Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd voor haar familie, heel veel sterkte met dit grote verlies. Een voor lama, bijzonder mens....
Alle reacties Link kopieren
net terug van een dagje Zeeland. Voortdurend aan Lamaatje gedacht. En meteen toen ik thuis kwam naar dit forum.....

zo verdrietig

vaarwel lieve Lama, sterke madam
not all who wander are lost
Rust zacht Lama. Heel veel sterkte voor de nabestaanden
Alle reacties Link kopieren
mijn condoleances voor de man, zoon, familie en vrienden van Lamaatje..
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je rust hebt lama



Voor lama man en lama zoon en alle andere vrienden en familie, gecondoleerd. Veel sterkte, voor nu en de komende tijd.....
Een reactie van de zoon van Lamaatje:



'ik begrijp goed dat ik me nergens toe verplicht hoef te voelen en de prioriteit niet hoef te leggen op het forum, tevens weet ik ook hoeveel het voor mijn moeder betekende.door wat ze me vertelde, en doordat ze altijd wel bezig was met wie of wat er gereageerd werd.ook kan ik zeggen dat ze echt ontzettend veel steun heeft gehad aan het forum en ook de uiteindelijk bijna 100 kaarten die ze kreeg toen ze in het ziekenhuis lag en daarna, dat het haar veel heeft gedaan op deze manier een hoop mensen te bereiken. heb intussen wl zelf een account aangemaakt, maar misschien is het idd verstandiger om het eerst nog even via jou te doen. voor we/ik hier overstelpt worden met dingen waar we nog geen behoefte aan hebben.



ik blijf zeker meelezen, met tranen in mijn ogen een brok in mijn keel en vreugde in mijn hart over hoeveel mensen zij bereikt heeft met haar ZIJN.



ook lees ik over dat mensen proberen samen bloemen te sturen,het doet me veel dit te lezen. maar wil ik aangeven dat mijn moeder op haar laatste dag nog zei dat ze geen boeketten of bloemen zou willen, mede om het feit dat het zonde is voor de bloemen ze staan maar een paar dagen en dus tevens zonde van het geld.



waar zij eerder iets aan zal hebben naar mijn idee is licht en warmte en hierbij zou het misschien mooi zijn als de mensen die toch graag iets willen doen iig op het moment van de dienst een kaars te branden voor haar, zodat zij op die manier het licht en de warmte die de mensen voor haar hebben kan ontvangen daar waar zij is.



of welke andere manier ook die meer doet als een bloem die er vaak na een aantal dagen treurig bijhangt en ook naar mijn idee zijn waarde te snel verliest.'
Kaarsje brandt hier al
quote:sandt2.0 schreef op 02 oktober 2014 @ 15:39:

[...]





We kunnen ook allemaal een kaarsje voor haar opsteken in onze avatar. Net als al die lama's!Mooi idee!
En ook hier brand er een kaarsje, lamaman en lamazoon, nogmaals heel veel sterkte in deze moeilijke dagen.
Alle reacties Link kopieren
Kippenvel...
Een heel mooi idee Sandt
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je bericht Lama zoon, ik steek een kaarsje aan tijdens de dienst.



Geven jullie maar aan waar jullie wel of geen behoefte aan hebben.
Ik heb mijn ava verandert in allemaal kaarsjes. Omdat wij allemaal verschillende mensen zijn hier op het forum, maar voor nu allemaal 1 zijn in onze gedachten aan Lamaatje.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Lamazoon! En wat de bloemen betreft: ondanks alles een glimlach op mijn gezicht, om die echte nuchtere Lamaatje die dat zonde vindt ....

Die kaars ga ik zeker aansteken; ook een warme gedachte dat op het moment van de dienst overal in Nederland - en wellicht ook daarbuiten - kaarsjes branden voor jouw geweldige moeder!
Alle reacties Link kopieren
Rust zacht Lamaatje.

En voor hen die achterblijven; gecondoleerd.
Dag bijzondere dame, dat je met de reis naar het licht de lichtjes mee neemt in je hart. Veel sterkte voor de nabestaanden, mijn kaarsje zal branden voor Lama.



Ook hier brandt al een kaarsje voor Lama.
Alle reacties Link kopieren
Hier brand hij ook.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Lamazoon, hier brandt al dagen een kaarsje voor je moeder.

Heel veel sterkte met het verlies van je fantastische moeder.
Het kaarsje brand hier ook. Lamaman en Lamazoon, heel veel sterkte.



Rust zacht Lamaatje
Wat mooi nu, al die kaarsjes!
Lieve Lama-man en Lama-zoon, ik wens jullie een mooi afscheid van jullie vrouw en moeder. Een bijzonder mens, dat was ze!



Lieve Lamaatje,

Vaarwel en rust zacht. Ook ik zal een kaarsje voor jou opsteken.



Alle reacties Link kopieren
Lamazoon...
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Manji schreef op 02 oktober 2014 @ 16:20:

Lamazoon, hier brandt al dagen een kaarsje voor je moeder.

Heel veel sterkte met het verlies van je fantastische moeder.

Ook jouw vader wens ik heel veel sterkte met dit grote verlies.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel, lamazoon, voor je bericht.

Ik vind het verzoek van je moeder over de bloemen helemaal passen bij hoe wij haar hier leerden kennen



Kaars gaat hier aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven