Lieve, gezellige meiden gezocht! Omgeving Doetinchem/Arnhem

25-09-2014 22:18 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Mijn naam is "Keet", 27 jaar en woon nog niet zo gek lang in Doetinchem met m'n vriend.

Ik ben op zoek naar leuke, gezellige dames om zo nu en dan eens leuke, gezellige dingen mee te gaan doen. Zelf ben ik dol op mode/beauty en alles wat daar mee te maken heeft. Ik mag nog graag (op z'n tijd) een avondje stappen of lekker op een terrasje zitten kletsen en mensen kijken. Middagje shoppen of een avondje film kijken op de bank.. noem maar op.. allemaal prima! Er is zoveel moois om te doen!

Lijkt het jou wat om mij beter te leren kennen, geef dan een gil en wie weet wat er voor een leuk contact ontstaat :-)



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_183554 wijzigde dit bericht op 27-09-2014 21:03
Reden: d
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je mag mij een pb sturen, als je nog vriendinnen zoekt
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik heb je net een pb gestuurd. Tenminste... ik hoop dat ik het goed gedaan heb haha
Alle reacties Link kopieren
Hey ke-et,



Het is al een wat ouder berichtje dus ik weet niet of je nog opzoek bent naar nieuwe contacten maar zelf lijkt het mij leuk om mijn vriendenkring wat uit te breiden.

Zelf kom ik ook uit Doetinchem! Stuur me anders een prive bericht
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hey Shellster,



ik lees net je bericht pas. Leuk!

Het lukt me niet je een privé bericht te sturen..?? Misschien dat het jou lukt?

Laat maar weten :-)
Alle reacties Link kopieren
@shopaholic31, ik ga je zo een mailtje doen. Bedankt voor je reactie! :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:ke-et schreef op 14 december 2014 @ 19:21:

Hey Shellster,



ik lees net je bericht pas. Leuk!

Het lukt me niet je een privé bericht te sturen..?? Misschien dat het jou lukt?

Laat maar weten :-)Wat gek, ik kan jouw ook geen pb sturen! Ik ben nog niet zo lang actief op dit forum dus zou ook niet weten waar dit aan zou kunnen liggen ;) anders maar mailen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu bij 'mijn voorkeuren' aangevinkt dat anderen mij kunnen mailen. Misschien lag het daar aan? Wil je het nog een proberen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven