Uitgerekend half september 2014

02-01-2014 07:46 1715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo aanstaande September-moeders!



Welkom in ons topic. We schrijven over alles wat ons op dit moment bezig houdt. Je bent van harte welkom om mee te schrijven.



Wil je in de tabel? Geen probleem. Vraag even om de login gegevens of vraag een van de andere schrijfsters om de aanpassing te doen.



NaamLeeftijd#uitgerekende datumBijzonderhedenHBtje010301e8 september GEBORENPink-t311e10 september 9 apr controle vk

24 apr 20 weken-echo happy_wenn 27 1e 12 september VERRASSING 1mei controle, 22 april 20 weken echo

bengeltje411e13 september GEBOREN DOCHTER Ienemienepien 27 1e 14 september 2e echo 7 maart route38 30 2e 14 september Siska74391e14 september ZOON LiesjeS 32 1e 15 september 20 wk-echo 29 AprilElvie30 301e 15 september 25 april 20 wk-echo lilo 34 2e 16 september 2e echo 10 mrt millie81 32 1e 17 september DOCHTER

5 mei 20 weken echo -Florine-27 1e 17 september ZOON 23 april 20wk-echo vrouwtje1983 30 1e 17 september DOCHTER 28 april 20 wk-echoSarah1428 1e+2e 19 september + GEBOREN Missml 29 2e zw na mk19 september Tesske2 32 1e 21 september 18 maart vkPat26 26 1e 25 september GEBORENpetite_section301e 25 september controle 17 aprilHilliej1985281e 26 september 2e echo 4 maartKnopie344e 26 september 6 mei 20-wk echoCheery33 1e 28 september VERRASSING 19 mei 20-wk echoSuckerpunch 30 1e 29 september DOCHTER 21-wk echo 22 meiSummergirl8528 1e 30 september 2e echo 12 maart



Lisch, Sanne, Curly en Mila veel sterkte!!!

We gunnen jullie het allerbeste

Ugg, MamaSara, lievezuster, pimpelmees en Juud, jullie zijn altijd welkom
Alle reacties Link kopieren
Hè meiden!

Hoe gaat het?

Hier alweer 29 weken zwanger, nog maar 9 weekjes en dan ben ik moeder met mijn meisje gaat het heel goed, met mij ook alleen met mijn diabetes wat minder mijn waarden zijn onverklaarbaar laag de laatste 2 dagen, dus word ik morgen ter observatie opgenomen in het ziekenhuis, en das best een domper!



Hoop dat het met jullie beter gaat x
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden van de september mama's

Ik hoop dat het nog niet te laat is om in te stappen? Ik ontdek namelijk net pas dat er een groep aanstaande mama's een topic hebben gestart voor september babies
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Jullie zitten natuurlijk allemaal op FB

Maar ik wilde even vertellen dat ik op 30 augustus om 01:19 trotse moeder ben geworden van een prachtige dochter.

Wel middels een spoed keizersnede omdat madam volkomen in stuit lag.



EINDELIJK! Na alle missed abortion's en een gecompliceerde zwangerschap ben ook ik mama ❤️
Gefeliciteerd bengeltje!
Van harte gefeliciteerd Bengel!!

Hoe komt het trouwens dat het spoed was geworden? Wilde je eigenlijk 'normaal' bevallen?



Heel veel geluk met jullie dochter



Ik ben sinds vandaag à terme, of baby eigenlijk... Dus ik wacht nog. Op Facebook zijn inmiddels vier baby's geboren. Dus het eind is in zicht voor iedereen. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Dank!

Nou mijn dochter lag in een volkomen stuit, en ik stond voor 2 september op de agenda ( vanwege de diabetes week 38) ... Maar mijn muffin diende zich spontaan aan :-) en dat ging heeel snel, vandaar dus.
Oh echt, heftig lijkt me.

Maar gelukkig niet veel te vroeg.



Hoe gaat het nu met jou en met je kleintje? Ben je al uit het ziekenhuis? Ik wens je iig een voorspoedig herstel! En geniet van je muffin (schattige bijnaam )!!!
Alle reacties Link kopieren
Bengeltje, gefeliciteerd met je dochter!!

Ben je nu weer lekker thuis? Gaat alles goed?

Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Cheery, ben je inmiddels al bevallen? Wij waren op dezelfde dag uitgerekend en ben altijd nieuwsgierig gebleven
Hi Mila,



Jij had toch ook even bij de dreamgirls meegeschreven eerder?



Ik ben inmiddels alweer een maand geleden bevallen. Gaat hard he? Dat vind ik iig wel!! Veel te hard. Het voelt nog maar zo kort geleden dat ik ons prulletje voor het eerst mocht vasthouden.... En nu heerlijk knuffelen elke dag natuurlijk, maar waar blijft de tijd.



Hoe gaat het bij jou?

Ik kan helaas niet te veel over mijn bevalling loslaten, want mijn omgeving kent de details ook en ik waardeer mijn privacy eigenlijk ook wel.. Maar het was zeker pittig!! Uiteindelijk heb ik een ruggeprik gehad en is ons kleintje gehaald omdat het niet zo goed ging. De weeën hadden een behoorlijke impact dus werd de vacuüm ingezet. Ook heeft ukje nog wat zuurstof gehad, want ademen ging niet meteen goed.



Gelukkig is de schade nu ingelopen en hebben we een gelukkige baby die zich heerlijk te goed doet aan mijn melk.



Ik hoor graag nog jullie verhalen
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik dacht even op het forum kijken!! Ons topic staat er nog
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of iemand dit nog leest, maar ik ben inmiddels ook bevallen van een dochtertje. Ik ben bevallen precies op de datum af een half jaar naar mijn uitgerekende datum in september 2014. Dat vind ik wel bijzonder.



ik vond het altijd een fijn topic hier om te schrijven.
Hey Mila,

Ik lees af en toe nog op het forum, maar met baby is het een stuk drukker. Wat speciaal dat je nu precies een half jaar later bent bevallen van je dochtertje. Als ik me niet vergis, moet ze nog maar een paar weken oud zijn(of minder nog).

Van harte gefeliciteerd in ieder geval! Veel geluk met z'n drieën en voor jou een goed herstel gewenst
Alle reacties Link kopieren
Dit forum bestaat nog

Leuk om weer te lezen!

Wat is het alweer lang geleden dat we dit topic begonnen zijn! 1,5 jaar!

Veel van ons zijn nog steeds actief op onze besloten FBpagina. Zo leuk!!

Ben erg blij dat ik die overstap heb gemaakt. Het is veel overzichtelijker. En erg leuk met foto's enz.

We hebben al enkele keren elkaar en de baby's live ontmoet.

Hoe is het nu met degenen die niet op FB zitten?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd mila!! Wat speciaal en nu inmiddels 4 maanden?? En idd het is super leuk om zoveel met elkaar te delen. Grappig! Ik had hetzelfde idee ;) even rond snuffelen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven