scheerfetish

10-06-2014 00:14 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een fetish voor kale vrouwen en nu heb ik onlangs mijn hoofd onthaard. Ik moest in het begin erg wennen aan mijn nieuwe look maar veel mensen vinden mij het wel goed staan. Mijn vriend heeft nu een kapster gevonden die mij wekelijks wel wil scheren met scheermesje en zeep. Hij vind het dan erg mooi als ik door een vrouw geschoren wordt. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen en ik vraag mij af of het alleen mannen zijn die deze wens hebben of dat er ook vrouwen zijn die dit opwind. Ik heb een fijne relatie maar ik vraag mij wel af hoe anderen hier naar kijken.
blijf nieuwschierig
Alle reacties Link kopieren
Hoe genereus



Jij en jouw vriendin zijn modellen. Het haar van je vriendin is niet zo vol als dat van jou, dus doneer je je haar aan je vriendin die daar dan zelf extensions van knutselt.

Vervolgens loop je dus met die kale bats een scheerfetisjist tegen het lijf met wensen waar jij vanzelfsprekend volledig in mee gaat.



Hoe is je vakantie eigenlijk?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
En je vriend wordt geil van een kapster met scheermes en schuim. Dat gaat echt niet over jou.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend onlangs ontmoet via dit forum en we hadden direct een klik samen. Wat maakt het dan uit of hij op blond ,zwart, bruin of kaal valt?
blijf nieuwschierig
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 10 juni 2014 @ 00:19:

Ehm. Ik kan mij niet voorstellen dat er vrouwen zijn die compleet gladgeschoren rondlopen. Waarschijnlijk ben jij zelf 'de vriend' en hoop je op lotgenoten.+100
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:rebecca-78 schreef op 10 juni 2014 @ 11:46:

Ik heb mijn vriend onlangs ontmoet via dit forum en we hadden direct een klik samen. Wat maakt het dan uit of hij op blond ,zwart, bruin of kaal valt?

Jaa hoor sure....

Alhoewel er lopen hier wel meer gekken rond...

Succes met je nieuwe relatie, als je nu al niet meer middels 'gewone seks' aan je trekken kunt komen dan beloofd dat nog veel goeds voor de verdere relatie..

Wat vindt je vriendin ervan?
Alle reacties Link kopieren
Via dit forum?







No way in hell.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk, hoe het per post ongeloofwaardiger wordt. Ik kan niet loepen, wat mis ik?
Alle reacties Link kopieren
quote:rebecca-78 schreef op dinsdag 10 juni 2014 11:46 Ik heb mijn vriend onlangs ontmoet via dit forum en we hadden direct een klik samen. Wat maakt het dan uit of hij op blond ,zwart, bruin of kaal valt?O. Dan heb je de panty lover.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:rebecca-78 schreef op 10 juni 2014 @ 11:46:

Ik heb mijn vriend onlangs ontmoet via dit forum en we hadden direct een klik samen. Wat maakt het dan uit of hij op blond ,zwart, bruin of kaal valt?

Op 9 mei heb je een vent die jou graag kaal scheert (schaamhaar), een paar uur later in een ander bericht heb je geen relatie.



Sinds gisteren heb je weer een vriend die dezelfde fetisj als jou heeft?



Rammelderammelderammel!
Alle reacties Link kopieren
als je het zelf ook opwindend vind, maakt het niet uit wat een ander er van vind. je zou ook een paar lokken kunnen laten groeien en de rest kaal.
Bijzonder verhaal..
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 10 juni 2014 @ 06:20:

[...]



Schat, mijn wereld bevat dingen waar jij zelfs nog nooit maar van hebt gehoord....Nou vertel, ik ben benieuwd.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Hey brummetje/vivapepsi/truffelmaffia ben je weer terug?
dat een man een kaal kutje mooi vind okee, maar dit heb ik nog nooit gehoord.
quote:coralie76 schreef op 12 juni 2014 @ 10:21:

dat een man een kaal kutje mooi vind okee, maar dit heb ik nog nooit gehoord.Brummetje/truffelmaffia heeft hier in het verleden wel meer van dit soort topics geopend.
Alle reacties Link kopieren
Ehh okay dan....
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rebacca-78,

Ik wou even reageren op je bericht,

Ik scheer zelf ook mijn hoofd, meerdere keren per week met zeep en mesje, het geeft een welddadig gevoel en opwindend, ik zou het ongeacht welk geslacht aanraden om je hoofd te scheren.

bovendien bespaar je heel veel geld, geen shampoo, gel, föhn, krultang enzovoort, maar even zonder dollen , ik heb giga veel respect voor jou dat je liefde zover gaat dat je je hoofd kaal scheert.

Wat een ander er ook van zegt, ieder persoon is uniek met of zonder haar.

Als jij je daar lekker bij voelt moet je het gewoon doen!!!

als je mijn vriendin, vrouw was, hoefde je niet naar de kapper, dan scheerden ik je elke week kaal!!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wel ergere fetishes hoewel het natuurlijk vervelend is als je mooi haar hebt
Geeft een geweldadig gevoel?



Beetje hooligan achtig?
Alle reacties Link kopieren
Ach ieder z'n meug
quote:kaalkop schreef op 01 oktober 2014 @ 15:23:

Hoi Rebacca-78,

Ik wou even reageren op je bericht,

Ik scheer zelf ook mijn hoofd, meerdere keren per week met zeep en mesje, het geeft een gewelddadig gevoel en opwindend, ik zou het ongeacht welk geslacht aanraden om je hoofd te scheren.

bovendien bespaar je heel veel geld, geen shampoo, gel, föhn, krultang enzovoort, maar even zonder dollen , ik heb giga veel respect voor jou dat je liefde zover gaat dat je je hoofd kaal scheert.

Wat een ander er ook van zegt, ieder persoon is uniek met of zonder haar.

Als jij je daar lekker bij voelt moet je het gewoon doen!!!

als je mijn vriendin, vrouw was, hoefde je niet naar de kapper, dan scheerden ik je elke week kaal!!Lekker aan het dubbelnicken?
Kom je er op je werk mee weg dan?
Alle reacties Link kopieren
Raar.
Alle reacties Link kopieren
kaal of kammen, iedereen kan er over door drammen, wat is eigenlijk het probleem, het enigste wat je nodig hebt is eigelijk een spons en een zeem.

geen bad hair Days meer en durf te zijn wie je wilt zijn.

ik noem het the naked truth.

its nobody's fold , we love

to be bald !!

als je er problemen mee hebt kijk je gewoon niet !!
Wat je met je hoofd doet moet je zelf weten, maar liegen op een forum - waar je kunt nalezen wat wie wanneer gezegd heeft, en vervolgens met lulsmoesjes komen is nogal sneu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven