Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.



Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!



Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?



quote:maroon5 schreef op 30 september 2014 @ 16:36:

Alhoewel ik Ruud een eikel eerste klas vind mag Charlotte er wel uit, wat een diva gedrag begint zij te vertonen zeg, bleeeegh.

(alhoewel dat uiteraard wel weer leuke irritatie tv oplevert)Lot is niet genomineerd dus die kan er deze keer niet uit gestemd worden.
quote:Rooss4 schreef op 30 september 2014 @ 21:39:

Tuttabella en Gio niet eens genomineerd? Wat laat Isa zich van een bijzondere kant zien zeg sinds Gio-gate. Droef figuurtje.



Ik vind Isabel regelmatig ontzettend irritant maar in combinatie met Giorgio vind ik haar eigenlijk wel leuk. Gun haar wel een maatje daar waarmee ze af en toe een stapje verder gaat.

Dat Gio buiten een vriendin heeft, is zijn eigen verantwoordelijkheid.

Normaliter vind ik ook dat je als vrouw weg moet blijven van een man die al bezet is maar als je al 9 maanden in die loods zit met een beperkt aantal mensen, kan ik wel begrijpen dat je genegenheid bij elkaar zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag toch hopen dat iemand nu einnnndelijk Ruud eruit knikkert... Waarom en door wie was Nicoline genomineerd?
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Lot is een verwend prinsesje

En dan die krokodilletranen bah!
Alle reacties Link kopieren
Neeee Ruudje mag blijven



Colinda of Nicoline eruit
Behalve Nicolien mogen alle genomineerden er van mij uit.

Het liefst Colinda of Mark.
Alle reacties Link kopieren
Wie maakt nu al die bestelde stoelen en banken af?

Moet toch weer een klusjesman bij de nieuwkomers zitten.



Nicolien doet echt niets meer aan de akker en het earthship,tijd dat ze naar huis gaat en de tuinman van eigen huis&tuin erin komt



En die nieuwe shirts van Billy&Charlotte ,niets bijzonders aan....
Alle reacties Link kopieren
Ruud weer genomineerd, ben benieuwd of hij dit weer gaat overleven. Het ligt eraan wie of wat erin gaat komen maar ik denk dat Colinda eruit gaat. Ze is moe, heeft pijn, is verslaafd aan pijnstillers dus ga lekker naar huis! Komen er trouwens nog vervangers voor Rene en Sonny?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 01 oktober 2014 @ 12:40:

Wie maakt nu al die bestelde stoelen en banken af?

Moet toch weer een klusjesman bij de nieuwkomers zitten.



Nicolien doet echt niets meer aan de akker en het earthship,tijd dat ze naar huis gaat en de tuinman van eigen huis&tuin erin komt



En die nieuwe shirts van Billy&Charlotte ,niets bijzonders aan....

Nee, daar zou ik ook voor passen: jij je lens werken op die akker en je vrinden strak groenten blijven bestellen van de super. Ja, daag, dan niet.

En stilzitten doet ze niet: met haar schilderijen verdient ze veel meer geld... en doneert aan de groep!



Lang leve Nico dan maar.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Het was haar plan die akker en earthship.



Op de akker kun je de verrotte groente weggooien die at ik ook niet op.Je weet toch dat een akker dagelijks veel werk is waarom begin je daar aan.



Waarom maakt ze haar earthship niet af?
Alle reacties Link kopieren
Is de B&B opgeheven?
Zijn hier ook mensen die echt iedere aflevering van Pleuropia hebben gezien?

*steekt vinger op*



Ik ben verslaafd.

Het kwam echt precíes op het juiste moment voor mij en zo had ik in ieder geval iedere werkdag een soort vast ding.

Inmiddels ben ik gewoon fan.
Ja ik ook! Alles gezien. Volg je ook de streams?
Ik blijf er niet voor thuis, maar als ik een aflevering gemist heb probeer ik hem wel s'avonds laat of de volgende middag in de herhaling te kijken
quote:rianne323 schreef op 01 oktober 2014 @ 18:45:

Ja ik ook! Alles gezien. Volg je ook de streams?



Nee, dat doe ik dan weer niet, geen tijd eigenlijk.

Is dat leuk?
Ik neem het op Maroon, sowieso, iedere dag en dan kijk ik later, zodat ik die ellendige reclame niet hoef te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook echt iedere dag. Als ik het niet kan zien, neem ik het op *schaam*.
Alle reacties Link kopieren
Ik was tot een paar weken geleden dol op Nico. Dat is finaal omgeslagen. Haar stem irriteert me en haar hautaine gedrag. Ze lijkt vooral met eten bezig te zijn, en andermans hobbie te ontnemen. Kijkt sukkelig het leven in en houdt zich veeeeeel dommer dan ze is.
Ik vind Nicolien nog steeds leuk!

En degene die andermans "hobby" af wil nemen is juist Billy. Wat kan die ongelooflijk hysterisch doen. Ze kan zelf niet eens schilderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op woensdag 01 oktober 2014 20:10 Ik vind Nicolien nog steeds leuk!

En degene die andermans "hobby" af wil nemen is juist Billy. Wat kan die ongelooflijk hysterisch doen. Ze kan zelf niet eens schilderen. Ach komop! Ze zit pontificaal in billy's atelier. Dat heeft niks te maken met talent of het ontbreken daarvan. En Billy sloeg de spijker op de kop: ze doet maar en geeft anderen het gevoel dat ze niet belangrijk zijn. Op het moment dat haar dat verteld wordt, kijkt ze sukkelig en "betrapt", om zich vervolgens om te draaien en vrolijk verder te gaan.
Waarom moet Billy net op het moment dat Nicolien daar zit te schilderen zonodig door dat atelier lopen? Ze neemt het pestgedrag van Ruud al aardig over. Billy is gewoon stikjaloers, maar gooit het op haar "onzekerheid".
Ik kijk af en toe op de streams. Tijdens de was ophangen/opvouwen. En bij nominatie's of als er iemand weg gaat. Niet heel veel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem het ook op en kijk dan een paar afleveringen achter elkaar. Lekker de reclames doorspoelen. Ik kijk vanaf de eerste dag...
Alle reacties Link kopieren
Wij nemen het ook op en de enige paar keer dat wij het niet gezien hebben is wanneer het om de een of andere reden niet opgenomen is.

Kijk ook vanaf het begin. Geen streams trouwens.





Van mij mag Ruud weg,vieze nare vent.
Als je het op uitzending gemist kijkt zit er geen reclame in en hoef je dus niets door te spoelen! Utopia is mijn ontbijt-tv

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven