Het wachtbankje ~ tussen ovulatie en menstruatie

20-06-2013 11:14 5029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je lekker kletsen terwijl je de twee lange weken door moet komen voordat je kan testen.



Iedereen is welkom, lekker even van je afschrijven of advies vragen aan andere dames. Ervaringen en symptomen delen. Alles kan en mag!
@bam dan zou het eerder innestelingsbloed moeten zijn? Heb je altijd al bloedverlies kleine week voor nod?



Hier zo juist te horen gekregen dat er geen plek is op de nieuwe opleiding bij vriendlief.. Toenet nog steeds positieve ovulatie test dus gaan het er toch maar op wagen denk ik.. Hij komt zo thuis van het werk en dan goed bespreken .. Pas in maart meer duidelijkheid, en op daar nou op te wachten ?
Alle reacties Link kopieren
Emmy_82 is heel onwerkelijk en is zo raar gelopen

Ik heb daar ook last van als ik lig moet echt in foetus houding in slaap vallen word ook echt al 2 weken in de nacht wakker pff morgeb maar alles gaan rregelen

Geniet van de zwangerschap wanneer zou jij uitgerekend moeten zijnongeveer ik mei,,juni ongeveer
Alle reacties Link kopieren
Hey bam, wat vervelend. Kan t idd geen innestelingsbloeding zijn?

Ik hoop t voor je.

bij mij gaat t vooralsnog goed, vind t nog wel steeds reuze spannend. Ik heb me inmiddels gemeld bij een uitgerekend topic. Alle meiden hier ontzettend veel succes! Dat t maar snel raak mag zijn bij jullie.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mautjuh en BB14!

@Landleven, je NOD is ongeveer 14 dagen na je eisprong, ongeacht de duur van je cyclus, dus vanaf dan kun je testen. De eisprong varieert per cyclus, dus het kan zijn dat je een late eisprong hebt gehad.

@Stampertje, misschien heb je hier iets aan? http://www.sensitest.nl/v ... =2-maal-lh-piek-waarnemen

Ik hoop uiteraard dat je lh piek hoog is als voorteken op een zwangerschap



Hier nog steeds niets natuurlijk, maar zit met NOD op 11 okt ook achteraan op het bankje Ik duim met iedereen mee!

Spannend BAM! Het kan inderdaad ook een innestelingsbloeding zijn!
Alle reacties Link kopieren
Kan dat nog? 8/9 dagen na ovulatie? Ik had vorige cyclus ook precies vanaf een week na ovulatie al bloedingen, deze hebben 2 weken aangehouden waarvan alleen dag 11 en 12 (van die 14 dagen bloedverlies) echt menstruatie zoals die hoort te zijn.. Vandaag verder niet gebloed overigens maar wel gevoelige borsten en krampjes.. Dit heb ik altijd voor m'n menstruatie.. Ik ga nergens (meer) van uit, dat doet t minst zeer!



Jij succes laury, ik zou ook niet kunnen wachten!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd alle zwangeren! Het is echt een vruchtbare maand hier! Ben oprecht blij voor iedereen maar voel me soms ook zooo jaloers! Wij willen ook zo graag...



De eerste week is nu weer voorbij voor ons, volgende week als het goed is m'n ovulatie.
Alle reacties Link kopieren
BAM, van wat ik zo lees, vindt de innesteling zo rond 7/8 dagen na ovulatie plaats. Geen idee of je pas daarna wat gaat bloeden. Volgens mij is hier ook weer veel variatie mogelijk. Het is wel positief dat je bloeding is gestopt! We blijven hopen en duimen draaien, maar gaan inderdaad maar nergens van uit.



Ik ken het gevoel Vlindertje. Zijn jullie al lang bezig? Wij ronde 7 hier.
Alle reacties Link kopieren
@merle12 wij zitten komende maand in ronde 8..
Alle reacties Link kopieren
@merle12 bedankt voor de site info! Ik snap er de ballen niet meer van hihi. Net weer een positieve ovu test. En sinds een uur mega kramp. Wel al hele dag geen afscheiding meer en baarmoedermond is redelijk hard. Dus ga ik maar gewoon uit van dat mijn ei al geweest is. Moet nu echt niet aan klussen denken hihi!
Alle reacties Link kopieren
@ stampertje: ik duim voor je dat het inderdaad een goed voorteken is.

@ hier: helaas vanmorgen in alle hevigheid ongesteld geworden, dus geen hoop meer voor deze ronde.



Voor alle ladies: succes en tot over een week of 3...



X
Alle reacties Link kopieren
@mautjuhh1; volgens mijn eigen berekening zou rond de eerste week juni de uitgerekende datum moeten zijn. Er is een topic voor dames die in die periode uitgerekend zijn, misschien ook leuk voor jou?!



Lieve bankwachters ik ga doorschuiven naar een zwanger topic. Ik wens jullie allemaal heel veel succes!!
Alle reacties Link kopieren
Balen, landleven
Alle reacties Link kopieren
@landleven...



@laury... wel balen voor je vriend... Hoop dat je nog wel optijd bent deze maand... wachten tot maart is idd lang he...
Alle reacties Link kopieren
Iedereen die het gelukt is, gefeliciteerd. Wat geweldig.



Iedereen die ban de bank is gevallen, heel erg veel sterkte n ik hoop voor jullie dat volgende maand jullie maand zal zijn



Bij mij was gisteren NOD, niet ongesteld geworden. En toch heb ik er geen goed gevoel bij. Ik ben er zo mee bezig dat ik toch een slag om de arm houd dat het stress is. En ik eind van de week gewoon ongesteld ga worden.

Ik durf eigenlijk niet te testen, omdat je hoopt op goed nieuws. En slecht nieuws ik niet wil horen.

Maar ach wat zeur ik, wij zijn nog maar net begonnen



Deze week moed verzamelen om test te gaan halen en duidelijkheid te krijgen



Iedereen succes me alles

groetjes Chantal
@bam zelfs op dag van nod kun je bloed verliezen wat innesteling bloed is .. zou dat eerder zo zien dan een menstruatie !
Alle reacties Link kopieren
Dat zou betekenen dat ik al een hoop "miskramen" heb gehad, als je dat zo vroeg al zo mag noemen.. Ik noem het bloedverlies, geen menstruatie, maar ook niet per definitie innestelingsbloed.



We wachten het af =)
Alle reacties Link kopieren
Dat zou betekenen dat ik al een hoop "miskramen" heb gehad, als je dat zo vroeg al zo mag noemen.. Ik noem het bloedverlies, geen menstruatie, maar ook niet per definitie innestelingsbloed.



We wachten het af =)
Alle reacties Link kopieren
@ landleven, balen 😞😘. Ook niet fijn om zo'n 'onduidelijke' cyclus te hebben.



@ BAM, geen sorry! En ik vind het helemaal geen egopost. Je wilt niet je (niet bevruchte 😡) ei kwijt, en ervaringen lezen van anderen. Kost mij af en toe moeite om bij te houden wie er mee schrijven, zwanger zijn enz..



Hier de 14e ronde niet raak, maar nog steeds geen dip gehad. Rare is dat ik de eerste maanden veel verdrietiger was. Deze maand een soort rust en vertrouwen dat het echt wel goed komt. Meer rust in werk, en daardoor ook in relatie. We weten dat er voor ons kans is zwanger te raken, dus ik probeer het toch zoveel mogelijk los te laten. En dat lijkt dus een beetje te werken..

Ik hoop dat jullie ook die berusting mogen vinden!



Ik lees ook verhalen over weke en harde baarmoedermonden, jullie voelen zelf ofzo? Ik ga deze maand rond m'n ovulatie weer 2 of 3x testen, maar probeer er verder zo min mogelijk mee bezig te zijn. Geen idee hoe dat bij jullie zit (en 'n hele persoonlijke vraag!) maar wij doen t vaak al zo'n beetje om de dag.



Klopt het nou dat je beter 's ochtends kan klussen tijdens je ovulatie?



Voor iedereen die nog wacht; succes! 😘
Alle reacties Link kopieren
Jammer, Landleven



Sally, volgens mij maakt het moment van klussen niet zoveel uit, aangezien het zaad wel 48 uur of langer goed blijft. Wel schijnt de kwaliteit van het zaad beter te zijn in de ochtend...Dus wat dat betreft Fij dat je een soort berusting vindt trouwens. Zijn jullie bij de huisarts geweest omdat je toch al even bezig bent? (sorry heb niet terug gelezen, mocht je dit eerder hebben verteld).



Succes nog even met wachten Chantal! Hoop op een positieve test voor je!



Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met temperaturen, maar daar krijg ik geloof ik alleen maar meer stress van Hebben jullie ervaring met temperaturen?
Gisteren positieve test en seks gehad en vandaag was hij negatief, logisch aangezien hij al 2 dagen positief was

Weinig hoop aangezien we maar 1 x seks hebben gehad op de goede dag ipv de 2 dagen te benutten.



En we nemen weer plaats ! Wel bizar zo onverwachts.. 2 dagen geleden was alles nog op een laag pitje en nu gaan we er weer vol voor
Alle reacties Link kopieren
@ merle, geeft niets, vind het oom niet meevallen om 'n drukbezocht topic bij te houden 😉. Wij zijn inmiddels voor de eerste onderzoeken in het zh geweest. Uitgekomen dat mijn man iets verminderde zaadkwaliteit heeft. Onze kans is 30,1%, binnenkort 2e potje inleveren. Als we boven de 30 blijven eerst nog half jaar proberen, onder de 30 komen we in aanmerking voor inseminatie. Dus zeker niet slecht, maar kan ook beter.. Volgende ovulatie is ws in het weekend, dus mss toch maar in de ochtend klussen 😁.



Temperaturen ben ik niet aan begonnen, moet elke dag (dus ook in het weekend) op hetzelfde tijdstip.. Ik kon m'n eisprong goed vinden met ovulatietesten, dus ik zou niet weten waarom ik dan zou temperaturen? Ik hou m'n eisprong in de gaten, zorgen dat we die dagen zeker klussen, en verder proberen we er niet te veel mee bezig te zijn. Slikken wel extra vitamines.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Temperaturen doe ik nu ook precies 1 maand maar heb ook niet het gevoel dat ik er beter van word.. Die wekker elke (vroege en dus ook de vrije) ochtend op t zelfde tijdstip Zzzzzz.... En daarbij is de eisprong vinden ook niet mijn probleem.



Vannacht moest ik plassen en toen ik naar de badkamer liep om m'n handen te wassen voelde ik al dat ik terug moest en ja hoor... Druppels helderrood bloed.. Tampon in gedaan en met een traan in m'n ogen weer gaan slapen.. Mijn vertrouwen is weer weg voor deze maand... Ik denk dat ik een maandje afstand neem van alles en de donor niet laat komen om eens te kijken of ik dan ook zo vroeg al bloedverlies heb...



Iedereen een fijne dag vandaag..

Succes laury! Wederom duim ik voor je en op de juiste dag sexen kan genoeg zijn hoor
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel Bam
@bam
Alle reacties Link kopieren
sterkte bam



Ik ben van bankje gevallen. Mijn vriend was teleurgesteld, hij hoopte er zo op. Bij mij ging het beter, ben redelijk nuchter en op naar de volgende ronde.



Succes allemaal

groetjes Chantal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven