Ereader

26-09-2014 15:35 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Sony ereader en nu is een hoek in het scherm geblokkeerd en kan ik niks lezen. Heel irritant. Maar goed ik weet hoe het komt hij is gevallen en ondanks beschermhoes dus toch beschadiging aan scherm. Nu wil ik een nieuwe maar wat is een goede voor niet al te veel geld. Deze heeft mij vorig jaar 100 euro gekost dus wel een dure grap als ik elk jaar een nieuwe nodig heb.tips en ervaringen zeer welkom.dank alvast.
Ik heb een neoskin hoesje via bol. Was een tientje ofzo. Ik laat hem eigenlijk altijd standby staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonna schreef op 27 september 2014 @ 22:45:

Hoesjes zijn schreeuwend duur en ik vind ze allemaal lelijk. Ik heb mijn hoesje voor de Kobo Aura HD bij de Hema gekocht. Kostte maar ¤3,- en een paar minten tijd om er een knoop op te naaien. Ik kocht namelijk...een pannenlap!



Beetje vreemd maar ik ben er heel blij mee. De reader past er namelijk pre-cies in! De pannenlap is dik, zacht en beschermt goed. En hij kan in de was.



Zoiets: http://m.hema.nl/winkel/h ... /keukentextiel/pannenlap-(5465454)



De mijne heeft het 'ophanglusje' precies in het midden vd flap ipv in de hoek. Als ik mn e-reader erin heb kan ik de flap omslaan en kan ik hem met het lusje en mijn zelf opgenaaide knoop dicht doen. Alsof je een tasje dicht slaat.Creatief!
Alle reacties Link kopieren
De e-reader gaat wel op slaap stand, maar het scherm gaat niet helemaal uit, dat bedoel ik. Sorry als het onduidelijk was
Alle reacties Link kopieren
Van mijn Kobo Glo gaat het scherm ook nooit helemaal uit. Ook als ik hem uit zet blijft het plaatje van het boek dat ik aan het lezen ben staan, maar volgens mij hoort dat gewoon. Denk dat dat bij de Aura ook zo is.
Alle reacties Link kopieren
Mijn Kobo Aura is inmiddels binnen en heb hem gisteren geïnstalleerd. Leuk klein handzaam apparaatje is het. Ik las hier in het topic dat je ook op de ereader kan lezen zonder bril. Nou moet ik het nog allemaal een beetje ontdekken denk ik, maar misschien is er iemand die me makkelijk kan uitleggen hoe ik dit moet instellen? Heb er trouwens wel een hoesje bijgekocht, lijkt me wel zo verstandig.
Alle reacties Link kopieren
Druk in het boek op het paginanummer onderaan en dan op Aa. Dan kun je de fontgrootte (en meer) aanpassen. (Ik heb dan nog steeds een bril nodig, maar goed).
Alle reacties Link kopieren
Oh dank je!! Ik ga het straks even proberen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven