Is hij verliefd of is dit alleen een stom flirtspel?

02-10-2014 13:05 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje dacht ik, aan enkele signalen te herkennen, dat een man mij leuk vindt. Nu heb ik het hem op de man af gevraagd via whatsapp, maar hij ontkent het...Is dit nu een domme actie geweest?



Het zit zo mijn dochter en zijn dochter gaan naar dezelfde basisschool. Voor de zomervakantie merkte ik al op dat hij vaak oogcontact met me zocht op het schoolplein bij het brengen en halen van dochter. Ik zocht er verder niets achter, want hij ondernam ook niks. Vlak voor de vakantie wilde mijn dochtertje een keertje bij zijn dochter spelen en door deze vraag van dochterlief aan hem, maakten we een kort praatje. Het viel me op dat hij snel sprak. Het spelen was er toen niet van gekomen, want ze zagen elkaar de volgende dag op een kinderfeestje.



De zomervakantie kwam ertussen en nu dit schooljaar blijken mijn dochter en zijn dochter weer dikke vriendinnen. Ook nu weer zocht hij oogcontact. Mijn dochter had enkele weken later het voor elkaar gekregen om bij zijn dochter te komen spelen. Ze is daar thuis geweest en ik heb haar opgehaald en zijn vriendin ontmoet. Op dat moment dacht ik dat ik de verkeerde signalen had opgepikt.



Op het schoolplein sprak hij daarna vaak mijn dochter aan en dan begon hij weer een praatje met mij. En tot mijn verbazing had hij aan mijn dochter, toen ze daar had gespeeld, gevraagd of ik een relatie heb? Deze week maakten we weer een kort praatje en toen vroeg hij of we ook op de verjaardag kwamen van een klasgenootje. Dat hij dacht dat mijn dochter was uitgenodigd. Ik wist van niks en mijn dochter gelijk helemaal blij en ze zei dat ze inderdaad was uitgenodigd door haar klasgenootje. Ik zei tegen hem dan zal ik het eerst moeten vragen of het schikt. Uiteindelijk daar toch langs geweest en hij was daar ook. Even gepraat en hij bleek toch wel geïnteresseerd. Maar toen er een opmerking viel van een vriendin hoe hij zich voelde als enige man tussen al die vrouwen en of hij misschien daar was voor de vrouwtjes wist hij niet hoe snel hij weg moest komen.....



De volgende dag was hij nog geïnteresseerd in mij en hij vroeg of ik nog lang was gebleven en dat hij was weggegaan omdat het hem te druk werd. Op school bleek er een optreden van de kinderen te zijn en toen ging hij ook naast mij staan te praten. Toen hij zag dat mijn dochter en zijn dochter hand in hand liepen glunderde hij helemaal en hij zei "oh kijk toch eens ze lopen hand in hand!" Vervolgens maakte hij een filmpje en kwam ineens zijn ex naast hem staan. Hij zei later tegen mij dat hij mij het filmpje me wel zou appen. Dus hij appt me later inderdaad en ik zei dat ik het een leuk filmpje was, hoewel de kwaliteit barslecht was. En ik stuurde hem nog een foto van het verjaardagsfeestje waar de meiden beide op staan. Toen zei hij dat het heel attent was. Vervolgens gingen we nog wat appen en we hadden het over roddels op het schoolplein etc. Hij zei dat hij vond dat het schoolplein net een kroeg was en dat hij er soms achterdochtig van werd. Toen zei ik hem dat hij me ook wel in de war brengt....Hij zei gelijk dat dat zijn bedoeling niet was, maar hij vroeg me niet hoe het kwam dat hij me in de war brengt. Ik heb hem gevraagd of hij iets voor me voelt en hij ontkent dat op de app. Wat moet ik hier nu mee....nu denkt hij misschien dat ik smoorverliefd op hem ben. Ik wilde de spanning niet langer opbouwen daarom ben ik zo direct geweest. Ik heb geen zin in flirtspelletjes. Goed gehandeld of niet en hoe moet ik nu met hem omgaan?
quote:moppie_00 schreef op 02 oktober 2014 @ 15:18:

Oké misschien is dit ook allemaal projectie en zie ik dingen die ik graag wil zien, maar dan blijf ik het vreemd vinden waarom hij mij zit aan te staren van een afstand, hij vaak in mijn buurt gaat staan, terwijl ik met andere moeders sta te praten, zodra ik mijn nummer aan hem gaf (dochter ging bij hem spelen) hij binnen enkele minuten me een app stuurde en hij mijn appjes vrijwel direct antwoordt, hij mijn dochter vraagt of ik een vriend heb, hij er vanuit ging dat we ook op het feest zouden komen en daar in mij geïnteresseerd was, op school me begon aan te spreken etc.



Ik wilde me gewoon beschermen tegen een opbloeiende verliefdheid en dat ik nu duidelijkheid heb of in ieder geval ervoor gezorgd heb dat de spanning weg is.Aan de ene kant vind ik het lef hebben dat je er gewoon naar gevraagd hebt hoor. Maar aan de andere kant, had je een roddel willen worden op het schoolplein, vooral omdat hij een relatie heeft zal dat zeker gebeuren. Leuk voor je dochter ook.
Alle reacties Link kopieren
Het zou toch zomaar kunnen dat hij je leuk vind? Maar dat hij daar verder ook niks mee wil, dus ontkent zodra jij er naar vraagt?
Ik dacht dat het hier om een gescheiden man ging en dat TO ook gescheiden is?
Als ik jouw verhaal zo lees...

Misschien voelde hij zich bij jou een beetje op z'n gemak en zocht een bekend gezicht in de menigte, ik werd ook nooit vrolijk van op het schoolplein staan, ik moest wel eens m'n neefjes ophalen..al die moeders aan t kwekken, en dan sta je daar maar.....

Als je dan iemand ziet waarmee je een praatje kunt maken, en een gemeenschappelijk onderwerp hebt (jullie dochters) maakt t allemaal wat makkelijker, en die zul je dan de volgende keer ook weer makkelijker aanspreken..

Dat hoeft niet te betekenen dat hij aan t flirten was.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dit echt op een schoolplein hoort.

Oogcontact... Praten... Naast je staan...



Schrijf hem anders een briefje waarop je vraagt of hij verkering wilt?
Goed dat je het gevraagd hebt, je hebt je antwoord. Next!

Prima toch?
Ok dat verandert de zaak inderdaad. Als jij hem leuk vind! Geen spijt hebben van je post joh. Het komt vaak harder binnen dan bedoeld...

Ik vind het wel stoer dat je het hebt gevraagd. Wat heb je precies gevraagd? Hoe heb je gereageerd?



Is hij wel gescheiden/ alleenstaand?
Alle reacties Link kopieren
quote:silvestri schreef op 02 oktober 2014 @ 15:35:

Ik denk dat dit echt op een schoolplein hoort.

Oogcontact... Praten... Naast je staan...



Schrijf hem anders een briefje waarop je vraagt of hij verkering wilt?
Hij is geen vrijgezel:quote:moppie_00 schreef op 02 oktober 2014 @ 13:05:Mijn dochter had enkele weken later het voor elkaar gekregen om bij zijn dochter te komen spelen. Ze is daar thuis geweest en ik heb haar opgehaald en zijn vriendin ontmoet.
quote:moppie_00 schreef op 02 oktober 2014 @ 13:05:

Ze is daar thuis geweest en ik heb haar opgehaald en zijn vriendin ontmoet. Op dat moment dacht ik dat ik de verkeerde signalen had opgepikt.



Alle reacties Link kopieren
Ohohohhhh,, best wel genant dit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik lees nu dat hij een vriendin heeft. Dan vind ik het zeer ongepast om een bericht te sturen met een vraag over gevoelens.

Natuurlijk stuurt hij dan terug dat hij je niet leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Met heel veel pech vertelt hij het aan zijn vriendin.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 oktober 2014 @ 16:09:

Met heel veel pech vertelt hij het aan zijn vriendin.Idd. Kijk, als hij vrijgezel was geweest had ik het totaal anders gevonden. Hoop niet dat hij je appje gaat bespreken op het schoolplein. Hoe langer ik er over na denk, hoe dommer ik je actie vind. OMG, zal nog wel ongemakkelijk worden wanneer je daar komt om je dochter op te halen en zijn vriendin is thuis.
Alle reacties Link kopieren
En met nog meer pech vertelt zij het andere schoolpleinmoeders.



Dat over en weer bij elkaar spelen kan ook zomaar afgelopen zijn als zijn vriendin vindt dat jij toespelingen maakt. Of als ze hem verdenkt van flirten met jou.



Nee, ....niet handig geweest.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Natuurlijk vertelt hij het aan zijn vriendin. 'Moet je nou toch horen van wie ik bericht kreeg'.

Zo gaat dat.

Maar kan jou het schelen, het wordt heus wel vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer gewoon normaal doen, zal misschien een beetje ongemakkelijk zijn maar gaat wel over.

Misschien niet zo handig geweest maar goed het is nu gebeurd.





Al zouden andere schoolpleinmoeders het horen, lekker boeiend. Word zoveel geroddeld altijd op het schoolplein, dat weet ik nog wel van vroeger
.
Alle reacties Link kopieren
Heb jij zelf een relatie, Moppie?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:isa__88 schreef op 02 oktober 2014 @ 16:16:

Al zouden andere schoolpleinmoeders het horen, lekker boeiend. Word zoveel geroddeld altijd op het schoolplein, dat weet ik nog wel van vroeger Een vrouw die aan het hengelen is bij een vader die een vriendin heeft, die doet het ongetwijfeld goed op het schoolplein. Maar goed, als ik hem was zou ik dat niet aan de grote klok houden en het voor mij houden. Het is natuurlijk wel vleiend. En als jullie vriendschappelijk goed met elkaar kunnen zou ik het zeker voor mij houden. Zou ik je niet nog meer voor lul willen laten staan. Overigens, het kan best zijn dat hij je wel echt leuk vindt, maar dat gaat hij je natuurlijk never nooit niet via de app vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een flauwe reacties. Ik vind het wel fijn een bericht te lezen van iemand die niet volledig onder het eelt zit en zo blasé is dat je het er koud van krijgt. Bezig zijn met of iemand je leuk vindt is toch leuk licht en vrolijk. Wat een verzuurde uitgeharde vrouwen die hun puber totaal de nek hebben omgedraaid zijn er toch op dit forum. Een lente berichtje tussen alle harde ernstige problematiek, wees toch niet zo zuur, jullie zouden ook nog weleens van streek willen raken van oogcontact! Hadden we maar vaker zulke onbevangenheid!



@TO. Geeft toch niet dat je je even hebt laten gaan. Kan iedereen overkomen, waait wel over. Nu weet je het tenminste. Grote kans dat hij wel een beetje met je heeft geflirt. Maar wellicht toch minder serieus dan jij dacht.
Alle reacties Link kopieren
Jij gedraagt je puberaal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hoezo grote kans dat hij een beetje met haar heeft geflirt?

Waar blijkt dat uit? Omdat hij interesse toonde in haar? Is dat meteen flirten? Grotere kans dat het geen flirten was.
Tja wat betreft puberaal gedrag..

Zolang beide ongebonden zijn, moet je dat helemaal zelf weten,



maar door dat soort puberaal gedrag, gaan er al genoeg relaties kapot, dus wat mij betreft mag t wel een tandje minder
Alle reacties Link kopieren
quote:moppie_00 schreef op 02 oktober 2014 @ 13:26:

Als je mijn verhaal goed gelezen had dan had ik het niet alleen over oogcontact.......Ik heb nu al spijt dat ik gepost heb.Je hoeft er geen spijt van te hebben, dat je hier gepost hebt, wel van het feit, dat je aan een gebonden man vraagt of hij gevoelens voor je heeft.
Oh wauw. 'Heb je gevoelens voor me' is al een suffe vraag.



Maar aan een gebonden man die je kent via het schoolplein, dat is ronduit dom.



En daarbij: waarom niet gewoon sowieso afstand houden? Flirten mag af en toe best, maar hij heeft gewoon een relatie. Stel nou dat hij wél gevoelens voor je had gehad, wat dán? Stiekem afspreken met een bezette vader van het schoolplein? Dat als het uitkomt je het onderwerp van gesprek bent in de halve school, en dat je kinderen via klasgenoten horen dat hun moeder de reden is dat de ouders van Truus gescheiden zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven