Keulen, Düsseldorf of Luxemburg met Oud en Nieuw?

01-10-2014 19:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Rond Oud en Nieuw wil ik samen met mn vriendin een dag of 3 weg naar een leuke plek in het buitenland wat met de auto te doen is. Ik zat zelf te denken aan Düsseldorf, Keulen of Luxemburg stad.



Weet iemand of deze steden leuk zijn voor een jong stel rond oud en nieuw? Mooi centrum? Beetje levendig?



Mooie hotelkamers heb ik in alle 3 de steden al wel gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor Keulen kiezen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Verkijk je niet op de 'levendigheid' met oud en nieuw. Vaak is er in het buitenland ergens een centraal vuurwerk en that's it. Daarna vertrekt iedereen (weer) naar een plek waar ze vaak lang van te voren kaarten voor hebben gekocht.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oh het hoeft ook niet per se levendig te zijn qua vuurwerk hoor. Bedoel meer dat het geen dooie stad moet zijn en er wel wat te doen is zoals winkelen, dingen te zien, restaurantjes enzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan in de adventstijd, dan heb je in Keulen, Düsseldorf prachtige Weihnachtsmarkten. Die markten beginnen eind november en zijn de 24ste december weer voorbij...en dan wordt het redelijk saai, oud en nieuw vind ik niet bijzonder in Duitsland, weihnachtsmarkt is trouwens geweldig! Google maar eens (zou dan voor Keulen kiezen)
Alle reacties Link kopieren
Hmm bedankt voor de tip! Alleen staat het al wel helemaal vast dat we de dagen rond oud en nieuw gaan. Hebben allebei al vrij gevraagd die week, dus vandaar..
Alle reacties Link kopieren
http://www.silvesterparty.in/ausland/lu ... stadt.html
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
De Kerstmarkt in Luxemburg blijft dit jaar blijkbaar tot na oud en nieuw!
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven