Entertainment alle pijlers

Afpersing John en Linda de Mol

01-10-2014 17:15 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar buiten gekomen dat John en Linda de Mol al bijna een jaar worden afgeperst en bedreigd. Bij RTL late night was Peter R. de Vries om eenmalig, ook namens John en Linda, te vertellen wat er tot nu toe allemaal is gebeurd.



Vind het persoonlijk ontzettend sneu voor John, Linda en haar kinderen. Er wordt letterlijk en figuurlijk een creepy spel gespeeld.





Een doos gebakjes lijkt de afperser van mediamagnaat John de Mol en zijn zus Linda de das om te doen. De familie De Mol blijkt al een jaar lang met tientallen bizarre brieven te worden bedreigd door een afperser, die door een kapitale fout nu in het vizier van de politie is gekomen.

Bron: www.ad.nl
quote:jippie55 schreef op 01 oktober 2014 @ 18:06:

Afgezien dat ik het heel erg vind voor hun, heb ik gisteren wel erg gelachen om de foto van opsporing verzocht die rondwaart. Ik kan 'm alleen niet plakken vanuit de tweet. Iemand de foto ook gezien?Deze bedoel je waarschijnlijk





De schavuit!
quote:MarianneDavids schreef op 01 oktober 2014 @ 17:38:

Of het nou gaat om de familie De Mol of de familie Jansen, dat maakt niet uit. Ik denk alleen dat er op de buis aanzienlijk minder aandacht wordt besteed aan de familie Jansen. Dan hoor je die klootviool Peter Rrrrrr ook niet.Helemaal mee eens!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 02 oktober 2014 @ 02:40:

[...]





Deze bedoel je waarschijnlijk

[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=54BBA3C6[/img]



De schavuit!Volgens mij zit ie vlak achter haar! Een 70 er met dun haar en een brilleke.
Haha Kerrie, jij hebt hem door. (net als 6 miljoen Nederlanders)
Alle reacties Link kopieren
Whahaha, wat een giller dat die man daar zo voor die compositietekening zit. Ik heb het programma van de week niet gezien, dus schoot hiervan wel even in de lach. Verder valt er natuurlijk weinig te lachen, want dit is vreselijk voor de familie.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 02 oktober 2014 @ 02:40:

[...]





Deze bedoel je waarschijnlijk

[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=54BBA3C6[/img]



De schavuit!Yesss! Dank je voor het plakken. Wat een grap hè
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 02 oktober 2014 @ 16:47:

Haha Kerrie, jij hebt hem door. (net als 6 miljoen Nederlanders)😄
Alle reacties Link kopieren
De afperser die de familie De Mol al bijna een jaar bedreigt en afperst, is zeer volhardend, maar niet erg zorgvuldig. Niet alleen hielp hij met zijn gebakjesbestelling de politie aan een gedetailleerde compositiefoto plus dna-profiel, hij zag tevens een beveiligingscamera op de gemeentelijke begraafplaats in Zeist over het hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Linda de Mol verdient dit echt niet zo zo verdrietig
Fascinerend dat de afperser van de De Molletjes een rijke, 70-jarige eigenaar van een aantal drogisterijzaken blijkt. Penthouse in Zeist, netjes getrouwd, keurig blazoen. Fascinerend. En ook heel fijn natuurlijk dat hij gepakt is. Maar wat heeft die man bezield... En wie koopt als eerste de filmrechten?
Alle reacties Link kopieren
Zo fijn voor de familie dat de man gepakt is. Wat een walgelijke man! Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te doen? Wat is de zin ervan? Hoe kijk je dan naar jezelf in de spiegel?

Heel lang opbergen die man!
Alle reacties Link kopieren
Blijkt een oud-buurman van Linda te zijn??
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Nou dat vraag ik mij ook af wat bezielt zo'n man. Waarschijnlijk probeerde die zijn leven wat spanning in te blazen op deze manier anders zou ik het niet weten. En deze man schijnt hekemaal niet op die compositie tekening te lijken. Maar fijn dat die nu uiteindelijk toch door de mand is gevallen.
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik dus ook niet.



Als het nou een ontevreden, ontslagen werknemer is, een arme sloeber....

Niet dat dat die dreigementen rechtvaardigt, maar dan kan ik het nog ergens snappen. Maar wat heeft deze oude opa met een zooitje poen bezield?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 07 december 2014 @ 22:14:

Dat snap ik dus ook niet.



Als het nou een ontevreden, ontslagen werknemer is, een arme sloeber....

Niet dat dat die dreigementen rechtvaardigt, maar dan kan ik het nog ergens snappen. Maar wat heeft deze oude opa met een zooitje poen bezield?Spanning? Wat bezielde bijvoorbeeld een Ferdi Elzas die Gerrit-Jan Heijn ontvoerde en vermoorde? Deze man had ook geen gebrek aan geld, had een goede baan, was intelligent, had een gelukkig gezin. Tja ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 07 december 2014 @ 22:07:

Nou dat vraag ik mij ook af wat bezielt zo'n man. Waarschijnlijk probeerde die zijn leven wat spanning in te blazen op deze manier anders zou ik het niet weten. En deze man schijnt hekemaal niet op die compositie tekening te lijken. Maar fijn dat die nu uiteindelijk toch door de mangel is gevallen.



Door de mand is gevallen of door de mangel is gehaald



Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 07 december 2014 @ 22:19:

[...]





Spanning? Wat bezielde bijvoorbeeld een Ferdi Elzas die Gerrit-Jan Heijn ontvoerde en vermoorde? Deze man had ook geen gebrek aan geld, had een goede baan, was intelligent, had een gelukkig gezin. Tja ...Ik zal eens graven, maar ik dacht dat Ferdi E juist zonder werk zat en het in zijn huwelijk (mede daardoor) ook niet helemaal meer goed zat.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 08 december 2014 @ 11:05:

[...]





Ik zal eens graven, maar ik dacht dat Ferdi E juist zonder werk zat en het in zijn huwelijk (mede daardoor) ook niet helemaal meer goed zat.Van Wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Gerrit_Jan_Heijn
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 07 december 2014 @ 22:07:

Nou dat vraag ik mij ook af wat bezielt zo'n man. Waarschijnlijk probeerde die zijn leven wat spanning in te blazen op deze manier anders zou ik het niet weten.



Of misschien heeft deze meneer wel een hersenziekte waardoor hij hele rare dingen is gaan doen.

Helaas van dichtbij meegemaakt wat zoiets met een mens kan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 08 december 2014 @ 11:05:

[...]





Ik zal eens graven, maar ik dacht dat Ferdi E juist zonder werk zat en het in zijn huwelijk (mede daardoor) ook niet helemaal meer goed zat.



Het klopt dat Ferdi E. werkeloos was tijdens

de ontvoering.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:soetkees schreef op 07 december 2014 @ 22:14:

Dat snap ik dus ook niet.



Als het nou een ontevreden, ontslagen werknemer is, een arme sloeber....

Niet dat dat die dreigementen rechtvaardigt, maar dan kan ik het nog ergens snappen. Maar wat heeft deze oude opa met een zooitje poen bezield?Ik heb begrepen uit het nieuws dat hij op te grote voet leefde en waarschijnlijk zijn saldo weer aan moest zien te vullen.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 08 december 2014 @ 11:48:

[...]





Of misschien heeft deze meneer wel een hersenziekte waardoor hij hele rare dingen is gaan doen.

Helaas van dichtbij meegemaakt wat zoiets met een mens kan doen.



Wat k vooral uit het Wikiverhaal begreep is dat hij zich belazerd voelde door voormalige zakenpartners, zich een ongeluk procedeerde en die zaken verloor en dus behoorlijk geldzorgen had. Ik las ook ergens dat hij eigenlijk Heijn niet wilde doden, in eerste instantie, maar toen Heijn een vluchtpoging ondernam, realiseerde hij zich dat voortdurend heen en weer rijden vanuit Landsmeer naar Renkum om hem te bewaken ook geen optie was en hij daarom Heijn alsnog heeft doodgeschoten.



Aanvulling: in het Wikiverhaal komt hij ook naar voren als iemand die best wel sociaal was, maar wel een probleem had om een naasthogere te tolereren.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ik reageerde op superhuisvrouw die had over deze afperser had; ik had het niet over Ferdi E.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 08 december 2014 @ 13:02:

[...]





Het klopt dat Ferdi E. werkeloos was tijdens

de ontvoering.Oh oké, ik dacht dat hij toen ingenieur was maar dat was hij dan misschien daarvoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven