dag 16 van cyclus krampen en bloeding?

09-10-2014 09:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

sinds vanacht heb ik ontzettende krampen en last van bloedverlies. Het is pas dag 16 van mijn cyclus en zou nu ongeveer mijn eisprong horen te hebben. Mijn cyclus is altijd 29 dagen en heb dit nog nooit gehad. Heeft iemand hier ervaring mee? Gr
Alle reacties Link kopieren
Heb wel eens gehoord dat je ook een beetje ovulatiebloed kunt verliezen. En krampen rondom ovulatie herken ik wel.



Zou je zwanger kunnen zijn? Dat je laatste menstruatie geen echte menstruatie was maar een innestelingsbloeding?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Hallo oke ik heb daar nog nooit van gehoord maar dat zou wel een opluchting zijn denk gelijk weer het ergste. Wij zijn wel bezig voor een kleintje maar de laatste menstruatie verliep redelijk viel me alleen op dat er 1.5 dag tussen zat en k geen bloed verloor en daarna wel weer. En daarna nog 2 dagen met alleen afvegen.
Alle reacties Link kopieren
Dus 1 dag bloed 1.5 dag niet en toen nog 1 dag en 2 dagen alleen met afvegen. Was net beetje onduidelijk maar de dagen dat ik bloede was dat wel aardig normale hoeveelheid
Alle reacties Link kopieren
Je zou een zwangerschapstest kunnen doen.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe deze maand ovulatie testen en 2 dagen geleden was die licht gekleurd lichter als test streep gister nog lichter en nu bijna spierwit dus ovulatiebloed zou haast onmogelijk zijn. Een zwangerschapstest zou kunnen maar lijkt me onwaarschijnlijk. Al helemaal met deze pijn en bloedingen zo uit het niets
Alle reacties Link kopieren
Ik raad je ook aan om toch even een zwangerschapstest te doen. Dan heb je dat iig ook uitgesloten. En als het aanhoudt even de huisarts bellen.
Alle reacties Link kopieren
Oke dan ga ik dat toch maar eens doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven