Gezondheid alle pijlers

Vanmiddag mammografie

02-10-2014 08:47 66 berichten
Gisteren gepost in het topic: Borst ziet er anders uit



Vanochtend toch maar even naar het inloopspreekuur van de huisarts geweest.



Vanmiddag moet ik me melden in het ziekenhuis voor een mammografie en eventueel een echo.



Ik maak me zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend fijn nieuws!
Gone to find myself. I went that way ---->
Alle reacties Link kopieren
Jeuh! Wat heerlijk voor je, fijn dat je gegaan bent en nog fijner dat het niks was!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Yeah!!
Gefliciteerd !! Wat een goed nieuws zeg, geniet van je avond.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws zeg!

Wat een opluchting voor je zeg, geniet maar lekker van je avond zonder zorgen.
Ik heb je ander topic gelezen en ben heel blij voor je dat het goed is gegaan! Je zult vast wel lekker slapen straks.
Alle reacties Link kopieren
Yeah!! Gelukkig! Wat een last valt er dan van je schouders hè?!

De arts vertelde het mij even snel tussen neus en lippen na de echo dat alles goed was. Nou, ik kon wel janken zo blij was ik haha! En hij ging zijn handen wassen en meteen weer door. Snap ik wel, maar voor mij was het zoooo'n opluchting!

En jij weet nu ook dat het niks is!!
Alle reacties Link kopieren
Dat is goed nieuws, fijn zeg en wat zul je opgelucht zijn.



Ook fijn dat je direct de uitslag kreeg, daar heb ik destijds een week op moeten wachten.
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws! Beter dat je weet dat er niets aan de hand is dan je iedere keer afvragen of er toch niet iets zou zijn toch.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Goed dat je gegaan bent! En natuurlijk nog heel veel fijner om te horen dat er niets aan de hand is!
Alle reacties Link kopieren
Superfijn!!
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk he, die opluchting! Ik had 2 weken geleden een mammo en een echo, vanwege een dikke knobbel in mijn rechterborst.

Was een opgezette klier, maar man wat was ik ongerust.

Ik was er helemaal down van.

Gefeliciteerd met de goede uitslag!
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
Ah fijn zo! Gelukkig maar, nog iemand gevonden die mee kon?



Ik vind het trouwens best een heftig onderzoek hoor...

De eerste keer was het een echo, dat viel wel mee maar de tietenpletter die ik een half jaar terug had... Heb vier dagen last van mijn schouder gehad (weet niet of dat normaal is trouwens...) ik kan echt heel veel hebben (6 bevallingen met vinger in m'n neus, diverse luxaties etc) maar ik werd er echt naar van.

Ik had trouwens bloedvloed uit mijn tepel. Was niks bijzonders trouwens (komt waarschijnlijk doordat mijn borsten nog steeds borstvoeding aanmaken... Dochter is bijna drie, geef al bijna 2jr 3mnd geen bv meer). Maar nu wel bezig met brca onderzoek.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:stala schreef op 02 oktober 2014 @ 11:14:

[...]





Ingetrokken tepels zijn wel écht rare dingen.

Dus hier als leek de voorbarige conclusie trekken dat zorgen maken jou niet echt nodig lijkt vind ik nogal..uh..apart.

Ik zou dit soort uitspraken liever aan een arts overlaten.



Sja van je zorgen maken is nog niemand ooit beter geworden volgens mij. Ik zeg niet dat ze er niet mee heen zou moeten gaan. Af en toe iets wat lijkt op een ingetrokken tepel is wel wat anders dan een altijd ingetrokken tepel inclusief etterende wondjes... Met beide kun je beter naar de HA gaan maar in het eerste geval is de kans ewaarschijnlijk wel kleiner dat er iets ernsigs aan de hand is...



@TO: Fijn dat alles goed was!
Goed nieuws, wat fijn!
Alle reacties Link kopieren
Fijn zeg! En compleet offtopic, wat een geweldig motto heb je! Ik ga 'm gebruiken....
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven