Werk & Studie alle pijlers

Kan ik dit naar een uitgever sturen?

02-10-2014 12:43 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank
quote:personal25 schreef op 02 oktober 2014 @ 13:30:

[...]





Duidelijk

Je hebt het nu over jk rowling, ik zit in een hele andere genre en al zeker niet in amerika. We hebben het over Nederland



Patty, en al die andere Celebs brengen constant boeken uit



Het boek " echte mannen eten geen kaas" is toch ook uitgebracht?



Een boek over een loverboy is totaal niet speciaal of apart maar toch uitgegevenJe eerste boek is nog niet eens geschreven, maar jij 'zit' in een ander genre? Voorlopig zit je nog nergens, nouja op Vivaforum dan. Maar met een OP meltdown percentage van 66,6% ben je niet echt een veel gelezen schrijver!
quote:personal25 schreef op 02 oktober 2014 @ 13:30:

[...]



Patty, en al die andere Celebs brengen constant boeken uit



Het boek " echte mannen eten geen kaas" is toch ook uitgebracht?



Een boek over een loverboy is totaal niet speciaal of apart maar toch uitgegeven



Jij bent geen celeb. Uitgevers brengen boeken die zogenaamd door beroemdheden geschreven zijn uit omdat ze vooraf al vrij zeker kunnen voorspellen dat de opbrengsten de kosten gaan overstijgen. Of het boek nu deugt of niet.



Blijkbaar hadden ze het idee dat genoeg mensen een gruwelverhaal over loverboys wilden lezen, en dat bleek zo te zijn. Dat meisje was ook goed gecast voor de boekverkoop, al bleek haar verhaal later verzonnen.

Als een uitgever denkt dat er genoeg mensen zullen zijn die een inkijkje willen in jouw spectaculaire, huiveringwekkende of unieke wereld gaat hij op je idee in. Die kans lijkt me niet heel groot.

Ik zou mijn baan nog niet opzeggen als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
Ok



Bedankt voor alle leuke en vooral positieve reacties! Kan er echt iets mee



Ik ben een " aandachtshoer", Dom, naief en een geldwolf omdat ik een boek uit zou willen brengen.



Hoeveel mensen brengen jaarljks boeken uit? Zoeken die ook allemaal aandacht?



Hele vreemde reacties weer.



Reageer dan gewoon niet !
Alle reacties Link kopieren
Jij stelt een vraag.



De antwoorden bevallen je niet.



Niet ons probleem.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Anders probeer je contact te leggen met Andries de Jong. Die heeft het boek van Kelly geschreven. Weet je nog, die knul uit Big Brother en later Tempation Island. Hij is tegenwoordig geen leraar Nederlands, meer maar schrijft voor de party oid.
Alle reacties Link kopieren
Die zoeken geen aandacht , die hebben een goed verhaal oftewel fictie oftewel non fictie.....
Oh, en Patty en de andere celebs hebben al een naam. Mensen willen dat boek lezen omdat het over Patty gaat! Jouw boek zou alleen een beetje interessant kunnen zijn als de naam van de beroemde DJ op de kaft staat! Maar dan is het laster of smaad en dan komt het vast niet in de winkel, daar steekt de advocaat van die Miljonair wel een stokje voor!
Alle reacties Link kopieren
Als het je niet om geld of aandacht te doen zou zijn zou je bv ook een blog kunnen beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Wie weet door wie ik het boek zou kunnen laten schrijven?



Ik kan niet veel op google vinden
quote:personal25 schreef op 02 oktober 2014 @ 12:43:

Dank







Tot zover de literaire carrière van personal25.



En dat is maar goed ook. Want als je niet tegen kritiek kan, moet je vooral geen boek willen uitgeven.
Alle reacties Link kopieren
En daarbij. Jouw privé leven is echt een heel stuk minder interessant voor mensen dan jij zelf denkt....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:personal25 schreef op 02 oktober 2014 @ 13:48:

Wie weet door wie ik het boek zou kunnen laten schrijven?



Ik kan niet veel op google vinden



Zit je een beetje lekker in de slappe was? Want daar moet je wel een paar duizend euro (of meer) voor meebrengen. Of denk je dat mensen dat gratis voor je gaan doen en er maanden tijd insteken voor noppes? Denk toch eerst eens een keer na.



Of je zou je ex DJ om een lening kunnen vragen met de mededeling dat je een boek over je nare relatie met hem gaat schrijven.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
We zullen zien!
Alle reacties Link kopieren
sandt2.0, 10 minuten geleden



Jouw boek zou alleen een beetje interessant kunnen zijn als de naam van de beroemde DJ op de kaft staat! Maar dan is het laster of smaad en dan komt het vast niet in de winkel, daar steekt de advocaat van die Miljonair wel een stokje voor!





En dit.

Dat probeerde ik ook al te zeggen.



Begin er gewoon niet aan.

Ga iets anders zoeken om te doen.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:personal25 schreef op 02 oktober 2014 @ 13:54:

We zullen zien!Zo is dat! Gewoon proberen joh. Niet geschoten altijd mis.
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad, het boek zal niet uitgegeven gaan worden. Je wordt helemaal doorgeprocedeerd door de advocaat van je ex DJ. Dat is een enkeltje enorm dikke schuldsanering voor je.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:personal25 schreef op 02 oktober 2014 @ 13:00:

Ik zoek absoluut geen aandacht!! Ik wil alleen laten weten dat er ook mannen zijn die naar de buitenwereld charmant, lief en leuk zijn maar achter gesloten deuren klootzakken zijn







Maar schat, dat weten we toch al lang?

Velen van ons hadden of hebben zelf zo'n man of vrouw.

We zijn over het algemeen ruim 18+ hier hoor.
Alle reacties Link kopieren
Schrijf dat boek eerst en stuur het op usb naar een uitgeverij begeleid door de brief van zoembaya. Zoek een uitgever die meer sensatie uitgeeft en je maakt best een kansje.
quote:personal25 schreef op 02 oktober 2014 @ 13:48:

Wie weet door wie ik het boek zou kunnen laten schrijven?



Ik kan niet veel op google vinden





Doorrrrrrrrrzetingsvermogen! Hoe lang heb je gezocht? Hoeveel mensen heb je gebeld? Of wil je dat wij, dames van het Vivaforum, alles voor je doen?



Als dit je al niet lukt op eigen kracht dan is een opstel van twee kantjes al te lastig, laat staan dat je een heel boek schrijft!
Alle reacties Link kopieren
O ja en natuurlijk wel geanonimiseerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:personal25 schreef op 02 oktober 2014 @ 13:48:

Wie weet door wie ik het boek zou kunnen laten schrijven?



Ik kan niet veel op google vinden

Google eens op ghostwriter.

Ik vond bv. dit: http://www.hoofdkraan.nl/Ghostwriter-Gezocht
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 02 oktober 2014 @ 14:02:

[...]



Google eens op ghostwriter.

Ik vond bv. dit: http://www.hoofdkraan.nl/Ghostwriter-Gezocht





Ja maar daar kan ze alleen maar offertes aanvragen. Dat betekent dat ze er voor moet Betalon!!!!! En aangezien ze werkeloos is, zal dat wel een issuetje zijn.



Die dacht werkelijk dat ze voor nop een boek kon laten schrijven of een dealtje maken dat ze de winst 50/50 splitten ALS het eenmaal of ooit wordt uitgegeven. Tuurlijk!
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
http://www.jcmuts.nl/tarieven-tekstschrijver



Uurtarief: ¤ 42,50

Starttarief: ¤ 42,50 Minimale afname is één uur aan werkzaamheden.

Locatietarief: ¤ 59,95





Daar ga je. Hoeveel uur denk je dat het duurt voor het boek geschreven is? Ga maar uit van een paar maanden. .... Oh, hij wil ook reiskostenvergoeding van je
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Adorabull, ga maar uit van 1 jaar.



TO, met een boek ga je niet snel geld verdienen hoor. Het is hard werken. Over elk woord nadenken. Doorstrepen en opnieuw schrijven. En opnieuw. En opnieuw. En opnieuw...



Denk je echt dat er elk jaar duizenden boeken worden uitgegeven? En uitgevers werken liever met reeds bekende auteurs, dan een nieuwe schrijver een kans te geven.



En J.K. Rowling is Brits, niet Amerikaans.
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk kan Patty Brard een boek uitgeven. Gewoon simpelweg omdat ze Patty Brard is. Jij bent 'niemand' in die zin.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven