Mijn vrouw verwennen

02-10-2014 09:19 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna 15 jaar gelukkig getrouwd. Ons seksleven is ook goed. Maar er is een ding dat ik graag anders zou zien. Als we lekker bezig zijn vraag ik mijn vrouw wat ze wil dat ik met haar doe. Ze retourneert altijd de vraag met: wat wil jij?Daar heb ik natuurlijk geen moeite mee en veel van mijn wensen komen uit, maar ik zou haar graag een keer echt willen verwennen met wat zij lekker vind. Als ik haar er later naar vraag wil ze er niet over praten dus ben ik op zoek naar suggesties. Wat zou verschillende ideeën van wat je als vrouw lekker vind dat er met je gedaan wordt? Hoe zou ik haar kunnen verrassen?
Denk je echt dat je haar een plezier doet met iets wat ik lekker vind?
Fapfapfap.
Hoe moeten wij nou weten wat zij wil?
Piemol verpakken in paars glimpapier, met een mooie strik erom.
Alle reacties Link kopieren
Nodig het plaatselijke basketbal team een keer voor haar uit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Of laat een pizza bezorgen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 oktober 2014 @ 09:37:

Of laat een pizza bezorgen.LOL!
Alle reacties Link kopieren
Oh jee. Dat "verwennen" weer.



Als ze wil komt ze heus wel aan haar trekken. Wees daar gerust op.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Een fashioncheque misschien? Een nieuwe keuken, nieuw bankstel, luxe etentje?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
knoop een parelketting om je leuter. neem haar hard en tover daarna die parelketting uit haar! Moet je eens kijken hoe verrast ze dan is!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Blijkbaar wil ze niet dat je haar vraagt wat ze lekker vindt. Ik zou dat zelf een grote afknapper vinden, zo ontzettend onspontaan dat het voor mij dan echt niet meer zou hoeven.
Alle reacties Link kopieren
hahahah..... doet iemand zn best....
Als ze er niet over kan praten (durft?) moet je dat niet steeds vragen. Dat is dan het tegenover gestelde van verwennen. Als je gewoon met veel liefde en passie streelt, masseert en zoent goed op haar reactie letten. Ademhaling en bewegingen aanvoelen. Je weet na 15 jaar hopelijk of ze van uren strelen houd of van vlug tegen de muur?
Alle reacties Link kopieren
Ze houdt nog genoeg van je om het met je te doen. Dat is een goed uitgangspunt. Je huwelijk staat dus nog niet in de ijskast of op springen. Als ze gaat weigeren is het pas goed foute boel. Dat is het laatste stadium, hoewel die ijskasttoestand zich ook nog behoorlijk lang kan voortslepen.



*Echte aandacht* is het sleutelwoord en niet jouw prestaties.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Moet je niet naar je werk?/naar school?
kan het zijn dat jouw vriendin wat onderdanig is? ik maak uit haar antwoord op dat ze het lekker vind als jij bepaalt hoe er gesekst wordt. dus misschien geniet ze wel van die controle weggeven en verwen je haar het meest door niet meer te vragen.

probeer eens minder voorzigtig te zijn en denk vooraf, okee nu ga ik haar eens goed aanpakken. daar verwen je haar dan misschien nog het meeste mee.

ik hou van beide rollen, maar ken het gevoel dat je soms gewoon genomen wil worden. wel met respect dus als ze iets zegt moet je luisteren, maar zolang ze niets zegt en alleen maar kreunt ben je gewoon goed bezig. soms is het gewoon lekker om zo'n oerman zijn gangetje te laten gaan :p
Ik word er dus echt niet geil van als we lekker bezig zijn en ik de hele tijd aan moet geven wat ik wil. Kun je zelf niks verzinnen ofzo? Doe wat je geil vindt en let op mijn reactie. Zo simpel.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 02 oktober 2014 @ 09:50:

Blijkbaar wil ze niet dat je haar vraagt wat ze lekker vindt. Ik zou dat zelf een grote afknapper vinden, zo ontzettend onspontaan dat het voor mij dan echt niet meer zou hoeven.Onspontaan?
Alle reacties Link kopieren
Laat mij maar even



Goed opletten!
Traveling is the only thing you buy that makes you richer
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 02 oktober 2014 @ 09:23:

Denk je echt dat je haar een plezier doet met iets wat ik lekker vind? Dit dus
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:OlympeMaxime schreef op 02 oktober 2014 @ 09:24:

Fapfapfap.En dit dus
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 02 oktober 2014 @ 09:49:

Een fashioncheque misschien? Een nieuwe keuken, nieuw bankstel, luxe etentje?

een werkster! dat is echt pure verwennerij

Thuis komen in een schoon huis
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 oktober 2014 @ 09:35:

Nodig het plaatselijke basketbal team een keer voor haar uit.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Wat een afknapper, een man die de hele vraagt wat je wilt en dan ook nog tips vragen op een forum.

Wees gewoon een vent en doe iets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven