Wat voor stomme dingen kan jij niet?

14-04-2014 06:47 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het nutteloze talent topic, hier een topic van makkelijke en stomme dingen die je niet kan.



Ik trap af: ik kan een reclame folder lezen, zonder dan ook een ding te onthouden, het dringt gewoon niet tot me door!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:classicqueen schreef op 05 oktober 2014 @ 00:50:

Ik kon vroeger (nog steeds niet) hoepelen, je weet wel, met een hoepel. Echt, ik snapte (en het lukt nog steeds niet) niet hoe iedereen zo'n ding omhoog hield. Moet toch een truuk zijn, met de heupen of zo, ik snap er in ieder geval geen snars van...Ik zeg: veel plezier vandaag!



(Ik kan het ook niet hoor, en als ik die beschrijving zie heb ik eerlijk gezegd al gegeten en gedronken.)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Hoewel, stap 1 t/m 6 gaan me eigenlijk best wel heel goed af.
You don't have to fit into the format
quote:catootje68 schreef op 14 april 2014 @ 07:01:

Ik kon nooit met twee kinderen op m'n fiets fietsen, terwijl ik dat anderen ogenschijnlijk heel gemakkelijk zag doen.

Het is gelukkig al jaren niet meer nodig.



Bij mij ging met één kind voorop nog maar nauwelijks. Heb al snel een zitje achterop genomen. Gelukkig alweer jaren geleden!



Geld pinnen, heb ik ook heel lang over gedaan om dat te durven. Er is weinig te kunnen aan.



Autorijden, snelweg en schakelwagen. Ik heb nu AM rijbewijs en kom niet op snelwegen. Een oplossing maar niet ideaal. Men gaat er altijd maar vanuit dat je een rijbewijs hebt . . . . . . .
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet schaatsen. Elk jaar in de winter gaat iedereen los, lijkt het wel, hoor je op de radio over de 'schaatskoorts' en dat Nederland zo'n 'schaatsland' is. Ik kan dat dus niet.
.
quote:Muloza schreef op 03 oktober 2014 @ 22:37:

Ik ben een man, maar heb totaal geen richtingsgevoel. Als mijn TomTom kapot zou gaan moet ik op internet een nieuwe bestellen omdat ik de weg naar de MediaMarkt niet weet.



Toen ik een nieuwe baan kreeg heb ik een half jaar iedere dag met TomTom gereden...



Highfive! Nu ben ik wel een vrouw, maar dat is niet interessant.

Erfelijk probleempje. Het is (serieus!) mijn moeder en mij wel eens gelukt om met 2 GPS systemen (op de smartphone) te verdwalen. Het hielp ook niet erg mee dat mijn moeder eigenwijs was omdat ze niet over de snelweg wilde, maar goed we kwamen minstens een half uur te laat op de afspraak. Met de slappe lach, dat wel. (we zijn namelijk al zo ontzettend vaak verdwaald dat het meer een regel is dan een uitzondering)



Dank je Lotte
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de weg niet onthouden. Laatst ben ik verdwaald in de V&D, want ik moest naar de wc, en toen ik uit dat gangetje kwam gelopen wist ik niet meer of ik nu van links, of van rechts kwam. Dus uiteindelijk ben ik maar gaan rondzwerven door de V&D, (ze hadden wel leuke schoenen daar!). Om vervolgens na 20(!!) minuten bij een van de twee ingangen te komen, waar vriendlief al stond te wachten.

Ik kom al 15 jaar in deze V&D
anoniem_203070 wijzigde dit bericht op 07-10-2014 09:09
Reden: spelfout.
% gewijzigd
Ik kan niet aan m'n wenkbrauw likken
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen bedden opmaken, ik krijg de deken nooit fatsoenlijk in het laken..
"If by my life or death I can protect you, I will."
Alle reacties Link kopieren
Wat ik trouwens ook niet kan is brieven open maken. Ik zie iedereen dat heel makkelijk doen met een vingertje, ik moet de halve brief kapot scheuren.
"If by my life or death I can protect you, I will."
Lopend een sigaret aansteken, gelukkig ben ik inmiddels gestopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven