Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Gaat hier niet zo lekker, vanavond shoarma gegeten en vanmiddag een reep chocola. Door al het gedoe zit ik niet zo lekker in mijn vel, erg moe en weinig energie om over eten na te denken. Morgen vrij, dus dan ga ik even een goed plan maken voor de komende dagen!
Tjezus, wat vals
Mevrouwj: zet hem op

Renate: ziet er netjes uit



Mijn eetlijstje vandaag



O: 2 speltboterhammen met gestampte muisjes

T: groente sap van vitamin store( om weer uit te proberen maar je moet er echt geen

L: zoete aardappel, augurk, advocado, yogolijn en giekse yoghurt

T: groente sap

D: schouderkarbonade, boontjes en aardappelpuree

T: halve sinaasappel
Alle reacties Link kopieren
Willen afvallen samengevat:

veel inzet

veel doorzetten

Veel ontgoocheling

Veel frustratie

....
Je vergeet:



Veel gezond eten

Veel sporten

Veel met eten bezig
Drukke dagen:



Eetlijstje vandaag:



O: kwark met granen en een appel

T: -

L: 3 boterham mager beleg

T: late koffie en plakje kruidcake

D: gebakken aardappeltjes, sla, bloemkool, houthakersteak

T: paar gedroogde vijgen en een kroketje bij de shell. Die viel tegen helaas.



We aten bij mijn oom en tante dus had er verder geen invloed op. Ach kon beter maar ook veel slechter.
Alle reacties Link kopieren
Hee Pyh, waar is je traditionele ochtendpost gebleven?
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:mlsc schreef op 01 oktober 2014 @ 22:05:

Willen afvallen samengevat:

veel inzet

veel doorzetten

Veel ontgoocheling

Veel frustratie

....

Welnee!!

Gezonder lijf. Punt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Hoppa, gisterochtend twee afwijzingen binnen. In 1 uur.... Straks weer een gesprek, duimen maar weer!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
@Hatse: Jammer van de afwijzingen! Succes met je gesprek straks, hou goede moed!



Ik ben het zowel met hatse als met mlsc eens: afvallen gaat om een gezonder lijf, maar het vergt wel een heleboel. Hoe positief sommige dagen ook zijn, ik vrees dat we niet allemaal zulke positivo's zijn als jij hats!



@MevrouwJack: ik had pyh ook al gemist! Hopelijk gaat het goed! Hoe gaat het vandaag met je? Weer iets meer rust in je hoofd/lijf?



@IBI: ik vind het ook lastiger om goed en consequent te eten op drukke dagen. Dat vergt echt meer voorbereidingstijd en dat zit nog niet helemaal in mijn systeem geloof ik.



@Liara: hoe komt het dat je motivatie zo gedaald is? Zet hem op!
quote:mlsc schreef op 01 oktober 2014 @ 22:05:

Willen afvallen samengevat:

veel inzet

veel doorzetten

Veel ontgoocheling

Veel frustratie

....



Ik snap je punt. Probeer je doelen voor ogen te houden, in mijn geval:

gezondheid

betere conditie

leuke kleren kunnen passen
Jammer hatse. Succes straks!



Lizzie: ik had even een dipje. Door de post van mlsc ging ik denken waarom ik ook alweer af wil vallen en dat geeft mij nou net weer een juiste boost om weer door te gaan. Afvallen is echt niet altijd makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzie89 schreef op 02 oktober 2014 @ 10:47:

@Hatse: Jammer van de afwijzingen! Succes met je gesprek straks, hou goede moed!



Ik ben het zowel met hatse als met mlsc eens: afvallen gaat om een gezonder lijf, maar het vergt wel een heleboel. Hoe positief sommige dagen ook zijn, ik vrees dat we niet allemaal zulke positivo's zijn als jij hats!



@MevrouwJack: ik had pyh ook al gemist! Hopelijk gaat het goed! Hoe gaat het vandaag met je? Weer iets meer rust in je hoofd/lijf?



Ja ik heb vandaag vrij, dat helpt hoewel ik moeite heb om mijn werk uit mijn hoofd te krijgen. Gisteren met twee collega's gepraat over wat er gebeurd is (die werden plaatsvervangend kwaad haha), dat helpt een stuk.



Jammer Hatse, was dat ook van het gesprek dat je gehad hebt? Of van een andere sollicitatie? Je doet in elk geval iets goed, want kennissen van mij die op zoek zijn naar werk worden niet eens uitgenodigd.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is en gezond lijf ook de belangrijkste motivatie. Alleen het lastigste (en dat zullen anderen van jullie ongetwijfeld herkennen) vind ik dat ik nu twee maanden gezond leef, ik dat ook in mijn energie zou willen voelen. En dat gaat niet, want dat probleem zit heel ergens anders, dat kan ik niet oplossen met gezond eten. Dus ik ga er maar vanuit dat als ik slecht voor mezelf zou zorgen, het nu nog erger zou zijn
Tjezus, wat vals
MevrJack, zo denk ik er ook maar over. Gezond word ik nooit meer, maar als ik gezonder leef zal ik me toch uiteindelijk wel energieker voelen? Of het inderdaad in ieder geval niet erger maken dan het nu is



Probeer even je werk van je af te zetten en te genieten van je vrije dag
Alle reacties Link kopieren
Hatse succes vandaag, jammer van de afwijzingen.



Net een vegetarische ovenschotel gemaakt voor vanavond, met spinazie, courgette, prei en rode ui. Heb er nu al trek in.
Mevrouwjack: doordat ik sport voel ik me lichamelijk wel beter. Geestelijk ben ik helaas nog niet op top niveau en kost het me heel veel moeite om geconcentreerd te blijven en niet chaotisch te zijn maarja is al wel beter dan maanden terug. Stapje voor stapje. Therapie werkt bij mij ook wel



De opmerking van misc zie ik niet als negatief maar als werkelijkheid . Met gezond zijn heb ik niet zoveel want vind het vaag op een of andere manier. Maar vind het wel fijn dat ik fitter ben. Dat kleding me leuker staat en ik positiever over mijn lijf ben. Doe ook echt mijn best om mijn lijf niet slechter te zien als et is en straks mezelf niet nog dik te zien.



Hatse : jammer van de afwijzingen. Was dit ook waar je 2e gesprek voor had?
Ik moet nog avondeten en al boven de 1000 kcal. Is de eerste keer. Niet ongezond (muv een klein stukje chocolade)



Ga straks nasi maken en vanavond weer sporten dus eind saldo zal wel goed zijn.



Al dagen is mijn geest mezelf aan het overhalen om de hele reep op te eten . Het is ongezond maar oh wat zou ik graag ondoordacht een reep chocolade willen eten. Maarja toch maar niet doen. In november mag ik van mezelf 1 keer alles eten wat ik wil op een dag. Of het ook gebeurd weet ik niet maar het idee dat ik het dan zou mogen weerhoud me er nu van.
Ik had laatst een chocoladereep, maar na 1 brokje had ik er al genoeg van, terwijl ik die eerder ook altijd gedachteloos in mijn mond kon proppen.



Vandaag gaat het hier goed, netjes ontbeten en als lunch een salade met gekookt ei en brood. Vanavond eten we lekker een soeppie.
Alle reacties Link kopieren
Yep, was allebei na een tweede gesprek.



Enniewee, ik zit nu een beetje in de 'het wordt toch niks modus'... Straks boksen, ff verstand op nul en gaan
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
schorpioen, super idee. Alles moet blijven kunnen, met mate. Maar een dag eten wat je wilt klinkt ook wel erg aantrekkelijk......



Renate, klinkt goed!



Hatse, hoe is je gesprek gegaan?



Afvallen is ook lastig, zeker als je andere dingen aan je hoofd hebt. Helaas hier ook vaak een emotie eter (al moet ik toegeven dat ik nu vaak de minder slechte keuzes hierin maak).



Eetlijstje van vandaag:

o: peer (daarna gaan zwemmen)

t: twee spelt boterhammen

l: salade met augurk, ijsbergsla, komkommer, eitje, aardappeltje en zilveruitjes

t: bolletje goed idee koek

d: gesmoorde chineze kool met ananas, gekookte aardappelen en een grill burger
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 02 oktober 2014 @ 09:20:

Hee Pyh, waar is je traditionele ochtendpost gebleven? Tsja... Ik weet even niet hoe ik hier op moet antwoorden, maar ik kan het even niet opbrengen! Zit weer vol met spanning en drukte..
Alle reacties Link kopieren
ik lees trouwens wel alles mee!
Hatse: net zoals bij afvallen en sporten gewoon doorzetten. Het moet toch ergens lukken en je word tenminste wel uitgenodigd gelukkig.



Pyh: sterkte



Moet gaan sporten maar ben zo moe! En heb geen zin. Ga wel . Heb nog 20 min om me om te kleden en er heem te gaan. Ook boksen
Alle reacties Link kopieren
Zo er kwam net een chauffeur met Bosche bollen aan, wat een opgave is dat. Heb er wel 1 genomen alleen zo groot en zoveel chocolade. Straks verder op een houtje bijten maar
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
quote:pyh1989 schreef op 02 oktober 2014 @ 19:01:

[...]





Tsja... Ik weet even niet hoe ik hier op moet antwoorden, maar ik kan het even niet opbrengen! Zit weer vol met spanning en drukte..Sterkte meis!
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven