UITGEREKEND TUSSEN HALF MEI EN EIND MEI 2015

09-09-2014 18:45 917 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle zwangere dames die uitgerekend zijn tussen half mei en eind mei 2015.



Iedereen mag meeschrijven, maar de tabel is vol.



Voor aanpassingen:

Gebruikersnaam: uitgerekendmei2015

Wachtwoord:



NAAMLEEFTIJD# KINDJEVOLGENDE ECHODÉ DATUMstein272enog niet gepland10 mei Nina211e29-910 meiPoziomka29 3e 10 november 6 mei Isabella_251e22 oktober12 meimorgeniserweereendag372enog onbekend12 mei Lila15301e18 nov13 mei Millca261e20 weken echo 02-0114 mei Pillow271e22 sept14 meidreambig251enog niet gepland15 meiRoosjes251e 17 september 15 mei Jessica342e3 oktrond 15 meisproetje84301e1e echo: 8 okt.

2e echo: 6 nov. 16 mei nanase291e?16 meiIngie-Ing301e1 okt, termijn 22 okt, 5 nov nekplooi, 29 dec 20 weken17 mei Poekie90241e1e echo 27-09

2e echo 20-10

Intake 27-1017 Mei Lientje87261e14 okt. intake vk rond 17 meimadelief08261e1e echo: 25-9, 2e echo: 10-10, 10-10 intake vk19 meiLilli26271e08-1123 mei EvaViva321e10 november: 11-weken echo30 meiVGM342e 7 november 12 weken echo 24 mei Leoni362e9 oktober27 mei rpr88261enog niet bekend30 meiSmurfin76381enog niet bekend30 MeiReske322eNog niet bekend31 mei
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: Ww verwijderd
1.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Woow wat is er weer veel geschreven hoop dat ik nog optijd reageer anders sorry denk wel aan jullie!



@Lientje jaa idd die boeren zijn bij mij ook nog nooit zo erg geweest haha. Die hormonale uitbarstingen kennen wij hier ook al maar hoort er allemaal bij gaat vanzelf over^^

Ja die geur hè bah ik draai ze al open op het moment dat ik naar de wc ga dan kan die lucht al een beetje weg..



@ ingie wat naar van die bloedingen! Wel super dat de echo er goed uitzag maar het is altijd afwachten natuurlijk. Nadat ik een echo heb gehad ben ik wel rustiger geworden en wel blij dat ik niet zoveel kwaaltjes heb *afkloppen*



@Sproetje jaa We willen ook echt niet bezuinigen op dingen die gewoon goed moeten zijn voor de groei zoals bedje/matrasje en kinderwagen enzo dan liever nog op de bij zaken zoals kastjes en dingen als het moet. Voordat ze weten hoe het er allemaal uit ziet moet er toch weer wat anders komen omdat ze er tegen die tijd te groot voor zijn haha.

Kwa opvang weten we wel in welke richting, we willen een gastouder want die zijn toch wat flexibeler aangezien mijn man in het leger zit is dat wel handig. Vriendin van mij is gashouders en die houd een plekje voor ons vrij!



@ Pozoimka en Jessicaonline welkom bij de club en gefeliciteerd!!!



@Nonna m'n duimen draaien overuren voor je!



@lila wat fijn van de goede echo!! Zo zie je maar weer dat elke cyclus anders loopt spannend nu weer 3 weken aftellen ^^



@vgm ik heb ook kleine cola blikjes gehaald en vind het nog steeds erg lekker helaas mag dat niet zoveel meer:( gelukkig hou je al wat meer binnen alleen jammer van het avond eten..



@lilli balen dat je zo misselijk bent geworden!! Hopen dat het snel wegtrekt!

Jaa wij hadden ook naar een Joolz gekeken om die reden. Onze ouders wonen aan de andere kant van het land dus is dan wel prettig een goede wagen te hebben waar in geslapen kan worden anders kom je nooit meer ergens.



@eucalypta balen van je rot humeur! Zowiezo irritant als ze niks voorbereiden maar nu met de hormoontjes erbij helemaal natuurlijk! Suc6 ermee!! Spannend morgen je echo!!



@Eon je moet zo actief zijn als jij wilt het is geen verplichting hè, als jij af en toe wil reageren en kwaaltjes wil kijken mag je dat gewoon doen^^



Hier nog steeds in vlagen misselijk, menstruatie achtige krampen enzo en sinds vandaag jeukende tepels erbij haha nog nooit van gehoord maar schijnt er wel bij te horen..
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,



Mag ik meeschrijven? Ik ben 29 en zwanger van mijn tweede kindje...

Ik weet niet precies wanneer ik ben uitgerekend.

Op 23 augustus was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb altijd een late eisprong (dit keer op dag 16 of 18 denk ik) en de periode daarna tot menstruatie is heel kort (een dag of 10). Mijn gemiddelde cyclusduur is 26 dagen.

Als ik uitga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie ben ik vandaag 6 weken zwanger. Maar kan ik hier wel vanuit gaan? Wat denken jullie?



Grtjes Pip
Alle reacties Link kopieren
@VGM: bedankt voor de tips!! Ga vanmiddag ook even wat dingetjes in huis halen en hopelijk helpt het bij mij ook.



Ben nu een weekje vrij, maar snap echt niet hoe ik volgende week weer moet gaan werken met die misselijkheid? Hoe doen jullie dat? Gewoon doorbijten En volgens mij gaat het alleen maar erger worden, oh oh..



Welkom Pip! Ik heb echt geen idee! Wanneer heb je een echo? Dan kunnen ze wel zien hoe ver je bent.



Ingie: wat fijn dat het goed is!! :D
@ Lillie, als ik me echt niet goed voel meld ik mij ziek hoor. Niet doorbijten want als je je rust niet neemt word je alleen maar misselijker.



Welkom Pip, als ik bereken ben je 30 mei uitgerekend.





Maandagavnd heb ik mijn 1e echo! Ik heb m al vroeg ivm eerdere miskramen. Ik vind het dan ook doodeng.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook met jullie mee praten ?



Ik ben 38 en zwanger van mijn eerste (uitgerekend 30 mei). Ik heb de 22e mijn intake bij vk en hopelijk 2 weken daarna mijn eerste echo (Spannend !!).
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe meeschrijvers!

@Ingie, wat fijn een goede echo! Het blijft natuurlijk een spannende periode maar een kloppend hartje is ontzettend mooi nieuws!

@nonna, hoe is het nu? Succes morgen bij de echo!



De club wordt erg groot merk ik....ik merk voor mezelf dat het daardoor erg lastig is om op iedereen te reageren...is het misschien een idee om na de termijnecho de club te splitsen?



Gisteren de eerste afspraak bij de verloskundige gehad. Bij de eerste was er nog een lichamelijk onderzoek, nu helemaal niks alleen maar gepraat. Was dit bij jullie ook zo?

Ik vond het nog best heftig omdat we het ook nog uitgebreid gehad hebben over mijn eerste bevalling. Dat was een spoedkeizersnede..Alles kwam weer boven en ik merk dat ik echt een beetje van slag ben..

Volgende week de echo, spannend!
Alle reacties Link kopieren
@morgeniserweereendag, het opsplitsen lijkt me een goed idee, ik weet niet hoe de andere dames hier over denken?

Met het clubje die in dezelfde maand begonnen zijn zit ik in een besloten Facebook groep. Ik vind het erg prettig en je deelt soms net wat persoonlijkere dingen met elkaar dan zo op het forum.
goed idee, ik vind het nu ook veel te groot
Jessicaonline hier een zoon die van december 2013 is en niet door sliep. Alleen sinds vorige week in eens wel, dus wie weet gaat de jouwe dit ook in eens doen.



nonna ik hoop dat je goede echo heb morgen. In ieder geval hoop ik op duidelijkheid.



lila15, poziomka, ingie-ing gefeliciteerd met een goede echo



sproetje84 ik werk de ene week 3 dagen en de andere 4 dagen. In de week van 4 dagen werkt mijn vriend er ook 4. Verder gaat die kleine nu een dag in de week naar oma. Dadelijk gaat ze allebei naar oma voor een dag maar wel een verschillende zodat ze individueel aandacht hebben. De andere 2 dagen gaat onze zoon en dadelijk ook de andere kleine nar het kdv. Ik heb trouwens het kdv pas geregeld toen ik 20 weken was. Bij ons is er nog steeds geen wachtlijst en is erg eigenlijk altijd plaats.

Hier trouwens een opvang die om 7 uur open gaat. Mijn vriend brengt onze zoon om 7 uur en dan heb ik even voor mijzelf en ik haal hem om 16:30 weer op.



eon dat is minder van die echo wel leuk dat je dezelfde verloskundige had.



VGM fijn dat je iets gevonden heb dat je je beter voelt. Hier voel ik me steeds slechter want de misselijkheid slaat steeds meer toe. Ik vind die gember pillen ook echt vies. Gember thee helpt trouwens hier wel.



Pip85 en smurfin76 gefeliciteerd.



morgeniserweereendag maak mij niet uit. Vaak vallen mensen van zelf af.



Hier nog een week en hebben we de echo. Deze week ben ik nog vrij en dan volgende week moet ik maandag en dinsdag werken, woensdag vrij en dan de echo. Na een goede echo moet ik het wel gaan vertellen op mijn werk aangezien ik niet overal meer mag komen. Maakt voor mij werkzaamheden niet uit, maar wel hoe ik ze uitvoer. Daarnaast zal het wel opvallen dat ik steeds slechter eet.
Alle reacties Link kopieren
Is er onder jullie iemand die bloeddrukverlagers gebruikt? Ik zit nu op 3x daags methyldopa 500mg en een erg Hoge bloeddruk zo rond de 140/100. Morgen maar even contact zoeken met mijn nefroloog want dit is heel slecht.
Alle reacties Link kopieren
Grrrrrr, nog geen duidelijkheid. Wel vruchtzak en dooierzakje te zien, maar nog geen kloppend hartje. Dat kan idd omdat ik redelijk onregelmatig ongesteld was, dus misschien gewoon wat minder ver dan gedacht. Maar ze zag ook een "grillig randje" waar ze meer duidelijkheid over wil dus in het ziekenhuis naar moet laten kijken. Ze probeert morgen een afspraak te regelen. Dus weer afwachten, maar op 1 of andere manier gaat bij mij altijd alles raar!
still crazy after all these years
Eucalypta balen dat je geen duidelijkheid heb. Mocht week later uitgerekend zijn door een late eisprong of innesteling dat zo het kunnen met er nog geen hartje klopt. Dit beginnen ergens tussen de 5,5-6,5 week. Ik ben een week langer uitgerekend en heb volgende week mijn echo. Ik voor een beter echo de volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
@ pip welkom en gefeliciteerd!!



@lilli ik denk dat je het gewoon aan moet kijken gaat het niet dan niet merk je snel genoeg😉



@VGM spannend je echo duim voor je dat het goed zit!



Mij lijkt het niet zo leuk om te splitsen net wat Leoni zegt de groep slinkt toch nog wel dus word vanzelf kleiner.. Maar dat is mijn mening



@Eucalypta wat balen dat je nog geen duidelijkheid hebt nu.. Wat bedoelde ze met grillig randje??



Hier gaat het goed 2e week MvM volgeplast haha

Merk dat ik erg huilerig ben en dat werkt op mijn werk nogal tegen me.. Loop nu een traject tot assistent supermarkt manager best wel een mannen wereld die op 'hun' manier laten weten dat ze het ergens niet mee eens zijn normaal kan ik mn mannetje wel staan maar merk nu dat als ik wat terug wil zeggen ik al bijna sta te janken en dat hun zich er ook geen raad mee weten.. Erg vervelens dus allemaal want ze begrijpen ook niet hoe het is om zwanger te zijn.. (Natuuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie ook zo huilerig??
Niet huilerig.



Wel sinds gisteren echt beroerd. Mn ouders gevraagd of ze mijn zoontje wilden ophalen en ik de hele dag op bed.

Lig nu op de bank en zoontje zit rustig tv te kijken, maar dat zal vast niet de hele dag duren dus zodra hij wil spelen breng ik mn naar mn ouders.



Ben ondanks de pillen heel misselijk. Leef op crackers en vla.

Van mij mogen de weken omvliegen! Ik weet van de 1e dat ik me pas rond de 20 weken weer een beetje mens voelde
Alle reacties Link kopieren
@Poekie: Ik ben ook niet mega-huilerig voor mijn gevoel. Misschien komt dat nog :|



@Eucalypta: Zou inderdaad kunnen dat je gewoon wat later uitgerekend bent. Goed dat ze wel meteen verder kijken als ze over iets onzeker zijn. Hopelijk kun je snel terecht en heb je dan meer duidelijkheid!



@Nilufer: Geen ervaring mee. Inderdaad altijd even arts raadplegen als het niet helemaal klopt voor je gevoel.



@VGM: Ik voel me ook beroerd, maar ik kan me niet voorstellen hoe dat is als je al een kind hebt! Dit wordt mijn eerste, dus als ik me niet goed voel, blijf ik nu ik vrij ben gewoon in bed liggen. Jij kan dat natuurlijk niet :| hopelijk zakt de misselijkheid over een paar weken al en wordt het allemaal weer wat normaler. Bij mij beheerst het nu ook m'n dag en m'n planning.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag een spoed afspraak bij mn nefroloog ivm mijn te Hoe bloeddruk. Helaas ook een bloeding en lichte druk in mn buik. Ik zit nu wel even in de rats
Alle reacties Link kopieren
@ VGM balen dat je zo beroerd bent! Gelukkig kunnen je ouders oppassen! Sterkte ermee en hopen dat het snel overgaat..



@Lilli iedereen is natuurlijk anders dua miss word je helemaal niet huilerig en anders merk je dat snel genoeg want er lan geen boe of ba tegen me gezegd worden en dan voel ik het alweer opkomen.. Die seabands ken ik niet nog nooit van gehoord ook..



@Nulifer hoop dat je bloeding niks is mijn duimen draaien voor je en hopelijk kan je neuroloog iets aan je hoge bloeddruk doen!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Pip en smurfin. Gefeliciteerd!



Nilufer: spannend hoor. Heel veel succes straks! Ik help je hopen dat alles goed is.



Eucalyptica: balen dat er nog geen duidelijkheid is! Heeft de vk zelf een vermoeden wat dat grillige randje was of wilde ze daar niets over loslaten?



Leonie en vergeetmenietje: zelf heb ik nu het medicijn emesafene voorgeschreven gekregen door de huisarts. Ze deed er wel heel moeilijk over, dus ik heb behoorlijk duidelijk uit moeten leggen dat ik nauwelijks vocht binnen kon houden enz. Uiteindelijk toch gekregen en ik ben er superblij mee! Eindelijk heb ik gisteren weer eens iets gedaan zonder dat ik direct over stond te geven Het is geen wondermiddel, misselijkheid blijft, maar dat het overgeven grotendeels is gestopt is al superfijn.



Poekie: het huilerige gevoel ken ik wel een beetje. Het is vooral herkenbaar dat m'n hormonen soms een hoofdrol lijken te spelen. Ik kan superblij, superverdrietig en superboos worden om heel kleine dingen. Is nog eventjes wennen, maar ergens denk ik dat deze overreactie natuurlijk is omdat je lichaam het kindje wil beschermen.



Wie van jullie heeft het nog niet verteld aan familie/ouders/vrienden etc.? Tot op dit moment hebben we alles nog voor ons gehouden -we willen wachten tot de eerste echo-, maar ik zit in dubio of ik nog zo lang wil wachten.



Jessica en Gina: ik zie dat jullie vandaag de echo hebben. Hoe was het?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Pip en Smurfin!



Ik heb ook moeite om alles te volgen en er op te reageren maar splitsen zou ik ook niet leuk vinden. Omdat we eigenlijk alles vanaf de eerste test delen... Ik ben het eens met Leoni en Poekie.



@Nonna, hoe gaat het met je? Weet je al meer?



@Nilufer, spannend. Ik denk aan je en duim heel hard met Poekie mee voor je.



@eucalypta, heb je al meer duidelijkheid over een afspraak in het ziekenhuis? Ik hoop dat je snel meer weet. Ik duim voor je!



@VGM, @Leoni en @lilli wat balen dat jullie er zo veel last van hebben. Ik zou met liefde wat van jullie overnemen. Voel me schuldig dat ik bijna nergens last van heb...



Zelf net moeders voor moeders op bezoek gehad. Ik heb besloten het toch wel te doen. Dus vanaf vandaag doneer ik mijn hormonen. Ze vertelde mij dat ik heel hoog zit in hcg, dat is ook een opluchting. Ik dacht dat hoe meer hormonen je hebt, hoe beroerder je je voelt. Daar gaat mijn theorie... Maar ik klop het af want wat niet is kan nog komen.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!



Bijna weekend!!



@Eucalypta, wat spannend allemaal zeg! Ik duim echt voor het beste voor jullie.



@poekie, het huilerige ken ik wel, maar het verschilt bij mij enorm van dag tot dag. Ik stond gisteren bij de babykleertjes te kijken en ik moest bijna huilen. Fijn die hormonen! haha.



@nilufer, succes bij je afspraak! Laat je ons even weten hoe het gegaan is.



@VGM, is de misselijkheid een beetje gezakt gedurende de dag?

Is het geen idee om langs de dokter te gaan voor medicijnen?



@isabella, fijn dat je wat gekregen hebt van de huisarts. Al neemt het maar de ergste misselijkheid weg.



Wat een verschil qua klachten he van vrouw tot vrouw?! Het is bijna oneerlijk verdeeld dat de ene er zo ontzettend veel last van heeft en de ander weer veel minder.



We kunnen hier gewoon ook lekker doorschrijven, merk wel dat ik vaak van dezelfde dames berichten tegenkom in het topic.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik kom net van de verloskundige vandaan, en inderdaad bevestiging gehad.

Ik heb inderdaad een miskraam gehad, gelukkig was m'n baarmoeder al helemaal schoon. Niks staat eigenlijk in de weg om het weer te proberen gelijk. Ze zei dat ik over ong 2 weken mijn eisprong kan verwachten.



Lieve dames ik wens jullie allemaal een onbezorgde, heerlijke zwangerschap toe. Geniet er van!
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
O Nonna, wat erg voor je! Heel veel sterkte bij de verwerking!

Hopelijk lukt het snel om opnieuw zwanger te worden.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! en welkom aan de nieuwelingen!



Sorry ik ga nu niet op iedereen reageren.. dat had ik net al gedaan en dan 1 verkeerd knopje en alles wat ik had getypt was weg

Dan merk je wel even dat je wat sneller geïrriteerd bent, geef lekker de hormonen de schuld



Wat fijn om die hartjes in de tabel te zien! Ik hoop dat het zo voor iedereen gaat! Vooral voor de mensen die nu in onzekerheid zitten.. Vervelend zeg



Ik ben deze week vooral in dromenland geweest. Ben zo moe, slapen, eten en een keer tussendoor werken maakt dat ik verder niets meer doe. T gaat nu een stuk beter, dus jullie zullen me weer vaker gaan horen/lezen!
Alle reacties Link kopieren
Onee Nonna, wat erg voor je Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat dan wel alles goed gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven