Zwanger worden na een miskraam vanaf mei/juni 2014

23-06-2014 10:16 2930 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij het nieuwe topic met tabel. Hopelijk mogen we snel allemaal lieve kindjes krijgen!



Inloggegevens:




Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBevallen Enya29 30/37 ? ? Theia 29/29April 2015 Divarg 29/28Mei 2015 Plukkie 36/36Mei 2015 MissMystique 29/34Juni 2015 Oreos 33/34Juni 2015Sara28/312e kindjeJuni 2015 Valentina82 32/431e & 2e kindjeJuli 2015 Bloes 30/30 1e kindjeAugustus 2015Sophietje3840/35 1e kindjeApril 2017





Lieve Clifford, hopelijk snel terug!

Stoere Sophie, goed herstellen en kom snel weer in de tabel!

Lucia en Feline, als je in de tabel wil, welkom! Jullie horen bij de groep!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:11
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
5.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Theia Wat een super goed nieuws zeg. Ben blij voor je dat alles goed gaat. Geniet ervan.



Clifford Fijn dat het huis lekker opschiet. En de gewenste zwangerschap komt ook nog wel een keer hoor! Je klinkt iig ontspannen.



lucia84, Bloes en Sophie. Heel veel sterkte gewenst



@hier Wij zijn direct na mijn miskraam in augustus ook begonnen aan de verbouwing van onze zolder. Heb nu ook mijn 1e menstruatie weer achter de rug. Dacht dat het normaal zou verlopen, maar dat is helaas niet zo. Ben zo onzeker en bang dat het weer zo'n 8 mnd gaat duren voordat ik zwanger ben. Heb nu al een paar keer een soort van bloeding gehad. Mijn NOD zou zijn op 6 oktober, maar het lijkt erop alsof het vandaag al komt (een week te vroeg dus). Het zet niet echt door en hoop af en toe dat het toch een innestelingsbloeding is, maar ik heb geen buikpijn etc. Ik ga maar weer proberen afleiding te zoeken nu ik merk dat ik weer te graag zwanger wil zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jullie maken het wel spannend Oreos en Valentina!



Hier begin ik weer tekenen van een naderende ovulatie op te merken. Waar is die man nou!?! Grrr...
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook gigantische knalovutesten na mn miskraam Lucia, denk inderdaad dat je lijf van het pad af is ff.
Alle reacties Link kopieren
Ooh Clifford, ff eitjes in de koelkast leggen :P Wanneer is ie thuis?
Alle reacties Link kopieren
Haha! Als dat kon Divarg. Hij komt zondagavond laat pas thuis.



Ik ben in staat om een willekeurige kerel van zijn fiets te trekken ...nee hoor...maar wel een beetje jammer.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Clifford, succes met inhouden Ik weet nog dat ik tijdens ovu (naast dat je hoopt op bevruchting), echt super veel zin had in sex.



@Valentina, ik had vorige keer ook een korte vlaag van misselijkheid. Werd toen precies op m'n nod ongesteld. Volgende nod is aankomende donderdag, maar probeer vol te houden en vrijdagochtend te testen.
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Clifford! Toe dan! En daar dan een topic over openen. Hahaha! Hormonenbommetje!



Anita: sterkte, je hebt niks in de hand, probeer vertrouwen te hebben. En anders naar de huisarts



Oreos: heel goed, niet testen! We wachten braaf af! Ik ben het hele weekend op pad dus ik hou het wel uit. Ben ook zo benieuwd naar jou! Hoe lang is je cyclus?

Zit wel onder de puistjes btw.

En ben soms misselijk.

En soms moe (heb wel 12 u gewerkt vandaag)

En ik voel wat rommelen rond mijn baarmoeder

En heb zin in chocolade (eeh heb ik altijd)



Maak ik het al spannend voor jullie dames??!! Hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Woehoe, wat een hoop spanning hier bij jullie dames!

Leuk! Leuk!

Hoop zo dat het raak mag zijn!



En euh, clifford,succes met je andere type spanning
Alle reacties Link kopieren
Wij (mijn man en ik) moeten wel erg om je lachen clifford.

Wat leuk dat er weer NOD's langskomen. Blijft leuk dat te lezen.

Spannend hoor. Hier as vrijdag weer controle bij 16 weken. Zo spannend. Mijn buik groeit en groeit. Ik geniet er van.
Alle reacties Link kopieren
16 weken, wow enya! Echt super



Mijn cyclus na de mk is tot nu toe precies 28 dagen (28-28-28). Gister wel last van krampen gehad, meestal is dat een voorbode dat ongesteldheid eraan komt (i hope not). M'n man is er ook veel mee bezig. Hij weet wanneer m'n NOD is.

@Valentina, wat is jouw cyclus?
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me kunnen inhouden hoor



@enya: 16 weken alweer! De tijd vliegt zeg...



@Oreos en Valentina. Ik ben nu drie keer zwanger geweest en wat alle drie de keren afweek van een normale cyclus was dat ik meer afscheiding kreeg richting NOD en dat ik opgeblazen darmen had. In een normale cylus heb ik alleen een/twee dagen na mijn eisprong opgeblazen darmen, maar bij een zwangerschap bleef dit. anyway, succes met wachten.
Alle reacties Link kopieren
@clifford: dat eerste heb ik ook. Maar daar wil ik het verder niet over hebben Afwachten!

@oreos: het is bijna vrijdag! Mijn cyclus was voor de MK 27 dagen, toen heel lang onregelmatig, nu 26.

@enya: fijn dat je geniet! Het is je gegunt!
Alle reacties Link kopieren
Ooh spannend Valentina! Wanneer is je NOD ook weer?



@Clifford, hahaha hormoonbom idd :D Zondagavond is wel laat ja :( Hopelijk heb je een late eisprong deze maand!



@Oreos, krampen kunnen vanalles betekenen! Wanneer is jouw NOD?



16 weken Enya! Ik ben zo jaloers :P Heerlijk dat je zo geniet en vrijdag weer check! Fijn!



Ik heb een oproep gekregen voor de termijnecho vandaag over precies 4 weken, lang wachten nog :( Gaan ze meteen nekplooi bekijken enzo! (Als het uberhaupt nog leeft want heb uiteraard alweer doomscenarios in mijn hoofd dat het nu alweer dood is en ik niks merk). Dan zou ik 12+2 zijn.. Pfff wachten en het niet weten is vreselijk :(
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha....moet elke keer weer zo lachen om jullie! Hou vol handenzitters en rinkelende eierstokken!



Sporten maandag ging goed! Ben sinds kort aan crossfit begonnen, maar was alleen, dus een PT gehad. Poe! Wel lekker. Vanavond weer Vanochtend test gedaan, en hij was negatief!! Mag ook wel, aangezien mk begin juni was. Bye bye stomme cyclus-tegenhoudende hormonen. Vanavond ovulatie-testje maar doen, kijken waar ik 'sta' nu. Heb uitstekend humeur zoals jullie zullen begrijpen ;)
Alle reacties Link kopieren
@sophie: wat goed! En crossfit is best pittig. Zie je, als je er eenmaal in zit, dan voel je je er veel beter bij. Goed van je! Lekker doorgaan, je wordt echt elke week fitter zonder die hormonen in je lichaam. En nu de cyclus afwachten. Dan kan je eindelijk weer echt beginnen.



@divarg: het is nog steeds de grootste kans dat het goed gaat. Vertrouw op je lichaam en je kindje. Vanaf de geboorte wordt t alleen maar spannender, dan moeten ze oversteken, uit klimrekken springen etc. Dus wapen je maar!



@hier: ik kan de tabel niet goed aanpassen vanaf mn telefoon. NOD is zaterdag, Oreos morgen. En we gaan Niet Vroeg Testen! Toch Oreos?!
Alle reacties Link kopieren
Oh sophietje, super!! Yeah, stupid hormones.



@Clifford! ik heb dat ook. Denk ik dat ik ongi word, is het extra afscheiding. Oh well, nog even wachten.



@divarg & valentina, morgen is mijn nod. Maar ik ga pas vrijdag (ochtend) testen. Als dat nodig is uiteraard.



@tabel, het is mij nog niet gelukt om uberhaupt die tabel aan te passen
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me trouwens vergipst. NOD is zondag. Dagje langer wachten dus.



Ben benieuwd morgen Oreos!
Alle reacties Link kopieren
Nou...spannend Valentina en Oreos!!!! De NOD's komen nu toch echt wel errug dichtbij.



@Sophie: fijn dat ein-de-lijk alle hormonen je lijf uit zijn...en dat je positief gestemd bent.



@Anita: goed om ook weer van jou te horen!
Alle reacties Link kopieren
oh gelukkig had je het weekend veel afleiding toch? Blijven zitten he!



@Clifford, hoe gaat het met jouw hormones?
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Ben de hele dag al misselijk. Ik wil graag jullie mening. Dus pak je glazen bol:



A. Buikgriep

B. Word straks heeeel erg ongesteld

C. Tweeling
Alle reacties Link kopieren
Oh echt?!! Ik ga voor optie C
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik ga ook voor optie C. Zou ik overigens het einde vinden! ;)



@Valentina, na maandag crossfit, vandaag uurtje bootcamp gedaan. Ben nu helemaal leeg, was weer pittig, maar het geeft me ook weer energie. Effe dat lijf weer in model trekken...



Misschien heb ik het al eens gevraagd, maar welke ovulatie-testen gebruiken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte de 1-2-3 testen, dat waren alleen strips die ik voor weinig geld via internet heb besteld. Ik kon goed zien wanneer er een dikke streep was, een lichte of geen. Deze ronde heb ik geen testen gebruikt. Had ik geen zin in.



Geen zin om vandaag ongesteld te worden ;)
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Goedemorgen. Ik wilde gisteren jullie topic terug gaan lezen en daarna uitgebreid reageren, maar toen verloor ik het vruchtzakje + vruchtje... Ik heb het in mijn handen gehad (het was niet herkenbaar als mensje maar dat kan ook niet bij 5 weken), voelde er heel veel liefde voor, heb even flink gehuild, maar daarna was ik ook opgelucht, omdat we nu echt verder kunnen. Raar zeg, al die tegengestelde gevoelens.



Mijn miskraam begon al 2,5 week geleden. Met mijn echo vorige week maandag zou ik 9 weken zijn, maar er was alleen een vruchtzakje te zien van max. 5,5 week. In mijn hoofd was het al een kindje, maar dat is het nooit geweest. We hebben er de afgelopen twee weken al afscheid van genomen, maar gisteren werd het afscheid ook even tastbaar. Toch wel mooi en goed om het zo af te kunnen sluiten. Vanavond heb ik een echo, ik hoop dat mijn baarmoeder helemaal schoon is nu.



@Valentina: ik heb al 2x gehoord van iemand met een miskraam die daarna een tweeling kreeg, dus ik ga ook voor C.



@ allemaal: ik zal proberen om vanaf nu op jullie te reageren in plaats van alleen over mezelf te schrijven. Jullie lijken me een leuke, gezellige en nuchtere groep! Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Mijn glazen bol zegt optie C!



@oreos: oh spannend vandaag! Ik ga voor je duimen!



@bloes: ahw, wat een moeilijk moment is dat hè? :(

Ik snap de tegengestelde gevoelens helemaal hoor. Je zit al zolang midden in die miskraam dat je het ook maar voorbij wil hebben en blij bent als het zover is. En tegelijkertijd is het het moeilijkste en naarste moment van het hele proces!

Sterkte, je mag er best heel verdrietig om zijn. Hoop dat je inderdaad schoon bent op de echo, zodat je je focus langzaamaan weer op het positieve mag gaan richten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven