Uitgerekend 1april 2015 -15 april 2015

28-07-2014 06:15 1174 berichten
Ben jij ook uitgerekend tussen 1 april 2015 en 15 april 2015?

Kom dan hier gezellig kletsen over alles wat je bezighoudt tijdens je zwangerschap!



Je kan jezelf toevoegen aan de tabel of wijzigen doorvoeren door in te loggen onder de gebruikersnaam bevallenapril2015. Het wachtwoord hiervan is april2015. Lukt het je niet, zet dan je gegevens even dikgedrukt neer, zodat iemand ander je gegevens kan toevoegen/aanpassen.



NaamLeeftijden # Ronde # Kindje Uitgerekend: Bijz.heden ababy - 1 4e 4 april 2015 14 nov. GUO (20wk echo) Apatura - 0 1e 13 april 2015 9-9 hartje gezien 22-09 afspraak vk +echo

Caroline-max30/34 0 1e 10 april 2015 - cleoleo 35/34 0 2e 5 apr - Fenna8925/30 3 1e 14 april 2015 4-9 intake, 19-9 echo Lely89 24/27 1 2e 12 april 2015 - Libby198529/28 3 1e 11 april 2015 3-10 Gehoord

8-10 controle afspraak Lilly89 25/26 2 1e 31 maart 2015 07/11 20-weken echo lisha 32 1 2e 15 april 2015 30 september NPM lotte_joy28/36 7 1e 9 april 2015 - julia_isa 27/30 2 2e 8 april 2015 18/11 20-weken echo mamadees 23/32 3 1e 9 april 2015 - zomer2013 25/29 5 2e 12 april 2015 -
Alle reacties Link kopieren
Het verlossende telefoontje gehad! De NIPT was goed!!! De baby heeft geen chromosonale afwijkingen! Wij zijn zo ontzettend blij!

Heb echt even gehuild van blijdschap. Ook heel confronterend met de emoties vd vorige zwangerschap.



Bouvrie: Het is inderdaad zo dat je dan een verhoogde kans hebt. Niet extreem veel geloof 1,5 procent in totaal. Helaas is die 1,5 procent genoeg om je ontzettend in de zenuwen te zetten. Ook omdat je die achtbaan al hebt meegemaakt.



Lisha: Jemig! Dat is inderdaad schrikken zeg! Gelukkig maakte de kleine het goed. Voel je je ook al wat beter?



Apatura: Ja ik voel hem wel. Hij komt achter de schaambeen weg. Het voelt alsof je de rand van een bal voelt. Je verloskundige kan je het beste aangeven waar je moet voelen. Als je het eenmaal gevoeld hebt weet je waar je zoeken moet.
Alle reacties Link kopieren
@ababy: jeuj!!!! Wat een opluchting!!
Alle reacties Link kopieren
Ababy wat fijn dat alles goed was!! Hoe duur is zon nipt onderzoek ? Of wordt het vergoed?
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
Apatura..ze zeggen dat als je ligt en je benen optrekt en iets wijd doet je t moet voelen.. Voelt iets anders dannde rest van je buik.maar ik heb t nog niet gevoeld hoor lol
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
@Lisha wat vervelend dat je nog steeds last van je buik hebt, heb je het nu nog steeds? Denk je dat er alsnog iets mis is ondanks de mooie echo?... ik voel me nu wel gerust hoor heb dan ook geen buikpijn gehad natuurlijk...



@ababy yeey wat super gefeliciteerd!!



Ik heb mijn baarmoeder denk ik ook nog niet gevoeld volgende keer vraag ik het wel aan de vk vind ik wel leuk om te weten hoe het voelt!
Alle reacties Link kopieren
Het is mij ook nog niet gelukt mijn baarmoeder te voelen. Wel geprobeerd idd met opgetrokken knieën. Helpt ook niet dat ik niet weet wat ik moet voelen.



Sporten jullie eigenlijk nog? Ik wel, maar merk wel dat dit wat moeizamer gaat dan voor de zwangerschap. Voorheen sportte ik ongeveer 5 à 6 keer per week (vooral hardlopen), maar dat red ik nu niet. Denk nu 4 keer per week, maar veeeeeeeeel langzamer en minder kilometers.



Deze ochtend werk ik thuis; lig nu in bed een tentamen te maken Gelukkig wordt de misselijkheid met de dag iets minder. Hoe gaat het met jullie kwaaltjes en kwalen?
Alle reacties Link kopieren
Zojuist een mailtje gestuurd naar Mamadees. Ik hoop me bij jullie aan te mogen sluiten op Facebook.
Alle reacties Link kopieren
@Bouvry: ik ben nu op weg naar de huisarts, maar voeg je toe zodra ik weer thuis ben.



@ababy: ben zo blij voor je! Xx
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel dames! Ben zelf ook in mn sas

Net een leuk unisex pakje gekocht ondanks de echo over 2 dagen. Gewoon omdat het echt mag nu.

Vrijdag ook eindelijk aan onze ouders vertellen. Zaterdag vertel ik het mijn vriendinnen na een gezamelijk etentje. Ik maak dan gender cupcakes.. ik heb er zo een zin in!



Ik sport niet.. wil wel wat meer zwemmen. Heb bij de eerste bekkeninstabiliteit gehad. Blijf je toch wel merken. De 2 erna ook al vroeg last maar niet zodanig dat ik fysio hoefde. Bij deze gaat het tot nu toe goed. Misschien omdat ik voor deze zwangerschap geregeld heb gesport.
Alle reacties Link kopieren
Apatura: Succes en veel plezier vanmiddag! We horen je vast later wel.



Libby: Ik kreeg de Nipt vergoed vanwege de verhoogde kans. Ik weet dat hij op eigen kosten rond de ¤600,- is. Enigste nadeel vd nipt is dat je bij een negatieve uitslag alsnog een vwp zal moeten ondergaan voor een definitieve uitslag net als bij de combitest.
Alle reacties Link kopieren
Dan maar hopen dat vrijdag alles goed is.. Zit er best wel mee..migraine.. Niet lekker...

Hele dag al groeipijntjes..blij als vrijdag voorbij is

.
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
mooie nekplooi van max 1,7

Volgende de week de definitieve uitslag.



Super drukke beeb maar ze ging netjes even liggen voor de meting.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Das mooi!gefeliciteerd!

mijne was 2,6,:( hoop echt dat t vrijdag minder is en t gewoon verkeerd gemeten is ofzo
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
Apatura: Jeeeuh!! Superscore. Helemaal top!



Libby: Heel veel succes morgen met de npm. Komt vast allemaal goed! Laat je het even weten?



Nog dik 24 uur voor ik weet wat er in mijn buik groeit! Heel veel zin in.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Apa, dat ziet er gunstig uit. En Libby: knuffel, komt goed.

Ababy: jij gaat voor een pretecho?
Alle reacties Link kopieren
Is het je eerste echo ababy?



Ik ben ff wat kopietjes aan t maken van mn echofoto om morgen aan oma te geven. Het is haar eerste achterkleinkind
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie goeie nieuws!!

En Libby, komt vast goed meid!!
Alle reacties Link kopieren
Thx voor de lieve berichtjes..kan me gelukkig iets ontspannen nu..:-)
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
Lisha: Ja wij gaan voor de pretecho.



Apatura: Nee dit wordt de 4e alweer. Bij 7, 10+ & 11+ weken al echo gehad.
Alle reacties Link kopieren
Alles was goed en gezond!! Nekplooi van 1,8mm!

Bleek toch wel voor niks zorgen gemaakt te hebben want pas met 3,5mm is t zorgzaam en t was 2,6

Gelukkig vandaag een goeie vk die alles liet zien!hele anatomie van de kleine en een hele reeks foto's mee gehad!
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
Hier vanmorgen ook np gehad. 2.7 maar niets aan de hand, want bloedworst uitstekend. Toch wat opgelucht
Alle reacties Link kopieren
Bloedworst is dus bloed test
Alle reacties Link kopieren
Fijn al die geruststellende berichten. Kunnen we lekker het weekend in. Mijn volgende afspraak is volgende week maandag. Ben wel echt helemaal klaar met de misselijkheid en vermoeidheid. Ergens had ik gehoopt dat dit direct met 12 weken voorbij zou zijn. Nu wacht ik op het magische moment van de 16 weken. Zucht. Eindelijk de hCG weg... Kan niet wachten.
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Heel mooi al die goede uitslagen! Allemaal gezonde babytjes!



Bouvrie: Ik had er bij alle 3 de kids last van. Zoveel spugen dat ik meerdere keren werd opgenomen wegens uitdroging. De vorige zwangerschap stopte het inderdaad bij 16 weken.



Dit keer een geweldige zwangerschap zonder spugen en misselijkheid. Heel grappig want bij alle 3 de jongens ziek geweest. Vanavond is er bij ons duidelijk op de echo bevestigd dat wij een MEISJE verwachten!! Verklaard een hoop haha. Wij zijn super super super blij! Na alleen maar blauw mag ik eindelijk roze shoppen!
Alle reacties Link kopieren
Ababy!: Wat leuk een meisje!gefeliciteerd!!



Volgens de vk van gister krijgen wij een jongetje..dat zag ze aan de stand van de blaas (nubtheorie vermoed ik;) )

Maar toch maar even wachten op de 20 weken echo voor we alles blauw gaan aanschaffen
I love you to the moon and back

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven