pielemuis in haar mond?
Alle reacties Link kopieren
quote:belle1971 schreef op 05 oktober 2014 @ 16:54:

[...]





Wat is de reden dat jij hier in blijft hangen, terwijl jij allang je eigen weg had kunnen vervolgen zonder die droeftoeter?Geen idee, vraag ik me ook vaak af. Ik wil het loslaten, en het lukt niet. mooie momenten gehad, waarvan ik dacht dat ze oprecht waren... al wist ik niet af van zijn vriendin. Nu MOET ik dat loslaten, maar hij ook natuurlijk.
Nee hoor, als hij van jou kan blijven profiteren zal hij dat doen.



Het is toch echt jouw eigen grens die jij zelf zult moeten bewaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven