verwarring

04-10-2014 12:06 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Stuur hem een sms met 'neuken?'
Nodig hem uit voor vanavond, jij kookt.. Done deal.
Alle reacties Link kopieren
nou niet dus, helaas. als hij een afspraak afzegd en vervolgens op jouw berichten kort reageert.... dat wordt het dus niet. of heel missch als hij het minder druk heeft. tenzij dat druk zijn een smoes is.



ik zou een datingsite aanraden en dan een aantal keer met iemand afspreken, rustig te kijken of het een sexvriendje kan zijn. zodat het geen vreemde meer is waar je het bed mee deelt.
Alle reacties Link kopieren
Niet moeilijk doen en gewoon zeggen dat je seks wil en liever nu dan morgen
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 04 oktober 2014 @ 12:10:

nou niet dus, helaas. als hij een afspraak afzegd en vervolgens op jouw berichten kort reageert.... dat wordt het dus niet. of heel missch als hij het minder druk heeft. tenzij dat druk zijn een smoes is.



ik zou een datingsite aanraden en dan een aantal keer met iemand afspreken, rustig te kijken of het een sexvriendje kan zijn. zodat het geen vreemde meer is waar je het bed mee deelt.



goede tip dankjewel!

dat hij druk is weet ik zeker omdat hij voor zijn werk vaak weg is of laat thuis komt.. wel is het zo dat als ik een gesprek begin, hij vaak vraagt of hij even langs kan komen. Maar dat komt dan mij soms niet uit.. dan zegt hij dat hij me wel bericht om een afspraak te maken maar dat bericht komt er dan steeds niet van zijn kant.
life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:whatcomesaround schreef op 04 oktober 2014 @ 12:08:

Nodig hem uit voor vanavond, jij kookt.. Done deal.Helaas woon ik nog bij mijn ouders en heb ik avond dienst vanavond..
life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain
Ik denk dat hij het dan niet heel graag wil...



Exen zijn ook vaak niet voor niks exen.
Alle reacties Link kopieren
Als je nu al vindt dat je ook voor seks iemand verdient die meer in je investeert dan zou ik je aanraden het niet te doen. Misschien wel helemaal geen seks vriend nemen. Het klinkt namelijk niet alsof jij het los kunt zien. Dit gaat je geheid kwetsen dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 04 oktober 2014 @ 12:36:

Ik denk dat hij het dan niet heel graag wil...



Exen zijn ook vaak niet voor niks exen.Het gaat niet om een ex..
life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:SillySill schreef op 04 oktober 2014 @ 12:37:

Als je nu al vindt dat je ook voor seks iemand verdient die meer in je investeert dan zou ik je aanraden het niet te doen. Misschien wel helemaal geen seks vriend nemen. Het klinkt namelijk niet alsof jij het los kunt zien. Dit gaat je geheid kwetsen dan.



Bedankt.

Ik weet het niet, ik zou verder geen relatie of iets willen met hem. Gewoon af en toe gezelligheid en seks dan. Maar dan wel inderdaad met iemand die dat net zo graag met mij wilt en niet dat ik steeds degene ben die berichten stuurt..



Verder spreekt me dat meer aan dan een ONS. Maargoed ik heb met beiden geen ervaring dus kan er niks over zeggen.
life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Deze soep zit vol tegenstrijdigheden. Je verwachtingspatroon is te ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook het hele idee van sex met een bekende loslaten en een gigolo boeken. Als het bevalt kan je hem vaker boeken. Het kost misschien wat geld maar sex is gegarandeerd en je hoeft je achteraf geen zorgen te maken over gevoelens krijgen voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Die sms over dat neuken is echt een aanrader. Je hebt geen idee hoe blij een man daar van wordt. Er gaaf nl zoveel intimiteit van uit en lef.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 04 oktober 2014 @ 14:40:

Deze soep zit vol tegenstrijdigheden. Je verwachtingspatroon is te ingewikkeld.Kan je misschien iets concreter zijn? Dan kan ik er misschien wat mee. Waar blijkt dit uit?
life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:keepitweezy schreef op 04 oktober 2014 @ 19:02:

[...]





Kan je misschien iets concreter zijn? Dan kan ik er misschien wat mee. Waar blijkt dit uit?Hoe concreet wil je adviezen krijgen als je jouw eigen OP helemaal weghaalt?
Alle reacties Link kopieren
Ja Inderdaad. Geen idee waar dit topic overgaat.

Kan er hooguit een beetje naar gissen. Zo jammer dat het weggehaald is.

Waarschijnlijk in een opwelling neergezet. Maar verwacht dan geen adviezen etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven