Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.



Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!



Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?



quote:theamuts schreef op 01 oktober 2014 @ 20:10:

Ik vind Nicolien nog steeds leuk!

En degene die andermans "hobby" af wil nemen is juist Billy. Wat kan die ongelooflijk hysterisch doen. Ze kan zelf niet eens schilderen.



Eens.

Billy zeurt.

As usual.



Dat gesprek ook.....ze had haar grens bereikt. Pfffffff.....

Als iemand een lage frustratie-acceptatiedrempel heeft is zij het wel.
quote:Bergje65 schreef op 01 oktober 2014 @ 20:50:

[...]



Ach komop! Ze zit pontificaal in billy's atelier. Dat heeft niks te maken met talent of het ontbreken daarvan. En Billy sloeg de spijker op de kop: ze doet maar en geeft anderen het gevoel dat ze niet belangrijk zijn. Op het moment dat haar dat verteld wordt, kijkt ze sukkelig en "betrapt", om zich vervolgens om te draaien en vrolijk verder te gaan.



Het atelier is niet van Billy of heeft zij dat soms betaald met haar kleuterschilderijtjes? Nicolien zat al in dat atelier vanaf 7 uur die ochtend toen Billy nog heel lang in d'r nest lag. Niet door het atelier lopen om naar binnen en buiten te gaan is een regel die Billy zelf heeft bedacht.

Nicolien's schilderijen zijn 100x beter dan van wie dan ook in die loods en wat kan zij er aan doen dat ze meer aanvragen heeft dan ze aankan en Billy niet?



Natuurlijk houdt Nico zich van de domme omdat ze weet dat in discussie gaan met Billy totaal geen zin heeft en eindigt in scheldpartijen van Billy's kant, die kan namelijk niet normaal met kritiek omgaan op haar of haar vieze vriendje.

Heel verstandig van Nico om daar totaal niet op in te gaan, zo maakt ze Billy nog meer gefrustreerd en zet die zich nog meer voor gek als ze al deed.
quote:Eleonora schreef op 01 oktober 2014 @ 19:18:

[...]





Nee, dat doe ik dan weer niet, geen tijd eigenlijk.

Is dat leuk?



Je krijgt in ieder geval een veel realistischer beeld van wat daar nu werkelijk gebeurt. In de uitzendingen is het beeldmateriaal nogal manipulatief aan elkaar geplakt.

Zo komen Billy en Ruud er meestal genadig af alhoewel ze de laatste paar weken wat minder bescherming genieten van de regie. Hopelijk betekent dat dat Ruud er deze keer wél uitgeknikkerd mag worden want die is er duidelijk ingehouden door de programmamakers de afgelopen maanden.
Goh, zit ik toch zelf in dat wereldje maar ben alsnog verbaasd.

Ik geloof het meteen hoor trouwens.

Ruud en Billy zijn dus nóg irritanter dan ze in de uitzendingen zijn....



Kijk jij de hele dag dan Jibba?

Of wissel je af met anderen?
quote:Eleonora schreef op 02 oktober 2014 @ 09:45:

Goh, zit ik toch zelf in dat wereldje maar ben alsnog verbaasd.

Ik geloof het meteen hoor trouwens.

Ruud en Billy zijn dus nóg irritanter dan ze in de uitzendingen zijn....



Kijk jij de hele dag dan Jibba?

Of wissel je af met anderen?Ze zijn inderdaad nog irritanter en vooral veel ranziger dan in de uitzendingen. Ik kijk niet de hele dag, daar heb ik helaas geen tijd voor maar ik kijk wel veel en lees wel elders op het www topics waar men de hele dag meekijkt dus mis weinig en als er iets noemenswaardigs gebeurt, is er ook vaak een YT filmpje van te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag Ruud eruit. Ik ben wel weer toe aan een beetje spektakel. Het wordt nog leuker als die breiende homo hem eruit mag stemmen.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
O meidddddd da's geheimtaal voor me haha!

Geen idee wat dat is en waar ik het moet vinden.

Maar geeft niks, ik lees wel hier, gezellig.



Van dat (hele erge) ranzige krijg je op tv niet veel mee, vind ik, behalve dat ze beiden enorme 'randjes' hebben.

Wat doen ze voor smerigs?
quote:denachtzuster schreef op 02 oktober 2014 @ 10:06:

Van mij mag Ruud eruit. Ik ben wel weer toe aan een beetje spektakel. Het wordt nog leuker als die breiende homo hem eruit mag stemmen.Hebben we een breiende homo?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook alles gezien en volg soms de streams op FOK. Ik vind het een fascinerend programma om diverse redenen.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 02 oktober 2014 @ 10:08:

[...]





Hebben we een breiende homo?!Ja, Marinus en ik vind hem enig en aandoenlijk. Tegenover hem staat een taartenbakkende, met iedereen meepratende, wannabe kleitherapeute.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe hier thuis inmiddels het 'Billy-loopje' als ik het ergens niet mee eens ben en roep dan heel hard; 'Ik ben het er niet mee eens! Echt! Mijn grens is nu echt bereikt! Ik meen het!'



Op de 1 of andere manier word ik toch niet helemaal serieus genomen.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 02 oktober 2014 @ 10:08:

[...]





Hebben we een breiende homo?!



Die hebben wij tv-kijkers nog niet gezien,wij lopen nog steeds een paar dagen achter



Ik vind dat Nico ook echt prachtige schilderijen maakt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 02 oktober 2014 @ 10:07:

O meidddddd da's geheimtaal voor me haha!

Geen idee wat dat is en waar ik het moet vinden.

Maar geeft niks, ik lees wel hier, gezellig.

Youtube filmpje
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 01 oktober 2014 @ 18:44:

Zijn hier ook mensen die echt iedere aflevering van Pleuropia hebben gezien?

*steekt vinger op*



Ik ben verslaafd.

Het kwam echt precíes op het juiste moment voor mij en zo had ik in ieder geval iedere werkdag een soort vast ding.

Inmiddels ben ik gewoon fan.

Ik ben meegesleurd in Big Brother 1.

Lag midden in scheiding, had die even niet zien aankomen.

Dagelijks BB heeft me er doorheen getrokken. Even verstand op nul en me verdiepen in zaken die niet over mij gingen.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 02 oktober 2014 @ 10:15:

Ik doe hier thuis inmiddels het 'Billy-loopje' als ik het ergens niet mee eens ben en roep dan heel hard; 'Ik ben het er niet mee eens! Echt! Mijn grens is nu echt bereikt! Ik meen het!'



Op de 1 of andere manier word ik toch niet helemaal serieus genomen.





Edit: jij snapt zeker ook alles?
conversation = awareness
quote:Eleonora schreef op 02 oktober 2014 @ 10:07:

O meidddddd da's geheimtaal voor me haha!

Geen idee wat dat is en waar ik het moet vinden.

Maar geeft niks, ik lees wel hier, gezellig.



Van dat (hele erge) ranzige krijg je op tv niet veel mee, vind ik, behalve dat ze beiden enorme 'randjes' hebben.

Wat doen ze voor smerigs?



Haha, niks geheimtaal aan hoor.

Op het FOK! forum is een speciale Utopia pijler en hoewel het daar vaak op z'n 'foks' gaat, is het meestal wel erg informatief. Ook is daar een filmpjestopic te vinden van filmpjes die door users op You Tube gezet zijn.



Wat doen ze voor smerigs:

Ehm, ze ruiken de hele dag aan elkaars scheten, willen elkaar zien en horen poepen, eten elkaars snot, liggen een groot deel van de dag in hun nest, Ruud zit werkelijk 17x per uur ongegeneerd in z'n neus te graven, Billy wil steeds tongen, praten onomwonden over de anale seks die ze hebben of hadden en ga zo maar door.



Ik moet eerlijk zeggen dat ik Billy bijna niet meer kan aanhoren en/of aanzien. De dingen die ze zegt stroken totaal niet met wat ze doet of wat ze 5 minuten later zegt. Alle lelijke dingen die ze over andere bewoners ventileert zijn vooral van toepassing op haarzelf.

Ze zijn allebei zeer gefocussed op de zogenaamde 'tv-momentjes', dat is waarom je Billy altijd ziet wanneer iemand huilt, een brief van thuis krijgt of als er bezoekers op het terrein zijn. Op tv lijkt het dan net of ze heel actief en betrokken is terwijl ze in werkelijkheid meestal binnen 2 minuten weer op d'r nest ligt of achter Ruud aanhuppelt.
quote:denachtzuster schreef op 02 oktober 2014 @ 10:12:

[...]



Ja, Marinus en ik vind hem enig en aandoenlijk. Tegenover hem staat een taartenbakkende, met iedereen meepratende, wannabe kleitherapeute.



Whahahaha!

Kan niet wachten!
quote:dolfje schreef op 02 oktober 2014 @ 10:15:

[...]





Die hebben wij tv-kijkers nog niet gezien,wij lopen nog steeds een paar dagen achter



Ik vind dat Nico ook echt prachtige schilderijen maakt!



Ja, we hobbelen er achteraan tulek, achter de feiten.

Ik had veel eerder hier moeten gaan lezen :-)



Nico maakt inderdaad mooie dingen.

Qua kleurstelling, uitvoering en thema veel en veel beter dan het werk van Bil. Tenminste, dat vind ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor de kinderkamer wat Nico maakt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:denachtzuster schreef op 02 oktober 2014 @ 10:15:

Ik doe hier thuis inmiddels het 'Billy-loopje' als ik het ergens niet mee eens ben en roep dan heel hard; 'Ik ben het er niet mee eens! Echt! Mijn grens is nu echt bereikt! Ik meen het!'



Op de 1 of andere manier word ik toch niet helemaal serieus genomen.



Oooo, doe ik ook!

Ik loop ook te pas en te onpas pratend weg en roep dat ik er nu écht klaar mee ben!

Hilarisch dat loopje en die altijd dezelfde teksten.
quote:Nouschi schreef op 02 oktober 2014 @ 10:17:

[...]





Youtube filmpje



Oooowwww....

quote:Miss_Communicatie schreef op 02 oktober 2014 @ 10:19:

[...]



Ik ben meegesleurd in Big Brother 1.

Lag midden in scheiding, had die even niet zien aankomen.

Dagelijks BB heeft me er doorheen getrokken. Even verstand op nul en me verdiepen in zaken die niet over mij gingen.



Ja, herkenning, heb ik nu ook.

Bed & Breakfast UK en Utopia zijn mijn ankers elke werkdag :-)
quote:Jibba schreef op 02 oktober 2014 @ 10:23:

[...]





Haha, niks geheimtaal aan hoor.

Op het FOK! forum is een speciale Utopia pijler en hoewel het daar vaak op z'n 'foks' gaat, is het meestal wel erg informatief. Ook is daar een filmpjestopic te vinden van filmpjes die door users op You Tube gezet zijn.



Wat doen ze voor smerigs:

Ehm, ze ruiken de hele dag aan elkaars scheten, willen elkaar zien en horen poepen, eten elkaars snot, liggen een groot deel van de dag in hun nest, Ruud zit werkelijk 17x per uur ongegeneerd in z'n neus te graven, Billy wil steeds tongen, praten onomwonden over de anale seks die ze hebben of hadden en ga zo maar door.



Ik moet eerlijk zeggen dat ik Billy bijna niet meer kan aanhoren en/of aanzien. De dingen die ze zegt stroken totaal niet met wat ze doet of wat ze 5 minuten later zegt. Alle lelijke dingen die ze over andere bewoners ventileert zijn vooral van toepassing op haarzelf.

Ze zijn allebei zeer gefocussed op de zogenaamde 'tv-momentjes', dat is waarom je Billy altijd ziet wanneer iemand huilt, een brief van thuis krijgt of als er bezoekers op het terrein zijn. Op tv lijkt het dan net of ze heel actief en betrokken is terwijl ze in werkelijkheid meestal binnen 2 minuten weer op d'r nest ligt of achter Ruud aanhuppelt.



O my Lorrrrdddd!

Eten elkaars snot, ruiken scheten en evalueren anale seks!?

Hahahahahaa!

Neeeejjjjjjj!

Inderdaad nooit niets van gezien.

Walchelijk zeg.



Ik moet ook maar eens naar FOK zie ik al....
quote:Nouschi schreef op 02 oktober 2014 @ 10:41:

Leuk voor de kinderkamer wat Nico maakt.Precies.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Communicatie schreef op 02 oktober 2014 @ 10:20:

[...]







Edit: jij snapt zeker ook alles?

Uiteraard! Ik snap het! Echt! Ben ook niet dom ofzo en laat me ook niet zo behandelen. Maar kom op.... Hier een knuffel.





Ik snap je... echt... En ik ben blij dat we gepraat hebben.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven