Lijf & Lijn alle pijlers

Voor iedereen die kilo's kwijt wil versie zomer 2014

19-07-2014 14:40 1624 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw vers topic om verder te strijden tegen de extra kilo's. Iedereen blijft van harte welkom.



Ben je trots op jouw eetlijstje? Wil je wat extra motivatie? Loopt jouw eetgedrag de spuigaten uit? Wil je pronken met jouw gewichtsverlies / sportprestatie? Of wil je gewoon gezellig kletsen over alles en nog wat? Hier moet je zijn!





Op vrijdag geven we ons gewicht door:

afgevallen deze week:

huidig gewicht:

afgevallen totaal:



Geef je jouw gewicht driemaal niet door? Dan verdwijn je uit de tabel. Laat me weten wanneer je jouw gewicht niet kan melden.



Veel schrijfplezier!



naamlengtestartstreefhuidigafgevallenStrawberry1,67766675,8-0,2Marisje1,65957092,1-2,9Twilight1,7588,77581,7-7Pamplemoes1,631106573,6-36,4Konijn-tje1,67696064,2-4,8Mootje1,70817075-6Lionne1,5867,26062,5-4,7Lisss1,8075,86575,6-0,2
Alle reacties Link kopieren
67,6 - deze week

Er is dus weer wat af!



Ik moet zeggen dat de motivatie een stuk minder is als 9kg geleden.. Maar ik ga m'n streefdatum op 1 december zetten. Ik hoop dan 62 kg te wegen.
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Mijn gewicht(van gisterennacht vlak voor slapen)76.7 Had wel pas 2 uur geleden gegeten.

Qua gewicht ben ik niet echt vee aan het dalen maar gsteren mijn vet% laten meten door de weegschaal en die gaf 36.5% aan dat is dus een dalen van tussen 0.5% en 1% in ongeveer1 a 2weken. Ik b dus toch goed bezig. Merk het ook wel aan een shirt dat ik vandaag aaheb, deze zit toch iets fijner(minder strak) rondom de buik.



Verder inderaad enorm druk met de job, heb de concrtebasis redelijk onder de knie. En heb nu een extra taak erbij gekregen die ik mag proberen. Heb er wel veel hulp bij nodig, maar dat ligt veel meer in mijn straatje
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 40 km gefietst met school. Ik ben kapot!



Ik zie mooie getallen deze week!

Hier valt het mee... Ik heb al mooie getallen gezien deze week op de weegschaal.



Gewicht deze week: 85 kg

Afgevallen deze week: - 0,4 kg

Afgevallen totaal: - 25 kg



Ik had geen zin om deze avond te koken. Het zijn gewoon boterhammen geworden.



O: drie volkoren boterhammen met bosbessenjam, koffie

T: mueslireep (tijdens het fietsen)

L: salade met couscous, kipfilet, komkommer, paprika, tomaat, aardbeienyoghurt daarna

T: twee tassen verse soep, twee cracotten

D: drie volkoren boterhammen met magere kaas, komkommer en sla, wat olijfjes

T: fruit
Alle reacties Link kopieren
@Pamplemoes,

Zo 40km is best veel. Hier nu lekker moe, vanmorgen naar de sportschool half uurtje core training & daarna half uurtje zwemmen. IN dat half uurtje alle slagen gedaan, met 1 baan rustig schoolslag en dan 1 baan snel borstcrowl, vlinderslag etc.

Vanmiddag lekker thuis uitrusten en vanavond uit eten met het bezoek.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het niet zo goed;)

Maar 1 x gesport, soms gesnoept.

Heb een oppaskindje voor 1 week, van 2 jaar, druk dus;)



Straks naar dolfinarium.
Alle reacties Link kopieren
@Marisje

Ach,met een oppaskindje verbrand je al aardig wat calorieen, vooral met één van 2 jaar.



Hier vandaag lesje bodypump en 1 uurtje gewandeld met een oppashond, dus genoeg bewogen. Nu lekker bankhangen en vroeg naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier rustig geworden zeg!

Zelf ook al te lang niets nuttigs getypt!



Druk met werk en leuke dingen doen! Afvallen gaat langzaam, maar lukt nog steeds. In ieder geval komt er niets meer bij.

Vandaag bij de lidl hardloopjasje en trui gekocht. Nu alleen nog wachten tot ik geen zere enkel meer heb. Iedere keer heb ik 'steken' in mijn enkel. Wel eens vaker gehad, gewoon wachten tot het weg gaat.



Marisje hoe was het in t dolfinarium? Leuk daar he!

Strawberry fijn he bankhangen! Ga ik ook zo doen. Nog ff afwassen en dan niet meer zoveel doen!

Pamplemoes: pfff 40 km, ben nu al moe! haha
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-09-2014 19:43
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!



Ik schrijf niet veel meer mee :$, ik merkte dat het bijhouden van een eetlijstje even niet zo motiverend werkte. Maar ik lees nog wel af en toe met jullie mee hoor; het gaat goed hier!!



Inmiddels ben ik eindelijk weer iets gevallen; vanmorgen stond de weegschaal op 70,9 :)!! Nog 1 kilo en ik zit onder de 70; dat wil ik heel graag.
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad rustig hier.

Zelf ook enorm druk bezig, maandag t/m vrijdag bijna niet op het internet te vinden.

Qua sporten en voeding begin ik het doordeweeks weer op te pakken. Gisterenmiddag na het werk naar een spinning les gegaan. En wil dit iedere dinsdag doen. Gisterenavond was ik dus echt kapot.



Qua eten ene dag beter dan andere maar ook niet heel erg veel bijzonders te melden. Redelijk gezond.
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen



Het is inderdaad rustig hier. Ik merk dat ik niet meer krampachtig bezig ben met eten. Ik probeer wel nog altijd gezond te eten. Maar ik tel amper nog kcal. Ik zou het wel eens opnieuw moeten opnemen, want ik moet er nog heel wat kwijt. Verder ook druk met mijn job.



O: 100 gr bruin brood met aardbeienjam

T: mueslireep

L: bloemkool uit de oven met parmezaan, 100 gr gekookte aardappelen, 100 gr gebakken kip

T: mango, koffie, stukje zwarte chocolade

D: verse pompoensoep, 100 gr bruin brood met kipfilet/geitenkaas

T: sojapudding of nog wat fruit
Alle reacties Link kopieren
Iedereen zo druk he, vergeleken met juli haha. Wel fijn dames, beter druk als vreten op de bank toch?



Mijn lijstje van vandaag

O: glas karnemelk, eiwitreep, kopje thee

T/L: mini croissantje, 750ml water

T: klein banaantje

L: 1 maisboterham met kaas (15.00)

T: bakje Griekse yoghurt met TL jam, kop thee (16.30)

A: kleine pizza met salami

T: kop koffie met melk, bakje fruit



Best oke denk ik, behalve de pizza. Mijn ontbijt was al om 05.45 (avondeten 19.00) dus vandaar wat meer tussendoortjes!



Ik heb van die lieve collega's die mij croissantjes brengen sochtends, chocolaatjes savonds, zelfs mijn avondeten word opgeschept en gebracht
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Ja, haha! Vakantie lijkt alweer erg lang geleden...
Alle reacties Link kopieren
Vakantie lijkt inderdaad heeeeeel erg ver weg.

Hier vandaag ee enorm druk dagje, vooral in de middag. Nu nog een kwartiertje en dan kan ik richting huis gaan. Ik weet niet exact wat het is, maar ik ben ik ben echt enorm moe, ook lichte hoofdpijn.



Morgen een iets korter dagje op het werk, want in de middag heb ik mijn diplomauitreiking. Zaterdagochtend sporten en 's avonds uit eten. Zondag waarschijnlijk met ma de stad in, michien nog ergens eten.



Morgen weegdag, geef msichien vanavond mijn gewicht al door
Alle reacties Link kopieren
Morgen laatste werkdag van de week! Eindelijk wat langer slapen. Ik kan nooit wennen aan het vroeg opstaan!



O: 50 gr all bran met een banaan, magere melk

T: magere ananasyoghurt

L: verse pompoensoep, 100 gr bruin brood met magere kaas, komkommer en kiwi daarna

T: glas ice tea, beschuitje

D: zalm uit de oven, puree met spinazie en geroerbakte groene groenten

T: 2 stukjes chocolade



Benieuwd naar het weegmoment morgen!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een goed weekend Strawberry



En Pampelmoes toevallig mag ik morgen ook even blijven liggen! Eindelijk..



Mijn lijstje van vandaag is eigenlijk te weinig :(

O: speltcracker met plak kaas, glas water

T: flesje fruitontbijt mango (180kcal)

L: "goed bezig" reep van bolletje, pakje wicky

T: banaantje

A: eiwitreep, 2x cracker met Chili kaas

*5km hardlopen

T: kop thee, handje nootjes, eiwitreep



Echt een bleuuuuuh dag, te weinig tijd om te eten en eenmaal thuis geen puf. Nu helemaal kapot op de bank.
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Hier vanmorgen geen tijd gehad om te wegen, ik weet niet wat het is maar ik wordt klungelig wakker, laat dingen vallen, zet mijn vinger klem, struikel over mijn eigen voeten. En ik zet mijn wekker 10 minuten voor ik mijn bed uit moet zodat ik rustig wakker kan worden. Ik slaap tussen de 7 a 8 uur per avond. Maar de laatste 3 dagen ben ik niet vooruit te branden. Maar goed, hierdoor geen tijd gehad om te wegen, zal het vanavond (erg) laat doen, vanavond met ma richting centrum en uit eten.



Qua voeding drink ik minder koffie hou het bij 2 kopjes in de ochtend om wakker te worden. De rest van de dag is water, thee, melk, sap.

Gisteren net lijstje gehad.

Vandaag:

O: brioche broodje(1 klein sneetje) & koffie met melk

T: Sinasappel banaan sap van de AH

T: bbh hagelslag of pepersalami

L: Bbh hagelslag of pepersalalmi & thee & ontbijtkoek met boter

T: banaan

D: ???
Alle reacties Link kopieren
Ik ben flink ziek, dus ff afwezig.

Qua eten gaat het nu niet zo goed, was ook aangekomen.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Marisje! Goed uitzieken.



Mijn gewicht vandaag 66,9

Ik ben positief verrast!



Merk ook dat mijn smart bars me door de dag helpen, ze zijn van body en fit. Zit wel suiker (mini beetje), vet en een klein beetje zout in, maar ook veel eiwitten. Ik hou het op zon ding echt 3 uur vol.





6,9 to go! Zou ik dat halen voor 01/12?
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!



@Straw: Een nieuw baan vergt in het begin heel veel energie. Dus dat is normaal dat je moe bent. Na verloop van tijd wen je er wel aan!



@Marisje: Veel beterschap!



@Mrnem: Goed gedaan! 6,9 kg is wel veel vind ik om te halen voor 1 december...



Afgevallen deze week: -1,1 kg!

Gewicht deze week: 83,9 kg

Totaal afgevallen: 26,1 kg



Ik ben heel blij met het resultaat van deze week!



O: 50 gr all bran, banaan, magere melk, koffie

T: sojapudding

L: 100 bruin brood met ham, ananas en stukjes paprika

T: minneolla, cola light

D: salade met tonijn, maïs, paprika, komkommer, tomaat, pijpajuin, yoghurtdressing en 100 gr gekookte aardappel

T: geen idee!



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@pamplemoes: zeker een goed resultaat!

@marisje: beterschap!



Hier na een week vol chocolade: 81,0.

Dus dat is weer niet zo best. Nu gewoon maar geen chocolade meer kopen.

Vanochtend wel al lekker een uur sportief bezig geweest in de sportschool!

Fijn weekend iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Pampelmoes, heel goed!

Het is inderdaad veel, mijn oorspronkelijke streef was 62 en die wil ik graag op 1 december.. Dan hoop ik die laatste 2-5 kilo eraf te kunnen trainen in de lente van 2015.



Twilight wat jammer, goed dat je zo lekker hebt gesport!



Heel stom, maar in de spiegel zie ik nog steeds een meisje van 10 kilo zwaarder. Ik koop m'n kleding nog steeds te groot, shirts lubberen.. Vorige week de eerste broek in maat M en die zat perfect, was wel een eye opener!
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Heel erg, maar ik zie die 26 kilo ook niet hoor... Mocht mijn kledij niet te groot zijn, dan zou ik de weegschaal niet geloven!
Alle reacties Link kopieren
Heeel herkenbaar. Ik zie ook niet dat ik 10-11 kg afgevallen ben.

Anderen zien dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Sorry allemaal, geen tijd gehad om dit weekend te reageren, heb het enorm druk gehad. Vrijdag uit eten met ma bij de gauchos. Dus vrij gezond vlees, met championspies gegeten, en 2 pepsi.

Zaterdagochtend sporten, daarna naar de UPC ivm. problemen in signaal. 's avonds uiteten met vrienden. Pasta gegeten, en 3 bier, 1 water en fanta op.

Over het algemeen netjes gehouden.



Gisteren 1 les bodypump gedaan, met alvast een track van de nieuwe release, nou..ik maakte er bende van, deed rows wanneer je shoulder press moest doen enzovoort. Daarna de rest van de dag tot 6 uur in beweging geweest, richting het centrum en net overhemd gekocht en nog even naar de mediamarkt en UPC omdat ze het verkeerde product hadden meegegeven. Daarna thuis een lekkage gehad, dus hele benedenverdieping moeten drogen, tapijten buiten hangen enz.

Daarna tv versterker geplaatst en aan de muur gehangen en na ruim 3 maanden belabberd tv signaal eindelijk goed signaal zoals het hoort.



Lijstje gisteren:

O: brioche sneetje met boter & thee met melk & jus ' orange

T: 0,7L water

**1 bodypump**

**2 uur centrum geslenterd**

L: uitsmijter ham/ei & thee met melk.

T: -

D: bloemkool, aardappeltjes & blokjes kip met satesaus

T: Luchtig toetje van campina



Qua sporten gaat het dus goed. Merk dat mijn lichaam iets strakker is, hoewel mijn buik nog heel veel meer nodig heeft. Ben dus op zoek naar een 30 day challenge om me hierop te richten.

Verder spieropbouw lukt wel, merk dat polo's rondom mijn bovenarmen iets strakker zitten. En ook de overhemden van gisteren ipv maat 46 in maat 44 gekocht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven