eh... klacht van buren slaat nergens op imo

10-06-2014 18:25 378 berichten
Oke, buren aan de deur gehad. Ze ervaren ernstige overlast vanuit onze tuin. Van de vogels. Voor de duidelijkheid, het gaat hier om "wilde" vogels (musjes en weet ik wat, ben er niet zo in thuis maar van die tie-tie-tuuuuu gevallen) die gewoon in onze tuin bivakkeren. Zelf hebben wij geen buitendieren. Onze tuin is ook niet bosrijk, hoofdzakelijk betegeld met 3 kleine bloemborders en 2 kleine boompjes. Hierin zitten voornamelijk de vogeltjes.



Wat moet ik hier nu mee? De bomen zijn echt niet groot en staan ruim binnen de erfafscheiding. Van de bomen opzich heeft zij ook geen last maar louter van de vogels. Ik voel er weinig voor om maatregelen te treffen om vogels uit de bomen te weren eerlijk gezegd, dat is toch een stukje natuur? En zoveel zijn het er nou ook niet.



Buren eisen echter dat wij maatregelen nemen binnen een week anders wil ze een klacht indienen bij de woningbouw en aangifte doen van onrechtmatige hinder of zoiets. Ik verstond het niet helemaal goed.



Mijn reactie bestond hoofdzakelijk uit dom kijken.



Wat moet ik hier nu mee?
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van een buurman die niet wilde dat de honden over het gras liepen? Daar kwamen kale plekken van.

Diezelfde idioot had wel een paar weken daarna zijn auto op het gras staan omdat ie em wilde wassen.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Pffff, die sporen niet. Wist je dat je ook klachten kunt indienen wegens niet sporende buren?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zó benieuwd of dit verhaal nog een vervolg heeft gekregen!

TO, hoe is het nu met je buren en het vogellawaai?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven