maagdelijkheid

07-10-2014 12:37 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan ik bij de gynaecoloog een maagdelijkheid attest krijgen van 2 jaar geleden?

Ik heb het echt nodig!
Alle reacties Link kopieren
Bestaan er nog mannen die eisen dat hun vrouw maagd is? Die leven zeker nog in de middeleeuwen.
verba volant, scripta manent.
quote:piepdemuis schreef op 07 oktober 2014 @ 13:59:

[...]



Ik denk eerder dat de TS een trol is... Je zou het bijna hopen...
Alle reacties Link kopieren
Even wat anders: als hij je nu al zo makkelijk laat vallen, in de steek laat, omdat je volgens hem geen maagd meer bent, hoe is de relatie dan verder? Alleen koek en ei, als jullie doen wat hij wil? (neuken, bijvoorbeeld) Of is er verder goed overleg, af en toe onenigheid?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dan vertel je je broers toch gewoon dat je namus is aangetast. Lossen zij het wel op voor je.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids, 2 minuten geleden

Bestaan er nog mannen die eisen dat hun vrouw maagd is? Die leven zeker nog in de middeleeuwen.



Ja, blijkbaar. En die vrouwen die dit gedrag blijven faciliteren in een land waar ze net zo vrij zijn als elk ander willekeurig persoon, zijn niet goed wijs.



Ze kunnen hier een baan zoeken, woonruimte huren en hun eigen leven leiden en niemand die ze een strobreed in de weg mag leggen. Ze kunnen doen en laten wat ze willen hier, maar ze verkiezen zelf hun culturele gevangenis. Ik vind niet dat dit middeleeuws gefaciliteerd hoeft te worden door de gezondheidszorg. Belachelijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:piepdemuis schreef op 07 oktober 2014 @ 13:59:

[...]



Ik denk eerder dat de TS een trol is... Denk het niet. Hoor het echt nog heel vaak over dat maagdelijkheid en dat meiden wel vaker iemand bezoeken die het 'dicht' kunnen maken
.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 07 oktober 2014 @ 14:07:

[...]





Ja, blijkbaar. En die vrouwen die dit gedrag blijven faciliteren in een land waar ze net zo vrij zijn als elk ander willekeurig persoon, zijn niet goed wijs.



Ze kunnen hier een baan zoeken, woonruimte huren en hun eigen leven leiden en niemand die ze een strobreed in de weg mag leggen. Ze kunnen doen en laten wat ze willen hier, maar ze verkiezen zelf hun culturele gevangenis. Ik vind niet dat dit middeleeuws gefaciliteert hoeft te worden door de gezondheidszorg. Belachelijk.+1
.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker zijn er nog genoeg mannen die dat eisen. Puur omdat ze zo opgevoed cq geindoctrineerd zijn.



Ik geloof zelf niet en ben van mening dat juist de vele "geloven" met hun sprookjesboeken en zelfgemaakt regeltjes die uit de hand (heel erg uit de hand) lopen op allerlei gebieden alle problemen hier op de wereld veroorzaken althans 90% dan. Als er een oorlog/meningsverschil oid tussen mensen/landen whatever ontstaat wbt landjepik dan is het al uniek.



Ik vind het ook in en in triest dat als je men naar Nederland verhuisd men dan schijt heeft aan iedereen die hier woont en iedereen ook de regels op wil leggen die zij naleven. En hoop echt echt echt dat vrouwen en ook mannen die hier geboren worden en naartoe verhuizen ene mega eyeopener krijgen en zien dat het ook anders kan (nee GEEN geloofsovertuiging dus ook geen UrkersStaphorster taferelen,anti homo/abortus pausgeneuzel en niet op zondag de was mogen doen want dan commentaar (ja meegemaakt echt dan doe ik het gewoon express). Maar gewoon dat je je eigen mening MAG hebben en dat als iedereen gewoon doet wat binnen de humane grenzen valt iedereen gewoon gezellig samen door een door kan zonder allerlei veroordelingen.



Ik denk niet dat TO een trol is want dit soort issues komen helaas dagelijks nog voor.
Puck
Alle reacties Link kopieren
Goede posts MrsStanleyWalker!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En die mannen die eisen dat hun aanstaande maagd is neuken zich al jaren drie slagen in de rondte.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 07 oktober 2014 @ 14:13:

En die mannen die eisen dat hun aanstaande maagd is neuken zich al jaren drie slagen in de rondte.Inderdaad, zo hypocriet als maar kan. Ik kwam ze ook regelmatig tegen bij het stappen. Flink aan de alcohol, broodje frikandel en een lekker hollands meisje pakken op de achterbank van de auto.
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 07 oktober 2014 @ 14:18:

[...]





Inderdaad, zo hypocriet als maar kan. Ik kwam ze ook regelmatig tegen bij het stappen. Flink aan de alcohol, broodje frikandel en een lekker hollands meisje pakken op de achterbank van de auto.Om haar later uit te schelden voor hoerrrrr.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 07 oktober 2014 @ 14:13:

En die mannen die eisen dat hun aanstaande maagd is neuken zich al jaren drie slagen in de rondte.Ik geef je de kost hoeveel van die meiden "de achterdeur" gebruiken, net zo hypocriet.
Alle reacties Link kopieren
Anoniempje, Je vertelt weinig over de situatie waarin je verkeert. Dat is jammer want daardoor, heeft men weinig begrip en empathie. Er zijn genoeg vrouwen en meisjes uit een westerse cultuur die totaal gedomineerd worden door hun partner, die vind je ook hier. Het verschil is dat zij wel openhartig zijn over hun problemen. Ik kan mij heel goed voorstellen in wat voor situatie's jij zou kunnen verkeren en weet ook dat het niet pluis zou kunnen zijn. Weet alleen dat er altijd een weg is om een mooi en zuiver leven te leiden met een man die van jou houdt en niet de omtrek van je vagina, en ja die mannen zijn er ook binnen jou cultuur. Jij handelt in paniek en denkt waarschijnlijk aan je familie. Je familie is er straks niet als jij met de verkeerde man je leven en je bed moet delen. Trouw niet met iemand die zo kortzichtig is.
Of je bent minder strak dan die geiten waar hij op geoefend heeft...



Of hij is zelf ook geen maagd meer.



Hoe wil hij anders weten hoe strak een maagd hoort te zijn?



Hypocriet!



Maar ja, jij zit er maar mooi mee, of je nu maagd was of niet, nu ben je het in ieder geval niet meer.



Erg leuk om jezelf te bewaren voor hem en hij er dan dus zo mee om gaat. Klinkt niet als een leuke man.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het natuurlijk omdraaien en woedend op hem worden! Waarom weet hij hoe een vagina aanvoelt?!

De klootzak heeft dus gewoon al seks gehad, wat écht niet kan, maagdelijkheid is namelijk belangrijk in jullie cultuur, dat geldt zeker óók voor mannen!



Ik zou hem dumpen en op zoek gaan naar een 'goede' man.
Erger je niet, maar verbaas je!
quote:dubiootje schreef op 07 oktober 2014 @ 13:30:

[...]

Flikker toch op.

Als je iets van mij quote moet je ook alles quoten.

De TO kan zo'n opmerking verwachten van een man, de vraag is echt van de zotte.

Dus dubiootje ........
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend kort door de bocht tokkie reactie Sofie2010.

Mooi verwoord Elham, ik hoop dat TO wat heeft aan de adviezen die hier gegeven worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 07 oktober 2014 @ 22:33:

Wat een ontzettend kort door de bocht tokkie reactie Sofie2010.

Mooi verwoord Elham, ik hoop dat TO wat heeft aan de adviezen die hier gegeven worden.+1
To.. Er zijn huisartsen bij wie je een soort van ampul kan kopen met nepbloed erin voor de eerste nacht samen. Ik weet dat dit al gebeurd is maar misschien kun je hem de tweede keer inbrengen? Ik bloedde nl ook de eerste keer niet, keren erna wel. Maar ik weet ook dat artsen dit soms wel uitschrijven. Zeker als je een vrouwelijke arts zoekt met dezelfde culturele achtergrond en/ of met hetzelfde geloof.



Ik snap dat je niet zoveel keus hebt of je wel of niet bij deze man wilt blijven. Omdat het gewoon heel moeilijk is om je af te zetten tegen je eigen familie en de normen en waarden waarmee je bent opgegroeid. Dus ik wil je heel veel sterkte wensen.
quote:anoniempje159 schreef op 07 oktober 2014 @ 12:49:

Mijn verloofde gelooft niet dat hij mijn eerste is. Omdat ik volgens hem niet gebloeid heb. Hij beweert dat mijn vagina niet strak genoeg is voor een maagdje. Hij wilt van me weggaan en weet me gewoon geen raad. Ik bloedde ook niet. Laat hem even een boek lezen ofzo, mijn god, wat een idioot. En ja het zal je cultuur wel zijn, maar in jouw cultuur bestaan er ook boeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje159 schreef op 07 oktober 2014 @ 12:49:

Mijn verloofde gelooft niet dat hij mijn eerste is. Omdat ik volgens hem niet gebloeid heb. Hij beweert dat mijn vagina niet strak genoeg is voor een maagdje. Hij wilt van me weggaan en weet me gewoon geen raad.



Heel vervelend meid maar als die kerel je niet op je woord geloofd, moet je dan wel samen zijn met zo'n kwal/ En daarbij, hoe weet hij zo goed hoe een vagina van een "maagdje" (god wat een kutwoord) voelt...



Ook leuk om te weten, zodra er seksueel voorspel is trekken de wanden zo samen dat je altijd strak genoeg bent. Dus wat hij allemaal loopt te bazelen is onzin!
You can better regret the things you did than regret the things you didnt do...
Alle reacties Link kopieren
Ja, je kan zo een attest krijgen, geven ze je zelfs als je een uur daarvoor een vijfling hebt gebaard. Omdat die dingen waardeloos en onzin zijn.



Wat erger is is die man die je je verloofde noemt. Dumpen hem. Zeg maar tegen je famillie dat hij je oneerbiedig bejegende en tegen je moeder dat hij je heeft aangerand.



Wat cultuur betreft, zelfs in de strengse gereformeerde zwarte kousen cultus doen ze hier niet zo moeilijk over. Het is moeilijk om de onzin waarmee je je hele leven geindoctrineerd bent te scheiden van de geloofszaken die wel van belang kunnen zijn voor religieuzen. In ieder geval ben je beter af door dit zo snel mogelijk te ontvluchten voordat je niet meer bent dan en slecht behandeld stuk vee die haar bont en blauw geslagen lichaam moet verbergen achter een lichaamsbedekkende zwarte zak.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Iemand die wel voor het huwelijk seks heeft en eist dat iemand maagdelijk is uit religieuze overweging is geen knip voor de neus waard. Een beetje met twee maten meten. Of je bent gelovig en gaat daarvoor, of niet.

Maar niet op een selectieve manier die hem steeds het beste uitkomt.

Een slechte start, en dat belooft ook niet veel goeds voor de toekomst.

Daar zal zo'n attest niet bij gaan helpen.

Anders had ik hem wel voor je uitgeschreven ;)
Geniet elke dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven