Googlehulp nodig; verkeersbord

01-10-2014 21:18 26 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Hier staat een mannetje tussen dat iets drinkt in plaats van schept:

http://www.clipartpanda.com/categories/ ... -20clipart
Alle reacties Link kopieren
Niet helemaal maar toch:



Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn het allemaal niet maar als de ´echte´ niet gevonden wordt, zijn het wel leuke alternatieven.



Het was een origineel bord (driehoek met rode rand).
Alle reacties Link kopieren
Ik mag geen plaatjes plakken geloof ik maar is dit wat je zoekt? Helaas staat er wel een tekst doorheen...



[img]http://thumb9.shutterstock.com/display_ ... 887994.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 01 oktober 2014 @ 21:25:

[afbeelding]Volgens mij is deze het!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Haha te laat!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Leuk, maar niet die ik bedoel. Mijn mannetje leunt met zijn beide armen en kin op de steel.



Maar de alternatieven zijn wel leuk gelukkig .
Dan is deze het ook niet, maar ik vind m ook leuk:

Goh wat heb je daar melige borden van zeg!

Nog steeds niet wat ik in gedachten had maar ga gerust verder, ze worden steeds leuker .



(en het moet natuurlijk wel een beetje maakbaar blijven).
Nee, niet wat je zocht, jammer. En google images is nu 'op' voor mijn zoekopdracht.

Kan je 'm misschien zelf ontwerpen?



Ondertussen vind ik echt allerlei soorten melige verkeersborden
offtopic

Ontopic

quote:aaaanne schreef op 01 oktober 2014 @ 21:54:

Nee, niet wat je zocht, jammer. En google images is nu 'op' voor mijn zoekopdracht.

Kan je 'm misschien zelf ontwerpen?







Ja, dat kan ik vast wel. Maar een voorbeeldje is toch wel praktisch. Er zitten trouwens wel hele leuke tussen, daar kan ik wel wat mee.



Ik had zelf als opdracht ´grappige verkeersborden´ en ´werk in uitvoering´ plus diverse combinaties daarvan geprobeerd. In de hoop dat iemand anders een betere google heeft dan ik... En ja, dat had gekund, want ik zag het bord ooit in Nederland langs de snelweg (jaartje of 30 geleden) en mijn google is Duits.
Ik heb gezocht op 'verkeersbord' + 'werk', op 'traffic sign' + 'work' en 'construction' 'sign' en 'werkzaamheden' +'bord'



Maar een Nederlands bord dus en oud... hmmm. Nog eens proberen. *uitdaging*
Nope, ik geef het verder op. Succes met de cake, leuk idee
Toch bedankt.



Ik ga naar bed. De cake wordt morgen versierd, dus mocht iemand hem nog vinden, dan graag. En anders wordt het die waarbij het mannetje lekker lui tegen de berg grond aan ligt, die staat op een goede tweede plaats.
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 01 oktober 2014 @ 22:05:

[...] en mijn google is Duits.Je Google is Duits..... ....als je google.NL in typt niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven