vaginisme

05-10-2014 20:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Niks om je voor te schamen. Goed dat je gaat.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 05 oktober 2014 @ 20:02:

Niks om je voor te schamen. Goed dat je gaat.Plus 1
Alle reacties Link kopieren
Niet herkenbaar, maar heel goed dat je gaat. Je bent nog zo jong en je hebt nog heel leven met hopelijk veel sexplezier voor je. Succes morgen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
heb ik ook gehad.Mijn destijds vriend heeft eerst heel langzaam en voorzichtig het met zijn vinger geprobeerd en zo steeds verder.Maar het heeft lang geduurd hoor!

Bij mij had het w.s ook te maken met het taboe/schaamte rondom sexualiteit in mijn jeugd

Je kan ook bekkenbodemspieren oefeningen doen en je hebt hier ook kegeltjes voor die je dan in je vagina kunt inbrengen om te oefenen.



Intiem onderzoek hoeft niet he! je moet niks.Ik heb ook jaren frustraties gehad omdat een uitstrijkje nemen bij de dokter zo goed als onmogelijk was
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je OP weer weggehaalt, maar hopelijk ben je met je problemen naar de huisarts gegaan en vind je de juiste oplossingen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik hoop dat mensen hier nog op kijken!

Ik ben zelf 5 jaar geleden getrouwd en had toen direct problemen met seks (ik was nog maagd, hij ook). Het paste gewoon niet, zo voelde het.

Ik ben bij de gynaecoloog geweest en toen via doorverwijzing naar een bekkenfysiotherapeut. Dat hielp wel enigszins, ik leerde meer ontspannen, maar de pijn bleef.

Ondanks de pijn ben ik toch zwanger geraakt. Ik hoopte ergens dat door de bevalling het makkelijker daarna zou gaan, maar dat was helaas niet zo

Tijdens m'n zwangerschap kreeg ik veel last van m'n bekken. Toen ben ik naar een andere bekkenfysiotherapeut gegaan. Zij heeft mij ook na de zwangerschap geholpen, omdat ik last bleef houden. Ik ging door de oefeningen steeds wel een beetje vooruit, maar het voelde nooit helemaal goed in m'n bekken.

Totdat mijn fysio op een gegeven moment een cursusdag had gehad over een nieuw iets in de fysiowereld: Het rechtzetten van je stuitje. Dit heeft zij toen bij mij gedaan en ik voelde direct dat ik veel minder last had. En wat bleek nou, ik kon opeens gewoon seks hebben!!! Het voelde echt als een wonder!



Deze nieuwe behandeling heet [...] en doet helemaal geen pijn, je voelt er eigenlijk niets van. Veel mensen zijn vroeger wel eens op hun stuitje gevallen (of je het nog weet of niet), en houden daar eigenlijk last van, doordat hun stuitje scheef staat. Je bekkenspieren gaan proberen alles recht te houden daar, wat dus problemen op kan leveren.



Ik wil jou (jullie) echt aanraden hier eens naar te kijken! Ik had niet gedacht dat het bij mij ooit over zou gaan, maar het was opeens weg! Op de website kun je meer lezen en kun je ook vinden waar fysiotherapeuten zitten die deze techniek toe kunnen passen. Het doet echt geen pijn, je voelt niets, is gewoon uitwendig en in een paar minuten gedaan.



Ik weet dat dit als een slecht promopraatje klinkt, maar ik wil gewoon heel graag dat dit meer bekend wordt, omdat het mij zo geholpen heeft! Veel succes ermee!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2015 09:10
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven