Ik weet het niet meer..

02-10-2014 01:38 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Lezers,



Ik zit ergens mee.. Ik ben ongelukkig.



Andere mensen zullen zich afvragen waarom?

Ik heb namelijk een eigen huisje, een leuke baan, doe vrijwilligerswerk, groot netwerk, vrienden, veel familie ga zo maar door..



Toch gaat het vaak niet goed met me.. Ik voel me vaak eenzaam, depri en heb dagen dat ik bij 1 negatieve zin van iemand al in huilen kan uitbarsten.



Ook al ben ik de hele dag op pad en doe ik veel leuke dingen. Bij de gedachte dat ik naar huis ga word ik al depri en verveel ik me al. Verder voel ik me goed bij me huis dus daar kan het niet aan liggen.



Waar ik ook mee zit is dat ik geen relatie kan aan gaan. Ik val op mannen die mij alleen zien staan voor 1 ding. Mannen die echt voor mij willen gaan val ik zelf weer niet op.



Heeft iemand tips wat ik er aan kan doen?



Ik heb al een aantal dingen geprobeerd zoals opschrijven hoe ik me voel en ben ook naar een psychiater geweest. Het klinkt raar maar door mij faal angst ben ik hier maar 1 x geweest. Ik moest namelijk huiswerk maken.. Ik weet dat zij mij met mij angst kon helpen maar dat is dus een deel van me probleem ik wil veel maar durf het allemaal niet aan..



Ik hoop dat iemand dit herkent en misschien tips voor me heeft!



Gr,

Shopaholica

25 jaar
Ik ken het gevoel wel. De onrust in je leven.
Zo te lezen vind jij jezelf helemaal niet leuk, zeg eens eerlijk: Zou jij vriendinnen willen zijn met jou?

Als jij geen goede relatie hebt met jezelf kan je nooit een goede relatie hebben met een ander..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven