zwanger vanaf juni/juli 2014 nieuw

10-04-2014 20:12 3065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Vanaf juni/juli 2014 zijn wij bezig met zwanger worden!

De tabel is vol, maar gezellig meeschrijven mag natuurlijk altijd!



Zwanger worden/zwanger

NaamLeeftijd#NOD/uitgerekendRonde #Bijzonderhedenteapot26/261e kindje

04/10/2015 4 1x mk en 1x ma met lange nasleep zus198727/28 1e kindje ?? lentefruit 31/36 1e kindje 27/09/2015 7 joy 28/361e kindje6 september9 / 6 na mk dec ma

13/8 uitslag OFO guusje8 24/24 1e kindje 18/06/2015 2 julia_isa 27/30 2e kindje Meisje 2 abbeytje 29/27 2e en 3e kindje

25/10/2015

Tweeling! 10 Bedrust ivm beginnende weeën laurabb 30/30 1e kindje

1/4/2016 Op 27/8/2014 na 13 wkn afscheid moeten nemen van sterretje



Bevallen

NaamLeeftijd#BevaldatumGeslachtBijzonderhedenkrullie1984 30/ 2e kindje16/03/2015jongetje Jip! 7 pond en 53 cmnieuwsbrief 26/1e kindje18/03/2015jongetje2850 grammiss-flower 29/31 1e kindje 11/05/2015 meisje3200 grammadelief0826/30 1e kindje 22/05/2015meisje niekje- elastiekje 27/29 1e kindje 09/06/2015 jongetje Thijs! Wendelala 24/26 1e kindje 08/07/2015 jongetje Siem! 3050 gram 48 cm Ri88 26/29 1e kindje 24/07/2015 jongetje 4295 gram 53 cm





Graag wijzigingen / nieuwe NOD even dikgedrukt of GROOT! Dan kan iemand het in de tabel zetten.
Alle reacties Link kopieren
@ joy jaaaaaa! Wat fijn, veel klusplezier :-) hier is de misselijkheid flink afgenomen en de moeheid wordt ook minder, jeahie.. Nu lekker genieten.



@nieiwsbrief wat een mooi bericht..! Het gaat idd langzaam maar toch heel snel.. Je zit al in het 2e trimester van de 3, whohow. Dit wordt waarschijnlijk ook mijn laatste dus ik probeer er ook echt van te genieten want het is zo voorbij.. Ik bedenk me dat soms ook dat ik eind feb al verlof heb dat duurt nog maar kort! Wil jij weten wat t geslacht gaat worden?



@krullie tmx hmm.dan mket ik een account aanmaken e.d. Toch? Of kan dat zonder... Houd je de spanning voor vmvd nog vol??
Wat fijn om weer even wat van je te horen Joy!! En heel veel succes deze ronde! Fijn dat je de ovulatie nu denkt te hebben. Ik duim héél hard voor je dat het deze ronde raak zal zijn! Ik gun het je zo meis!



Nieuwsbrief, wat leuk dat je een positiebroek hebt gekocht! Tuurlijk mag dat nu!



@krullie.. oehhh, zou je nu bij de VK zitten?



Er komen sowieso weer aardig wat VK bezoekjes aan! Leuk en spannend zeg
Wow, allemaal nieuwe zwangeren erbij!

Wat ontzettend leuk zeg meiden! Het is zo bijzonder... Ik ben echt heel blij voor jullie.



Nieuwabrief en julia, jullie al een afspraak voor de 20(!!!) weken echo. Dan zijn jullie al op de helft. Gaaf!



Krullie, mooie buik heb je hoor! Leuk dat je af en toe een buikfoto post. Kunnen we allemaal meegenieten



Joy, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Balen van het huis. Nog steeds een lange cyclus dus succes!



Laura, hoe is het met jou?



naar alle anderen!!



Hier: net een fikse verkoudheid inclusief koorts en 3 dagen slapen achter de rug. Ben net weer aan de betere hand.

Zit nu op het wachtbankje (over 1 week NOD). Vandaag witte, dikke afscheiding. Spannend weer hoor. We wachten maar weer af...
Alle reacties Link kopieren
En krullieieieieie????? :-)))))



Zus ooow spannennd meid, hopelijk positief nieuws. Ik hoop het voor je meid, ik duim hier mee!
Alle reacties Link kopieren
Hee dames!



Vanmorgen getest met een sensitest vroeg (6dagen voor NOD) en m'n nod is denk ik zondag!! Ik zag als ik heeeeeel goed keek een mini licht streepje! Dus ik hoop het zo! Mijn vriend zag ook wel iets maar probeerde mij niet teveel hoop te geven voor het geval dat ik teleurgesteld zou zijn!! Morgen of overmorgen nog maar een test dien en hopen dat de streep dan beter zichtbaar is!!



Ps. Had gisteravond kleine druppel bloed bij urine (wie weet innesteling?)
Alle reacties Link kopieren
whaaaaa Guusje! Ik duim voor je!!!!



@krullie hoe is het gegaan meis?



@hier nog steeds vruchtbaar slijm. Denk vandaag de laatste dag, dus dat zou betekenen dat ik vandaag mijn ovulatie heb. Vanavond nog maar even een poging wagen. Ik zet mijn NOD op 16 oktober.
Alle reacties Link kopieren
Whaaah guusje!!!! Klinkt goed klinkt goed ik duom voor je dat het zo mag blijven :-)



Joy spannend ik.hoop echt zo dat hrt deze ronde gaat lukken!



Hier een ( achteraf hilarische) drama dag... Moest oppassen op 5 kids... (2 naar school) en ik kwam al binnen met erge buikpijn.. Niet snel daarna werd het elk kwartier rennen naar de wc... Vervolgens stond ik een plasluier te verschonen waarvan de geur rechtstreeks mijn neusvleugels onvlogen om vervolgens in mijn hand ( met mn andere hield ik de baby op de commode) over te geven, 2x.... En daar sta je dan hahah oow mijn god op t moment was het verschrikkelijk maar nu ik.me weer beter voel is het best hilarisch... Het hoort er allemaal bij en ik probeer er dan toch maar can te genieten want zoiets zal ik wel nooit meer meemaken ( na de bevalling)
Alle reacties Link kopieren
@ spannend guusje! Hopelijk wordt het streepje de komende dagen steeds dikker en kun je ook een dansend poppetje in de tabel zetten!



@ joy: toch ovulatie dus! Super fijn! Veel klusplezier nog!



@julia: wat een verhaal zeg! Zie het al helemaal voor me! Gelukkig kun je er inmiddels om lachen haha!



@ zus: ik duim voor een positieve uitslag voor jullie!



@ krullie: en? En ? En? Jij weet de spanning er goed in te houden haha!



@ abbey: hoe is het nu met jou? Nog veel bloedverlies gehad? Wanneer mag je voor de echo komen?



Ik voel me nog steeds heel beroerd. Heel moe en heel misselijk. Met gemiddeld 3x per dag wel overgeven en verder is het vechten om eten en drinken binnen te houden. Daarom vandaag contact gehad met de huisarts. Heb nu tabletten gekregen. Hopelijk geeft dit wat verlichting! We gaan volgend weekend en week naar berlijn met mijn familie. Hoop dat ik me dan wat beter voel.

Ik hou maar in mijn hoofd dat het voor het goede doel is een dat de kansgroot is dat het over een paar weken weer beter gaat!
Alle reacties Link kopieren
Oooh.madelief ik weet hoe je je voelt, is niet fijn bij mij werken de pillen van de dokter goed maar ik slik ze alleen op dagen dat ik echt fit wil zijn.. Fruit en komkommer werkte bij mij ook goed.. Nu nog.. Hopelijk in Berlijn beter!



Krullieieieieie het wordt te spannend!!! Haha
Alle reacties Link kopieren
Oooh.madelief ik weet hoe je je voelt, is niet fijn bij mij werken de pillen van de dokter goed maar ik slik ze alleen op dagen dat ik echt fit wil zijn.. Fruit en komkommer werkte bij mij ook goed.. Nu nog.. Hopelijk in Berlijn beter!



Krullieieieieie het wordt te spannend!!! Haha
Julia, als jij geen wereldmoeder word... ;)



Fijn dat je je al weer beter voelt zus !



Guusje, kan me voorstellen dat het spannend is!



Hier nog steeds zeurend gevoel in baarmoeder, ik hoop maar dat het geen complicatie is van curettage. Als het na het weekend nog zo is, ga ik maar een dokter bellen. Verder komt mijn vruchtbare periode eraan (vlak na het weekend) maar merk dat ik heel bang ben. Ik voel me nog steeds een beetje labiel (werk en geniet wel gewoon, maar er zijn momenten...) en ben heel erg bang dat ik een herhaling van het scenario niet ga overleven...



Maar ben nu op zakenreis en lig op hotelkamer te appen. Gelukkig morgenavond weer thuis en waarschijnlijk in november naar China. Stiekem hoop ik diep van binnen dan toch bijna kotsend in het vliegtuig te zitten ;)
Alle reacties Link kopieren
Ola ladies! Om te beginnen sorry voor de stilte van mijn kant, maar kan het allemaal niet zo goed trekken en daarom besloten om hier even wat afstand van te nemen. Ik ben wederom over tijd en test op dit moment nog negatief, maar er is nog kans, want woensdag moest ik het worden en heb gisterochtend voor het laatst getest. Zaterdag maar weer een poging wagen!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha sorry meiden!



Ik weet niet of ik het hier zo open en bloot kan vertellen zonder veroordeeld te worden, omdat het toch nogal een taboe is, maar ik doe het toch. Degenen die me willen veroordelen dat ik dat niet mag voelen, moeten dat lekker doen, gevoel kan je nu eenmaal niet sturen.



We krijgen er weer een jongetje bij! En dat was even slikken. Gezien ik zo sterk het gevoel had dat het een meisje zou zijn en we natuurlijk al een jongetje hebben en ik zie mezelf echt als een meisjesmoeder.

Dus moest even tot mezelf komen, ff wat afgejankt, wennen aan het idee en nu gaat het alweer een stuk beter, dus kan ik het hier melden. Kleine man was erg beweeglijk en lag met zijn benen wijd, dus geen twijfel over mogelijk, hahah! Voor het eerst ook prachtige foto's van het gezichtje meegekregen en ben echt al helemaal verliefd op hem, dus komt goed.

Een mannengezin gaat het hier dus worden :D
Alle reacties Link kopieren
O ja, 27 oktober heb ik mijn 20 weken echo
Alle reacties Link kopieren
@krullie ten eerste gefeliciteerd!!! Een kleine man erbij! En ten tweede zal ik je zkr niet veroordelen, ik begrijp het eigenlijk heel goed. Wij hebben ook een jongen en hoop ook dat het een meisje wordt ( al zegt mijn gevoel n jongen). En aangezien het voor ons de laatste is dan is het ineens zkr dat je geen meisjes meer krijgt.. Ik zou helemaal blij zijn met een jongen maar ook eff accepteren dat t geen.meisje wordt.. Begrijpelijk meid.. Dus laat je gevoel er zijn en geef het n plekje, natuurlijk ben.je hardstikke blij met je zoon! Gooi maar alles eruit hier, zijn we voor dikke knuf
Alle reacties Link kopieren
@ laura dankjewel is erg lief!!! Jaaaa ik hoop dat je heel de vliegreis misselijk bent hihi zou wel super positief zijn! Kan me voorstellen dat je je druk maakt soms maar ga van het positieve uit, ik gun het je enorm meid. Knuffel



Psy@ hallooo, leuk dat je er weer bent. Begrijpelijk er zijn idd meerdere die af en toe even n break nodig hebben van t forum.spannend bij jou dus!!! Ik ga voor je duimen.meis, is je gegund!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:julia_isa schreef op 03 oktober 2014 @ 14:56:

@ laura dankjewel is erg lief!!! Jaaaa ik hoop dat je heel de vliegreis misselijk bent hihi zou wel super positief zijn! Kan me voorstellen dat je je druk maakt soms maar ga van het positieve uit, ik gun het je enorm meid. Knuffel



Psy@ hallooo, leuk dat je er weer bent. Begrijpelijk er zijn idd meerdere die af en toe even n break nodig hebben van t forum.spannend bij jou dus!!! Ik ga voor je duimen.meis, is je gegund!!!Door dit topic was ik er de hele dag door mee bezig, dus daarom maar even afstand genomen.. Nu is het inderdaad weer spannend.. Tot nu toe is het nog steeds rustig!
Alle reacties Link kopieren
@krul, gefeliciteerd!! Een jongetje!! Ik begrijp je gevoel wel helemaal hoor.

Hier ook een lichte voorkeur voor een meisje, vriend heeft al 2 jongetjes!

Nou maakt het mij op zich niet uit hoor, ben met allebei even blij maar ik zou het m'n vriend wel gunnen
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe NOD 1 oktober





Vanochtend wederom een negatieve test in handen!
Balen phy!



En Krullie, het is heel menselijk hoor... Hoewel ik zelf echt een been af zou staan om moeder te worden van een gezond kind (voor ons immers iets minder vanzelfsprekend dan voor anderen), snap ik dat je even de teleurstelling moet verwerken wanneer dingen anders lopen dan gehoopt of voorgesteld. Gelukkig heb je jezelf herpakt en ga je nu genieten van nog een jongetje!
Alle reacties Link kopieren
He dames, hier heeft het bloeden doorgezet en niet zo'n beetje, verlies nog steeds veel bloed. Het is me even allemaal te veel! We gaan wel meteen door deze maand om weer te proberen voor een wondertje! Maar ik moet even rust hebben en er niet de hele dag mee bezig zijn, dus zullen jullie mij weinig zien! Het spijt me! Ik hoop dat jullie er nog zijn als ik weer terug ben! Ik lees wel soms mee! Nogmaals sorry lieve meiden, maar ik kan het echt even niet anders...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Abbeytje wat vervelend! Neem lekker je tijd en rust en we horen vanzelf weer van je!!



Pyh balen van je menstruatie maar hopelijk is het volgende maand raak voor jullie!!



Hier even een update: nog steeds geen ongesteldheid! Afgelopen do en vr. licht positieve testen gehad van sensitest en zaterdag wat roze slijm ( gegoogled en is wel een zwangerschapsymptoom) maar ben nu een week weg met familie dus kan ff niet stiekem naar de winkel om een test te kopen dus dat doen we morgen! Dan hopelijk uitsluitsel..



Ik hou jullie op de hoogte!!
Hey meiden!



Lieve abbey, wat vind ik dit ontzettend shit voor je.. Ik had zo gehoopt dat het dit keer goed zou gaan! Neem alle tijd meis. Heel begrijpelijk dat je even afstand neemt van het forum. Veel succes de komende ronde, ik blijf voor je duimen! En uiteraard ben je ieder moment welkom om weer mee te gaan schrijven!



Lieve krullie, tuurlijk mag je hier vertellen wat je voelt! Ik vind het heel begrijpelijk dat je eerst even moest bijkomen van het nieuws dat het een jongetje wordt. Ik denk dat er een groot percentage moeders is die ergens hoopt op een jongetje/meisje. Nu je het weet kun je je lekker gaan voorbereiden op de komst van jullie gezonde mannetje!



Pyh, wat balen dat jullie een negatie test hadden... Ik hoop dat het de volgende ronde raak is meid!



Laura, heel veel succes in deze vruchtbare periode!



Madelief, hoe voel je je nu? Wat vervelend dat je steeds zo beroerd bent! Hopelijk is dat snel voorbij...



Hier verder weinig nieuws! Nog steeds erg onwerkelijk dat er echt een klein kindje aan het groeien is in mijn buik! Ik ben wel erg vermoeid, 's Avonds lig ik het liefst om half 10/10 u in bed haha. Gelukkig pas slechts een paar keer lichte misselijkheid gehad.
Ohhh guusje wat spannend zeg! Het klinkt heel positief! Wat zou het gaaf zijn als het raak is!

Ik had vorige week 's ochtends wat roze slijm, en dat weekend 2 positieve testen!
Hmmm... Ik denk dat ik misschien wel weer zwanger ben... Misschien ook wel niet.



Mijn borsten staan weer op knappen, weinig eetlust, met vlagen misselijk, steekjes in lies. Allemaal wat ik vorige zwangerschap ook had.

Maarrr, mijn NOD is pas woensdag en wil ook niet eerder dan volgend weekend testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven