Entertainment alle pijlers

Beroemde dubbelgangers

02-10-2014 00:43 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst zat ik samen met vriend naar de film "The Beach" te kijken.

Op een gegeven moment zei ik, dat ik Cate Blanchett zo'n mooie vrouw vind. Zegt hij droog: "Ja zeker, maar dit is Cate niet, dit is Tilda Swinton". Verdorie, elke keer weer haal ik die twee door elkaar.



Dit gebeurt mij niet dus niet alleen met Cate Blanchett en Tilda Swinton, ook heb ik moeite met de actrices Keira Knightley en Nathalie Portman uit elkaar te houden..



Welke "beroemde" mensen halen jullie elke keer door elkaar?




Die 2! Maar het gaat steeds beter.
quote:nachtvlinder1977 schreef op 02 oktober 2014 @ 01:38:

[...]



Ja! Freaky!

[afbeelding]Heb ik echt al die tijd gedacht dat het Javier Bardem was die in Grey's Anatomy heeft gespeeld
Alle reacties Link kopieren
De meesten beroemd geworden door hetzelfde schoonheidsideaal, handjevol plastisch chirurgen, kappers, stylisten, visagisten...en dan krijg je dus dit. Wat een rare fantasiewereld is dat toch eigenlijk!
Alle reacties Link kopieren
Nou, Cate Blanchett en Tilda Swinton vind ik totaal niet op elkaar lijken.



Ik vind Joan Allen en Michelle Fairly heel veel op elkaar lijken.

En Dunstin Hoffman en Francois Cluzet.

En Karl Urban en Josh Duhamel.
Alle reacties Link kopieren
Het grappige is dat Keira Knightley een van de dubbelganger van Nathalie Portman was in Star Wars. Ze heeft daar een aantal hofdames die specifiek op haar lijken, en Keira Knightley komt regelmatig vol in beeld.
Alle reacties Link kopieren
Nou heb ik verder een ontzettend goed oog voor gezichten, dus het overkomt mij bijna nooit dat ik iemand niet herken.



Behalve misschien in naam, ik heb namelijk een verschrikkelijk slecht geheugen voor namen. Ik kan Robert de Niro herkennen en dan roepen: he, Al Pacino!



En dus niet omdat ik die twee koppen niet uit elkaar kan houden, maar die twee namen!
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 02 oktober 2014 @ 08:38:

Nou heb ik verder een ontzettend goed oog voor gezichten, dus het overkomt mij bijna nooit dat ik iemand niet herken.



Behalve misschien in naam, ik heb namelijk een verschrikkelijk slecht geheugen voor namen. Ik kan Robert de Niro herkennen en dan roepen: he, Al Pacino!



En dus niet omdat ik die twee koppen niet uit elkaar kan houden, maar die twee namen!Dit wilde ik net zeggen!
Alle reacties Link kopieren
O, en ik enige die ik echt vaak door elkaar haal zijn Elizabeth Banks en January Jones (terwijl zij nou ook niet superveel op elkaar lijken, haha).
Alle reacties Link kopieren
Ik haal mijn vriend en Brad Pitt altijd door elkaar, ook erg vervelend :-)
Sommige zijn vampiers en al eeuwenoud
Alle reacties Link kopieren
Ik zat een film te kijken met Ricky gervais en moest echt twee keer kijken of het echt een man was. Ik had die kop namelijk al eerder gezien en dat was een vrouw.

Niet alleen in uiterlijk maar vooral in mimiek zijn ze zowat identiek. Geen familie.





Alle reacties Link kopieren
Ik heb laats een film gezien met een jonge actrice die zo op sally field leek dat we dachten dat het familie was, niet dus.

Weet alleen ff niet hoe ze heet.
Alle reacties Link kopieren
Javier bardem en JD morgen inderdaad!





En wat ook een leuke is, voor de Game of Thrones kijkers:



Deze twee spelen kleindochter en oma (foto van vroeger dus):











Alle reacties Link kopieren
Hier zie je nog veel meer dubbelgangers.



Ik heb een tijdje terug ook een pagina gezien van allerlei bekende sterren en hoe zij leken op figuren die in het verleden hebben geleefd. Dat was best freaky eigenlijk...zo zie je maar dat gezichten in de loop der tijd toch niet echt veranderen.

....of zou het dan toch reïncarnatie zijn?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben hun ziel verkocht voor eeuwige roem
quote:mika65 schreef op 02 oktober 2014 @ 07:47:

[...]





Heb ik echt al die tijd gedacht dat het Javier Bardem was die in Grey's Anatomy heeft gespeeld







Leelee Sobieski en Helen Hunt (in haar jonge jaren).



Sterren en hun oudere dubbelganger.
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 oktober 2014 @ 09:44



Ik heb een tijdje terug ook een pagina gezien van allerlei bekende sterren en hoe zij leken op figuren die in het verleden hebben geleefd. Dat was best freaky eigenlijk...zo zie je maar dat gezichten in de loop der tijd toch niet echt veranderen.

....of zou het dan toch reïncarnatie zijn?



Ja! Dat is deze pagina:



http://www.businessinside ... dopplegangers-2012-8?op=1



Het is gewoon eng bijna
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Tilda Swinton eng en Cate Blanchett prachtig. Die twee zou ik nooit door elkaar halen.



Maar jeetje! Die JD Morgan en Javier Bardem! Ik heb wel vaker gedacht 'goh wat grappig, Denny Duquette uit Greys Anatomy speelt ook in die en die film...' Maar dan was het misschien toch wel Javier!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 02 oktober 2014 @ 10:07:



Maar jeetje! Die JD Morgan en Javier Bardem! Ik heb wel vaker gedacht 'goh wat grappig, Denny Duquette uit Greys Anatomy speelt ook in die en die film...' Maar dan was het misschien toch wel Javier!Die gast met de boblijn en dodelijke gastank + James Bond villan, allebei Javier Bardem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat nou nooit dat ik ze door elkaar haal.



Zie wel dat mensen op elkaar lijken,met name Javier Bardem en Jeffrey Dean Morgan maar tussen Matt Damon en Mark Wahlberg zie (en hoor) je toch duidelijk een verschil vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:savetheday schreef op 02 oktober 2014 @ 09:48:

Ze hebben hun ziel verkocht voor eeuwige roem Wie weet!
Ik heb dat met Isla Fisher en Amy Adams.
Alle reacties Link kopieren
Ik kende JD Morgan niet, maar alle films met Javier heb ik al gezien, dan ga ik nu lekker met JD verder
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven