Independer-reclame

02-10-2014 22:45 15 berichten
Ik heb de hele tijd een reclame van Independer die dwars over het beeld gaat. Heeft dat ding ook ergens een kruisje om hem weg te klikken?
Alle reacties Link kopieren
Kan ik ook niet vinden. Schijtirritant, dat ding.
Heel irritant!! En inderdaad niet weg te krijgen.
Nergens last van, ik heb, in Chrome en in Firefox, Ad-Block

geïnstalleerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook, ondanks ad-block, erg irritant.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook en idd nergens een wegklikkruis.
Alle reacties Link kopieren
Same here... Hoop dat dit snel word opgelost, ik kan sommige reacties nauwelijks lezen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik word er echt gestoord van. Je kan niets meer op een normale manier lezen. Sterker nog, op de gewone manier op het forum komen is echt onmogelijk hier. Dat men reclames plaatst, okee, het zij zo, maar dit is echt te gek. Heb al een aantal keren afgehaakt. Hoop dat het echt snel veranderd, dit is heel erg vervelend. En om nu enthousiast te worden om Independer te bekijken, nee , niet echt dus.
Ik heb nergens last van!
Alle reacties Link kopieren
Ik klaag niet snel over reclames, maar man-o-man, deze is echt verschrikkelijk, omdat de advertentie ervoor zorgt dat ik topics niet kan lezen, sommige dingen niet kan aanklikken en al helemaal niet gestimuleerd word om gebruik te gaan maken van independer.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Door de Independer reclame kan ik niet eens via de normale weg op het forum komen, ik kan het zelfs niet aanklikken, alleen op de i-pad maar die staat op te laden. Hij komt dwars door de ad blocks zowel op IEX als Firefox.

verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook. Kijk even bij digi, in mijn topic, daar wordt een tip gegeven die helpt.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wie heft dit nu weer verzonnen?Had de vrouw van de baas een creatieve bui?

Erg irritant in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag in een ander topic (grrrrrrr op digi) dat een mod het gemeld heeft bij betreffende afdeling.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



De problemen rondom de 'Independer' banner zijn opgelost! Mochten jullie nog problemen ondervinden dan horen we dit graag van jullie (mail naar forum@viva.nl ).



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven